Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Chcesz wypróbować samochód?

Skorzystaj z formularza, aby określić samochód, który chcesz wypróbować. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego punktu sprzedaży.

Zamknij
Chcesz otrzymać materiały informacyjne?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie katalogu wybranego modelu Citroëna.

Zamknij
Chcesz otrzymać ofertę handlową?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie oferty handlowej na wybrany model Citroëna. Zgłoszenie zostanie przekazane do wskazanego punktu sprzedaży.

Zamknij

ZASADY FLOTOWEGO PROGRAMU SERWISOWEGO

Do programu mogą przystąpić:

  • - Firmy posiadające minimum 5 samochodów marki Citroën POZIOM 1 – świadczenia wg Regulaminu w tym rabat na części do 20%,
  • - Firmy posiadające minimum 50 samochodów marki Citroën POZIOM 2* – świadczenia wg Regulaminu w tym rabat na części do 30%.

Program Flotowy obejmuje samochody będące w okresie gwarancji i po gwarancji bez ograniczenia wieku pojazdu.

ZOBOWIĄZANIA ASO UCZESTNICZĄCYCH W PROGRAMIE

W zakresie napraw  mechanicznych i blacharsko-lakierniczych:

  • Priorytetowe przyjęcie pojazdu do przeglądu lub naprawy (w tym:
    zdiagnozowanie/sprawdzenie pojazdu w pierwszej kolejności, przystąpienie do naprawy w możliwie najkrótszym czasie, zamówienie części zamiennych w trybie pilnym),
  • Otwarcie ASO w godzinach 8.00 – 18.00 w dni powszednie i 8.00 – 14.00 w soboty,
  • Możliwość podstawienia samochodu do ASO poza godzinami jego pracy,
  • Wyznaczenie Doradcy Serwisowego odpowiedzialnego za obsługę i kontakty z Klientami Flotowymi, stale dostępnego w godzinach pracy ASO pod wskazanym numerem telefonu.

MOBILNOŚĆ

Klienci Flotowi są również uprawnieni do bezpłatnego korzystania z programu dla samochodów do 8 lat (w razie kolizji, wypadku, awarii) Citroën ASSISTANCE Cokolwiek się Zdarzy:

  • holowanie
  • samochód zastępczy
  • zgubienie – zatrzaśnięcie kluczy
  • brak paliwa
  • przebita opona

*Aby korzystać ze świadczeń POZIOMU 2 wymagane jest wykonywanie wszystkich napraw w ASO Citroën w tym napraw blacharsko-lakierniczych.

Top