Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Chcesz wypróbować samochód?

Skorzystaj z formularza, aby określić samochód, który chcesz wypróbować. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego punktu sprzedaży.

Zamknij
Chcesz otrzymać materiały informacyjne?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie katalogu wybranego modelu Citroëna.

Zamknij
Chcesz otrzymać ofertę handlową?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie oferty handlowej na wybrany model Citroëna. Zgłoszenie zostanie przekazane do wskazanego punktu sprzedaży.

Zamknij

GENEWA 2016: POWIEW ŚWIEŻOŚCI I ENERGII NA WYSTAWIE CITROËNA

Przy okazji Salonu Samochodowego 2016 w Genewie, Citroën wkracza w kolejny etap rozwoju. Wprowadza nową, całościową strategię działania i przedstawia nowości w zakresie produktów, koncepcji i współpracy partnerskiej.

Wspólnym mianownikiem prezentacji marki w Genewie będą energia i świeżość. Równocześnie stawia ona na rozwijanie nowych usług, mających ułatwiać życie użytkownikom. Na pierwszy plan wysuwa się nowa dynamika, której celem jest przekraczanie przyjętych schematów i budowanie nieznanych jeszcze doświadczeń w świecie motoryzacji. Ten nowy kierunek, wyraźnie wskazywany na genewskiej ekspozycji, będzie zaznaczał się coraz mocniej przez cały rok 2016.

NOWE PRODUKTY

Citroën SpaceTourer - światowa premiera i model koncepcyjny

Nowoczesny i pełen charakteru – taki jest nowy kombivan Citroën SpaceTourer. Łącząc przyjazny wizerunek i wszechstronność użytkową, doskonale wpisuje się w nowoczesny styl życia rodziny, grupy przyjaciół, jak i zastosowania zawodowe. Wraz z nim, prezentowany jest barwny, ekspresyjny model koncepcyjny: Citroën SpaceTourer Hyphen. To owoc współpracy Marki z młodym, francuskim zespołem elektro-popowym Hyphen Hyphen. Nazwa „Hyphen” (ang. łącznik) wskazuje potencjał łączenia wszechstronnych możliwości użytkowych tego modelu - spajania cech pojazdu z segmentu vanów i SUV-ów, środowiska wielkomiejskiego z rozległymi krajobrazami prowincji. Model ten – świeży, barwny, pełen temperamentu – niesie ze sobą zapowiedź przygody, podróży, przestrzeni i swobody. W ten sposób przenosi ducha relaksu i dobrego samopoczucia – motyw obecny w podstawowym modelu – o cały poziom wyżej.

Przedstawicieli mediów zapraszamy na nasze stoisko 1 marca o godz. 9:30 na występ muzyczny na żywo towarzyszący konferencji prasowej.

Nowy Citroën E-MÉHARI i związany z nim model koncepcyjny

Citroën E-MÉHARI to nie tylko pełne humoru nawiązanie do dawnego, kultowego modelu Citroëna, to znacznie więcej. E-MÉHARI to czteromiejscowy kabriolet o napędzie całkowicie elektrycznym, utrzymany w nowoczesnym, pogodnym stylu. Obok tego modelu, pokazany zostanie nowy, jedyny w swoim rodzaju model koncepcyjny, powstały ze współpracy partnerskiej Citroëna z francuskim domem mody. Ten błyskotliwy pomysł zaprezentujemy kilka dni przed otwarciem wystawy.

Citroën C4 Cactus: nowe edycje specjalne

Citroën C4 Cactus Rip Curl to nowa propozycja w kontekście nieskrępowanej mobilności. Została stworzona we współpracy z renomowanym producentem sprzętu surfingowego. Model ten, wprowadza system Grip Control dla optymalnej trakcji, oraz szereg elementów stylistycznych, podkreślających jego wyrazisty charakter.

Citroën C4 Cactus „W” prezentowany jest w monochromatycznej kolorystyce opartej na bieli. Stawiając na elegancję, nawiązuje jednocześnie do kultu nowoczesnego życia wielkomiejskiego.

GAMA MODELI: KOMFORTOWE I WYDAJNE

W Genewie Citroën zaprezentuje również gamę swoich niedawno wprowadzonych lub ostatnio zmodernizowanych modeli, których wspólnymi cechami są styl, komfort i użyteczne rozwiązania techniczne. Są wśród nich Citroën C4 Picasso, C1, C4 i Berlingo. Cechą, która łączy i wyróżnia te modele, jest prawdziwa specjalność marki: komfort. Jednorodną, wszechogarniającą wygodę dla dobrego samopoczucia fizycznego i psychicznego, uważamy za kluczowe pojęcie dla nowego rozumienia i doświadczania motoryzacji. Komfort doskonale łączy się z alternatywnym stylem jazdy, któremu sprzyjają wydajne układy napędowe, w tym 3-cylindrowe silniki benzynowe PureTech (ich wersja turbo wyróżniona została tytułem „Silnik Roku 2015”) oraz silniki diesla BlueHDi, których technologia SCR uważana jest za najskuteczniejszy sposób redukcji emisji tlenków azotu i utrzymywania niskich poziomów pozostałych emisji.

