Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:PL] [cle1: SECONDES Lang:PL]
Zamknij
Zamknij
Zamknij

CITROËN I LE COQ SPORTIF: KREATYWNA WSPÓŁPRACA

25 kwietnia rozpoczną się targi samochodów użytkowych w Birmingham. Tego dnia światło dzienne ujrzy efekt fascynującej współpracy pomiędzy Citroënem a inną, znaną i kreatywną francuską marką – Le Coq Sportif.

Obaj partnerzy połączyli siły i stworzyli dwa wyjątkowe projekty – pokryli oryginalny model Typ H oraz Nowego Citroëna Jumpy kolorami, charakterystycznymi dla marki Le Coq Sportif. Podkreślono w ten sposób kluczowe dla obu partnerów wartości – innowacyjność, zaawansowanie technologiczne i tworzenie nowoczesnych produktów wysokiej jakości. Również popularnych, jednak w najlepszym znaczeniu tego słowa. Nawiązano do wspaniałej tradycji, którą symbolizuje model Typ H, oraz pokazano jego sukcesora – Nowego Citroëna Jumpy, docenianego na rynku dzięki wyjątkowej stylistyce, komfortowi i praktyczności.  

Naturalna współpraca dwóch słynnych francuskich marek

Citroën wybrał targi samochodów użytkowych w Birmingham na miejsce premiery dwóch samochodów pokazowych. Pierwszy z nich bazuje na modelu Typ H, drugi to adaptacja Nowego Citroëna Jumpy. Zestawienie obu modeli pokazuje bogatą, siedemdziesięcioletnią historię marki i dominację w segmencie lekkich samochodów użytkowych.

Te wyjątkowe projekty to rezultat prac nad indywidualizacją nadwozi i wnętrz obu samochodów, mającą na celu prezentację marki Le Coq Sportif. Zostały opracowane w stylu mobilnych, rowerowych samochodów serwisowych, łączących piękno i funkcjonalność:
-Typ H - wywołujący emocje i nostalgię, wykończony ciepłymi materiałami,
- Jumpy - zgrabny, pełen nowoczesnego ducha, z dużą ilością bieli podkreślającej prostą formę.

757x426_2

Dwie mobilne stacje serwisowe we francuskich barwach narodowych

Typ H oraz Jumpy zostały przekształcone w rowerowe samochody serwisowe. W razie potrzeby można też w nich zdobić odzież − to symbolicznie demonstruje ich dwoisty charakter, jednocześnie pełen funkcjonalności i estetyki. Citroën Style Centre oraz styliści Le Coq Sportif połączyli siły, doświadczenie i kreatywną energię, tworząc dwa wyjątkowe vany, prezentujące kolory, logo oraz nazwę marki Le Coq Sportif.

Oba samochody mają odmienny charakter:

- Typ H to autentyczność i nostalgia. Ma ciepły, prosty wizerunek, jest wesoły i jednocześnie komfortowy. Strefę serwisową wykończono jasnym drewnem różnych gatunków (np. batipin), okalającym warsztat i będącym tłem dla narzędzi na ścianie. Siedzenia są tapicerowane skórą w kolorze czekolady, podkreślającą prestiż wnętrza i wykorzystanie naturalnych materiałów.
- Nowy Jumpy uderza w nowoczesny, wyrafinowany ton. Czarne, drewniane wykończenia kontrastują z białymi, skórzanymi siedzeniami z czerwonymi, białymi i niebieskimi przeszyciami.


757x426_3

Po premierze na stoisku Citroëna podczas targów samochodów użytkowych w Birmingham, oba vany będą pokazywane przez Le Coq Sportif w trakcie wydarzeń organizowanych przez markę. To inspirujące i oryginalne eventy, związane z kolarstwem lub otwarciem nowych punktów sprzedaży. Relacje z nich, opatrzone hashtagami #CitroënJumpy i #LeCoqSportif, będą dostępne w mediach społecznościowych.


757x426_4

Top