Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Chcesz wypróbować samochód?

Skorzystaj z formularza, aby określić samochód, który chcesz wypróbować. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego punktu sprzedaży.

Zamknij
Chcesz otrzymać materiały informacyjne?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie katalogu wybranego modelu Citroëna.

Zamknij
Chcesz otrzymać ofertę handlową?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie oferty handlowej na wybrany model Citroëna. Zgłoszenie zostanie przekazane do wskazanego punktu sprzedaży.

Zamknij

Citroën na Motor Show w Paryżu

W tym roku na salonie samochodowym w Paryżu Citroën umożliwi odwiedzającym poznanie i doświadczenie wyjątkowego świata marki.

Podczas targów będzie miała miejsce premiera Citroëna C3. Zostaną również pokazane dwa samochody koncepcyjne, zapowiadające nowy rozdział w historii Citroëna. Z myślą o potrzebach konsumentów Citroën przygotował ofertę usług i technologii, które pokazują rozwój firmy w obszarze e-commerce. Nowoczesne podejście do komfortu, podążanie za nowymi rozwiązaniami to potwierdzenie obietnicy marki wyrażonej w słowach „Be Different, Feel Good”.

 

Podczas salonu w Paryżu Citroën zaproponuje unikatowe i wszechstronne doświadczenie tego, czym mogą być samochody:

- gamę modeli nawiązujących do C4 Cactus, wskazujących na kierunek rozwoju Citroëna, który wyznacza nowe trendy na rynku motoryzacyjnym. Marka proponuje samochody o wyrazistej stylistyce, które dzięki zastosowanym technologiom zapewniają użytkownikom pełen komfort.  Symbolem nowej dynamiki Citroëna będzie najnowszy model C3, zaprezentowany po raz pierwszy obok nowości marki: E-Mehari i SpaceTourera, a także wprowadzanego aktualnie nowego C4 Picasso. Modele te zwracają uwagę komfortem, będącym wyróżnikiem marki. Ta koncepcja jest wdrażana i rozwijana w ramach programu Citroën Advanced Comfort®;

- dwa nowe samochody koncepcyjne, których światowa premiera również odbędzie się podczas targów w Paryżu. Pierwszy z nich, CXPERIENCE, stanowi przełom w kanonach stylistyki i komfortu obowiązujących w wyższych klasach samochodów. Drugi z nich zapowiada początek nowej sportowej przygody marki;

- usługi i technologie wpisujące się w nowoczesny, XXI wiek, ułatwiające korzystanie z samochodów. Oferowane mobilne technologie to: system ConnectedCAM CitroënTM dostępny w C3, Citroën Connect Nav (nowy system nawigacji 3D wyposażony w funkcję rozpoznawania mowy), czy pakiety Citroën Connect(monitoring, mapping, tracking) dostępne w ofercie Citroën Connect Box wraz z pakietami SOS & Assistance. To także przygotowane z myślą o klientach usługi takie jak CitroënAdvisor oraz nowy Product Advisor. W świecie motoryzacji to pierwsza tego typu interaktywna strona internetowa, gdzie klienci mogą wyrazić opinię na temat punktów sprzedaży i produktów marki. Innym serwisem internetowym jest Citroën Carstore: strona, na której można porównać oferty nowych samochodów dostępnych na stanie w sieci Citroëna i zarezerwować online wybrany przez siebie model. Kolejną technologiczną propozycją jest aplikacja My Citroën, która zapewnia klientowi dostęp do danych samochodu, ułatwiając jego codzienną eksploatację (przypomnienia o przeglądach, assistance, umawianie wizy). Konsumenci będą także mogli zapoznać się z nowoczesnymi usługami wynajmu w ramach Citroën Rent;

- pełne światła i barw stoisko marki to miejsce, które zaprasza, by zatrzymać się na dłużej, dzięki Maison Citroën, strefie Le petit Citroën i licznym atrakcjom (tj. Citroën Origins czy Photocall Connected Cam CitroënTM). Wykorzystanie tych rozwiązań ma na celu umożliwienie klientom doświadczenie i zrozumienie idei marki - „Be Different, Feel Good”. Odwiedzający zobaczą także zapowiedź nowej koncepcji punktów sprzedaży Citroëna.

Pełną informację o udziale Citroëna w Motor Show w Paryżu znajdziesz tutaj.

Citroen na Motor Show w Paryżu 2016

Top