SPOKOJNIEJ, CISZEJ , ŁATWIEJ

Marka Citroën - synonim nowoczesności i zaawansowanej techniki - nie ustaje w innowacjach. Dzisiaj oferuje szereg usług uzupełniających nowy styl życia za kierownicą i nowe nawyki, w zakresie dbałości o oszczędność paliwa – po to, by ułatwiać życie swoich klientów.

We wnętrzach samochodów Citroën

Citroën Connect Nav: nawigacja 3D ostatniej generacji - jest to nowy system, wprowadzony wyłącznie w modelu Citroën SpaceTourer. Obsługiwany komendami głosowymi, obejmuje on usługi łączności i umożliwia kierowcy sterowanie funkcjami nawigacji, telefonu i mediów bez odwracania wzroku od drogi.

Citroën Connect Packs: trzy pakiety (Monitoring Pack, Mapping Pack i Tracking Pack) stanowią uzupełnienie oferty Citroën Connect Box o SOS & Assistance Pack (obejmujące funkcje „Zlokalizowanego Wezwania Awaryjnego” oraz „Zlokalizowanego Wezwania Pomocy”).

Łączność cyfrowa

Citroën Advisor: interaktywny informator online na temat punktów Citroëna, w którym klienci mogą swobodnie wyrażać swoje opinie i relacjonować wrażenia o jakości usług świadczonych przez punkty sprzedaży. Jest to pierwsza inicjatywa tego typu na rynku motoryzacyjnym.

Citroën Carstore: strona internetowa, na której klienci mogą dokonywać natychmiastowych porównań pomiędzy wszystkimi nowymi samochodami dostępnymi w sieci sprzedaży Citroën. Można tu także zarezerwować wybrany model. Dokonuje się tego online, jednym kliknięciem, bez wychodzenia z domu. Jest to pierwszy krok w kierunku e-handlu samochodami.

Genewska ekspozycja Citroëna będzie także źródłem doświadczeń alternatywnych, w których najważniejsze będą spokój i relaks użytkownika. Nie zabraknie przyjaznej przestrzeni, pełnej ciepłej atmosfery: to nowe działy, takie jak „Le Petit Citroën” i „La Maison Citroën”. Zorganizowane będzie także specjalne miejsce przepełnione energią i motywacją do działania, odzwierciedlające zaangażowanie marki w Wyścigowe Mistrzostwa Świata Samochodów Turystycznych (WTCC). W sezonie 2016 Citroën rywalizować będzie bowiem modelem C-Elysée WTCC o trzeci z rzędu tytuł Wyścigowego Mistrza Świata Producentów. Na razie w Genewie przedstawiamy nowe barwy naszych samochodów.

Konferencja prasowa Citroëna odbędzie się we wtorek 1 marca 2016r., o godz. 9:30 na stoisku Citroëna w Hali nr 6.

Po konferencji, o godz. 10:00, uczestnicy będą mieli okazję przeprowadzić wywiady z rzecznikami marki. Do ich dyspozycji będą następujące osoby:

– Linda Jackson - Dyrektor Zarządzający marki Citroën,

– Xavier Peugeot - Dyrektor ds. Planowania Produktów marki Citroën,

– Alexandre Malval - Dyrektor działu Designu marki Citroën,

– Arnaud Belloni - Szef Marketingu i Komunikacji marki Citroën,

– kierowcy Citroën Racing: José Maria LOPEZ i Yvan MULLER.

Prosimy o kontakt przed otwarciem Salonu, w celu uzgodnienia optymalnego programu wywiadów, których przeprowadzeniem są Państwo zainteresowani.

NOWE PRODUKTY

Premiera światowa: Citroën SpaceTourer!

„ŻYCIE BEZ OGRANICZEŃ”: SpaceTourer – niezastąpiony towarzysz w intensywnym życiu bez granic.

Citroën, prekursor w segmentach minivanów i kombivanów, posiada imponujące doświadczenie w projektowaniu pojazdów przestronnych i zarazem wszechstronnych, w których przyjemnie spędza się czas. Modelem SpaceTourer Citroën uzupełnia swoją ofertę i daje pokaz umiejętności Marki, w zakresie budowy kompletnej gamy modeli w segmencie vanów. Optymistyczny, praktyczny i pogodny w swym codziennym usposobieniu SpaceTourer ułatwia życie i otwiera przed użytkownikami nowe możliwości. Stanowi propozycję adresowaną do świata będącego w ciągłym ruchu. Skierowaną do ludzi, których sposób życia i wykonywania codziennych zajęć szybko się zmienia, którzy wspólnie mieszkają i przemieszczają się razem.

