Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:PL] [cle1: SECONDES Lang:PL]
Zamknij
Zamknij
Zamknij
1800x681-Hypnos.jpg

HYPNOS


HYPNOS

KREATYWNOŚĆ I TECHNOLOGIA

Hypnos to wyjątkowo rasowy crossover. Jest bogato wyposażony w kreatywne rozwiązania technologiczne zapewniające doskonałe osiągi i poszanowanie środowiska. Pasażerowie mogą liczyć na wysublimowane, a zarazem mocne wrażenia podczas jazdy.

INNOWACYJNA I RASOWA SYLWETKA

Dzięki dynamicznej rzeźbie sylwetki – wyznaczonej łagodnymi i zarazem prężnymi liniami – samochód koncepcyjny Hypnos emanuje rzadko spotykaną elegancją i siłą. Przyczyniają się do tego między innymi:

  • wyraźnie zaznaczone nadkola
  • napięte linie pokrywy silnika
  • wysoki pas nadwozia.

Głęboka i świetlista szarość lakieru podkreśla rasowy wygląd karoserii – odcień zmienia się w zależności od stopnia natężenia światła.

NOWATORSKA KONSTRUKCJA

Dostępność

Samochód koncepcyjny Citroën Hypnos – Dostępność

Otwierane przeciwstawnie drzwi ułatwiają wejście do środka, a pokrywa typu cargo zapewnia optymalny dostęp do bagażnika.
Drzwi samochodu koncepcyjnego Hypnos robią duże wrażenie swoim wyglądem i wpisują się w jego funkcjonalizm – to element samochodu, którego powołaniem są dalekie podróże.

Kabina

Samochód koncepcyjny Citroën Hypnos – Kabina

Przestrzeń zarezerwowana dla pasażerów jest zorganizowana wokół czterech foteli składających się z licznych, pryzmatycznych elementów, które zależnie od potrzeby mogą się w mniejszym lub większym stopniu napełniać powietrzem i zapewnić wsparcie lędźwiowe lub grzbietowe. Fotele są rozmieszczone spiralnie, po obu stronach centralnej śruby.

KREATYWNE WNĘTRZE

Wnętrze, mieniące się wszystkimi kolorami tęczy, silnie kontrastuje z jednolitym kolorem karoserii.
Kabina pasażerska została zaprojektowana w sposób niezwykle wyrafinowany, z zastosowaniem szlachetnych materiałów, takich jak skóra i matowe aluminium. Na pokładzie panuje atmosfera komfortu w najlepszym wydaniu. Bez wątpienia Hypnos może się zaliczać do kategorii samochodów wyjątkowych.

INTENSYWNE WRAŻENIA Z JAZDY

Funkcja "boost"

Samochód koncepcyjny Citroën Hypnos – Funkcja boost

Przy silnym wciśnięciu pedału przyspieszenia funkcja "boost" łączy moment obrotowy silnika spalinowego z momentem obrotowym silnika elektrycznego. Pozwala to na przyspieszenie od 0 do 100 km w ciągu 9,4 sekundy. Dystans 1000 metrów od startu do zatrzymania zostaje przebyty w 31 sekund.

Zawieszenie hydrauliczne

Samochód koncepcyjny Citroën Hypnos – Zawieszenie hydrauliczne

Hypnos został wyposażony w zawieszenie hydrauliczne trzeciej generacji. To rozwiązanie technologiczne zapewnia niezwykły komfort jazdy, a ponadto gwarantuje wzorcowe możliwości jezdne.

4x4

Samochód koncepcyjny Citroën Hypnos – 4x4

W przypadku silnego przyspieszenia lub słabej przyczepności samochód przechodzi w tryb napędu na cztery koła dzięki umieszczonemu z tyłu silnikowi elektrycznemu. Zapewnia to większą skuteczność przeniesienia napędu i wykorzystanie pełnego potencjału samochodu koncepcyjnego Hypnos, niezależnie od stanu nawierzchni. 

NAPĘD HYBRYDOWY

Inteligentny mechanizm samochodu koncepcyjnego Hypnos to silnik spalinowy Diesla 2.0 HDi FAP o mocy 200 KM (z manualną 6-przełożeniową skrzynią biegów) sprzężony z silnikiem elektrycznym o mocy 50 KM, umieszczonym na poziomie tylnego mostu.

Zero Emission Vehicule

Samochód koncepcyjny Citroën Hypnos – Zero Emission Vehicule

Za sprawą hybrydowego układu napędowego Hypnos jest przyjazny dla środowiska. Tryb jazdy miejskiej ZEV (Zero Emission Vehicule) pozwala przejść na napęd wyłącznie elektryczny. 

Stop & Start

Samochód koncepcyjny Citroën Hypnos – Stop&Start

Hypnos został także wyposażony w system Stop & Start o dużej mocy, który umożliwia przejście silnika spalinowego w stan czuwania podczas stania w korku lub kiedy pojazd stoi na jałowym biegu (zużycie paliwa 4,5 l/100 km w cyklu mieszanym, przy emisji CO2 120 g/km).

Top