Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Chcesz wypróbować samochód?

Skorzystaj z formularza, aby określić samochód, który chcesz wypróbować. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego punktu sprzedaży.

Zamknij
Chcesz otrzymać materiały informacyjne?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie katalogu wybranego modelu Citroëna.

Zamknij
Chcesz otrzymać ofertę handlową?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie oferty handlowej na wybrany model Citroëna. Zgłoszenie zostanie przekazane do wskazanego punktu sprzedaży.

Zamknij

Wybierz zakres tematyczny

FAQ

Zamknij wszystko Otwórz wszystko

Co to jest oferta usług Connect Box?

Citroën Connect Box to oferta innowacyjnych usług, w tym Citroën Połączenie Assistance z Lokalizacją i Citroën Połączenie Alarmowe z Lokalizacją. Usługi te gwarantują identyfikację i lokalizację samochodu oraz szybkie uzyskanie pomocy. Za pośrednictwem strefy osobistej MyCitroën w Internecie korzystać też można z dwóch innych usług: Citroën Wirtualna Książka Serwisowa i Citroën EcoDriving.

Jak uzyskać informacje o Citroën Racing?

Aby uzyskać informacje na temat Działu Sportowego Citroëna, odwiedź rubrykę Citroën Racing.

Gdzie można kupić gadżety reklamowe Citroëna?

Gadżety reklamowe Marki Citroën lub DS można kupić w najbliższym punkcie sprzedaży Citroëna. Kliknij tutaj, aby znaleźć najbliższy punkt sprzedaży Citroëna.

Co to jest MyCitroën?

MyCitroën jest Twoją osobistą strefą, w której możesz znaleźć dokładniejsze informacje na temat Citroëna i swojego samochodu, oraz skorzystać z ekskluzywnych usług.

W jaki sposób mogę się skontaktować z Działem Kontaktu z Klientami Citroëna?

Można się z nami skontaktować przez Internet, za pomocą formularza kontaktu online.
Można również nawiązać z nami kontakt telefoniczny, pod numerem 22 458 46 85 lub drogą pocztową:

Citroën Polska
Dział Kontaktów z Klientami
Al. Krakowska 206
02-219 Warszawa

kontakt

Gdzie znajdę najbliższy serwis Citroëna?

Aby znaleźć najbliższą autoryzowaną stację obsługi Citroëna, kliknij tutaj.

Czy części zamienne i akcesoria Citroëna objęte są gwarancją?

Gwarancja na sprzedawane przez nas części zamienne i akcesoria obejmuje wszelkie wady produkcyjne, materiałowe lub montażowe, i obowiązuje od daty ich sprzedaży (data na fakturze). Gwarancja obowiązuje przez okres 1 roku (z wyjątkiem przypadków szczególnych), a jej zakres zmienia się w zależności od następujących uwarunkowań:

  • w przypadku części i akcesoriów montowanych w sieci Citroëna lub w innej autoryzowanej stacji obsługi gwarancja obejmuje zarówno części jak i robociznę
  • w pozostałych przypadkach (sprzedaż detaliczna klientowi indywidulanemu) gwarancja nie obejmuje robocizny.

Po okazaniu faktury zakupu gwarancja obejmuje:

  • wymianę (lub naprawę) części zamiennej lub akcesorium, które zostały uznane za wadliwe przez Citroëna oraz koszty robocizny z nią związane, jeżeli część zamienna lub akcesorium montowane było w autoryzowanej stacji obsługi sieci Citroëna.

Gwarancja nie obejmuje:

  • następstw normalnego zużycia części zamiennej lub akcesorium
  • uszkodzenia części związanego z nieprawidłowym jej montażem
  • uszkodzeń wynikających z zaniedbania, nieprawidłowego użytkowania, nieprzestrzegania zaleceń technicznych znajdujących się w instrukcji obsługi samochodu lub akcesorium
  • awarii będącej wynikiem niewykonania przeglądu zgodnie z zasadami określonymi przez Citroëna.

Jaka jest cena wykupu mojego samochodu?

Jeśli chcesz kupić nowy lub używany samochód odsprzedając obecnie posiadany, sprzedawcy Citroëna mogą obliczyć cenę jego wykupu.
Skontaktuj się z najbliższym punktem sprzedaży Citroëna i umów na spotkanie ze sprzedawcą.

Mam pytanie techniczne dotyczące mojego Citroëna, do kogo mogę się zwrócić?

Top