Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Zamknij
Zamknij
Zamknij

ZASADY FLOTOWEGO PROGRAMU SERWISOWEGO

Do programu mogą przystąpić:

  • - Firmy posiadające minimum 5 samochodów marki Citroën POZIOM 1 – świadczenia wg Regulaminu w tym rabat na części do 15%,
  • - Firmy posiadające minimum 50 samochodów marki Citroën POZIOM 2 – świadczenia wg Regulaminu w tym rabat na części do 20%.

Program Flotowy obejmuje samochody będące w okresie gwarancji i po gwarancji bez ograniczenia wieku pojazdu.

Pobierz ulotkę, by dowiedzieć się więcej o Flotowym Programie Serwisowym Citroëna.

ZOBOWIĄZANIA ASO UCZESTNICZĄCYCH W PROGRAMIE

W zakresie napraw  mechanicznych i blacharsko-lakierniczych:

  • Priorytetowe przyjęcie pojazdu do przeglądu lub naprawy (w tym:
    zdiagnozowanie/sprawdzenie pojazdu w pierwszej kolejności, przystąpienie do naprawy w możliwie najkrótszym czasie, zamówienie części zamiennych w trybie pilnym),
  • Otwarcie ASO w godzinach 8.00 – 18.00 w dni powszednie i 8.00 – 14.00 w soboty,
  • Możliwość podstawienia samochodu do ASO poza godzinami jego pracy,
  • Wyznaczenie Doradcy Serwisowego odpowiedzialnego za obsługę i kontakty z Klientami Flotowymi, stale dostępnego w godzinach pracy ASO pod wskazanym numerem telefonu.

MOBILNOŚĆ

Klienci Flotowi są również uprawnieni do bezpłatnego korzystania z programu dla samochodów do 8 lat (w razie kolizji, wypadku, awarii) Citroën ASSISTANCE Cokolwiek się Zdarzy:

  • holowanie
  • samochód zastępczy
  • zgubienie – zatrzaśnięcie kluczy
  • brak paliwa
  • przebita opona
Top