Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Chcesz wypróbować samochód?

Skorzystaj z formularza, aby określić samochód, który chcesz wypróbować. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego punktu sprzedaży.

Zamknij
Chcesz otrzymać materiały informacyjne?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie katalogu wybranego modelu Citroëna.

Zamknij
Chcesz otrzymać ofertę handlową?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie oferty handlowej na wybrany model Citroëna. Zgłoszenie zostanie przekazane do wskazanego punktu sprzedaży.

Zamknij

Citroën zajął drugie miejsce w niezależnym rankingu ASO

Autoryzowane Stacje Obsługi  Citroëna uplasowały się na drugim miejscu w rankingu przeprowadzonym przez polski, niezależny program badań branży motoryzacyjnej - Wybór Kierowców.

Czasopismo Motor opublikowało najnowsze wyniki badania Wybór Kierowców w kategorii autoryzowanych stacji obsługi. Wyniki zostały wyliczone na podstawie ponad 100 tys. ankiet zebranych w ciągu minionych 3 lat funkcjonowania programu. Wybór Kierowców jest niezależnym programem badań branży motoryzacyjnej, mający pomagać kierowcom przy zakupie auta oraz powiązanych usług i produktów. Wysoka ocena ASO jest szczególnie istotna dla klientów decydujących się na zakup nowego auta, którzy chcą cieszyć się bezproblemową eksploatacją pojazdu, profesjonalną obsługą i przy zachowaniu racjonalnej ceny usług.

 

Drugie miejsce na dwadzieścia dwie oceniane marki

Citroën uzyskał bardzo wysokie oceny w rankingu ASO. Sumaryczna ocena wyniosła aż 68,4%. Kierowcy ocenili jakoś obsługi na 84,5% a fachowość i kompetencje serwisantów na 81%, co przy bardzo wysokiej skuteczności napraw (na poziomie 82,8%) gwarantuje efektywność napraw i minimalizuje ryzyko potencjalnych poprawek. Miłym zaskoczeniem dla kierowców bywają również finalne ceny usług w ASO Citroëna, które czasami są niższe niż we wstępnych kosztorysach.

 

Citroën od dłuższego czasu realizuje strategię transparentności względem klientów, czego efektem jest serwis Citroën Advisor, gdzie Marka zachęca do opiniowania jej usług.

 

Pełne wyniki badania Wybór Kierowców znajdziecie tutaj.

Zapraszamy do autoryzowanych stacji obsługi Citroëna!

Top