Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:PL] [cle1: SECONDES Lang:PL]
Zamknij
Zamknij
Zamknij

Citroën na Motor Show w Paryżu

W tym roku na salonie samochodowym w Paryżu Citroën umożliwi odwiedzającym poznanie i doświadczenie wyjątkowego świata marki.

Podczas targów będzie miała miejsce premiera Citroëna C3. Zostaną również pokazane dwa samochody koncepcyjne, zapowiadające nowy rozdział w historii Citroëna. Z myślą o potrzebach konsumentów Citroën przygotował ofertę usług i technologii, które pokazują rozwój firmy w obszarze e-commerce. Nowoczesne podejście do komfortu, podążanie za nowymi rozwiązaniami to potwierdzenie obietnicy marki wyrażonej w słowach „Be Different, Feel Good”.

 

Podczas salonu w Paryżu Citroën zaproponuje unikatowe i wszechstronne doświadczenie tego, czym mogą być samochody:

- gamę modeli nawiązujących do C4 Cactus, wskazujących na kierunek rozwoju Citroëna, który wyznacza nowe trendy na rynku motoryzacyjnym. Marka proponuje samochody o wyrazistej stylistyce, które dzięki zastosowanym technologiom zapewniają użytkownikom pełen komfort.  Symbolem nowej dynamiki Citroëna będzie najnowszy model C3, zaprezentowany po raz pierwszy obok nowości marki: E-Mehari i SpaceTourera, a także wprowadzanego aktualnie nowego C4 Picasso. Modele te zwracają uwagę komfortem, będącym wyróżnikiem marki. Ta koncepcja jest wdrażana i rozwijana w ramach programu Citroën Advanced Comfort®;

- dwa nowe samochody koncepcyjne, których światowa premiera również odbędzie się podczas targów w Paryżu. Pierwszy z nich, CXPERIENCE, stanowi przełom w kanonach stylistyki i komfortu obowiązujących w wyższych klasach samochodów. Drugi z nich zapowiada początek nowej sportowej przygody marki;

- usługi i technologie wpisujące się w nowoczesny, XXI wiek, ułatwiające korzystanie z samochodów. Oferowane mobilne technologie to: system ConnectedCAM CitroënTM dostępny w C3, Citroën Connect Nav (nowy system nawigacji 3D wyposażony w funkcję rozpoznawania mowy), czy pakiety Citroën Connect(monitoring, mapping, tracking) dostępne w ofercie Citroën Connect Box wraz z pakietami SOS & Assistance. To także przygotowane z myślą o klientach usługi takie jak CitroënAdvisor oraz nowy Product Advisor. W świecie motoryzacji to pierwsza tego typu interaktywna strona internetowa, gdzie klienci mogą wyrazić opinię na temat punktów sprzedaży i produktów marki. Innym serwisem internetowym jest Citroën Carstore: strona, na której można porównać oferty nowych samochodów dostępnych na stanie w sieci Citroëna i zarezerwować online wybrany przez siebie model. Kolejną technologiczną propozycją jest aplikacja My Citroën, która zapewnia klientowi dostęp do danych samochodu, ułatwiając jego codzienną eksploatację (przypomnienia o przeglądach, assistance, umawianie wizy). Konsumenci będą także mogli zapoznać się z nowoczesnymi usługami wynajmu w ramach Citroën Rent;

- pełne światła i barw stoisko marki to miejsce, które zaprasza, by zatrzymać się na dłużej, dzięki Maison Citroën, strefie Le petit Citroën i licznym atrakcjom (tj. Citroën Origins czy Photocall Connected Cam CitroënTM). Wykorzystanie tych rozwiązań ma na celu umożliwienie klientom doświadczenie i zrozumienie idei marki - „Be Different, Feel Good”. Odwiedzający zobaczą także zapowiedź nowej koncepcji punktów sprzedaży Citroëna.

Pełną informację o udziale Citroëna w Motor Show w Paryżu znajdziesz tutaj.

Citroen na Motor Show w Paryżu 2016

Top