CITROËN SpaceTourer to samochód nowoczesny i pełen charakteru. Dostępny jest w trzech wersjach, dzięki czemu łączy w sobie różne zalety i prezentuje szeroką gamę możliwości konfiguracji i użytkowania. Spełnia potrzeby zarówno współczesnych rodzin, grup przyjaciół, jak i wymagających profesjonalistów. Ten nowy van czyni to w duchu nowoczesnej śmiałości, bezkompromisowo łącząc komfort, praktyczność i estetykę. Pokrótce: jest wprost stworzony do życia w drodze. Dzięki nowej platformie, SpaceTourer zapewnia świetną dynamikę i imponującą wydajność. Pod względem oszczędności paliwa jest najlepszy w swojej klasie. Rozwiązania techniczne w jego kabinie kładą szczególny nacisk na bezpieczeństwo i łatwość codziennej eksploatacji.

Citroën SpaceTourer to:

– Styl oparty na płynnych liniach, które zapewniają przyjazny i pogodny wygląd. Jest on jednocześnie energiczny i uspokajający. Akcentujący dużą wysokość nadwozia przód, daje poczucie panowania nad drogą i nadaje Citroënowi SpaceTourer wyrazisty charakter, oddający jego osobowość.

– Zagospodarowanie wnętrza podporządkowane ergonomii, praktyczności i możliwości dostosowania do wszystkich sposobów użytkowania. Oparte na modułowej platformie podłogowej EMP2 podwozie, zapewnia więcej miejsca we wnętrzu, większą pojemność bagażnika i poręczność jego wykorzystania. SpaceTourer dostępny jest do wyboru w trzech długościach nadwozia, z których nowa na rynku wersja - o długości 4,6 m, może pomieścić do dziewięciu osób*. Model ten jest idealnym towarzyszem na co dzień, zarówno w mieście, jak i poza nim. Wysokość 1,9 m sprawia, że samochód z łatwością mieści się na parkingach piętrowych. Jednocześnie jest on bardzo funkcjonalny, dzięki odsuwanym automatycznie drzwiom bocznym, otwieranej tylnej szybie i licznym schowkom.

– Komfort w służbie dobrego samopoczucia ciała i ducha. SpaceTourer posiada przestronne wnętrze, podwyższoną pozycję za kierownicą, fotele przesuwane i odwracane, w zależności od sposobu wykorzystania wnętrza, oraz szklany dach. Wygodę dodatkowo zwiększa staranne wytłumienie kabiny, gwarantujące doskonały poziom komfortu podróży.

– Technologie ułatwiające życie, w tym wyświetlacz w polu widzenia kierowcy (HUD) oraz nawigacja 3D, połączona z systemem Citroën Connect Nav, a ponadto technologie w zakresie bezpieczeństwa: Coffee Break Alert – system dbający o zrobienie przerwy po dwóch godzinach ciągłej jazdy, Alarm Spadku Koncentracji Kierowcy, wykrywający rozproszenie i nieuwagę kierowcy, oraz Alarm Ryzyka Kolizji. Dzięki wszystkim zastosowanym technologiom bezpieczeństwa SpaceTourer otrzymał maksymalny wynik pięciu gwiazdek w testach EuroNCAP.

– Silnik Diesla najnowszej generacji z rodziny BlueHDi osiąga moc do 180 KM i moment obrotowy 400 Nm, zapewniając jednocześnie najniższe zużycie paliwa i emisję CO2 w całym segmencie (BlueHDi 115 S&S ze skrzynią 6-biegową: 5,1 l/100 km, emisja CO2: 133 g/km) oraz ekonomiczne koszty eksploatacji.

Model koncepcyjny: Citroën SpaceTourer HYPHEN!

Przy okazji premiery, Citroënowi SpaceTourer towarzyszyć będzie jego wersja koncepcyjna. Ten jedyny w swoim rodzaju model, o świeżym, barwnym i ekspresyjnym wizerunku, odsłonięty zostanie na ekspozycji Citroëna 1 marca o godz. 9:30, w obecności zespołu elektro-popowego Hyphen Hyphen. Czwórka młodych, pełnych temperamentu ludzi z Nicei, nominowana w roku 2016 do nagrody Victoires de la Musique, już wkrótce może zyskać status gwiazd sceny elektro-pop.

Arnaud Belloni, szef Marketingu i Komunikacji marki Citroën, komentuje: „Citroën zawsze stawiał na innowację, wyprzedzał swoje czasy i odkrywał nowe talenty. Nawiązanie współpracy z zespołem Hyphen Hyphen wydało się dla nas czymś oczywistym. To wyrazisty, zdecydowanie wyróżniający się zespół, posiadający oryginalny wizerunek muzyczny i styl wizualny. Pełen pasji i ekscentryczny. Współpracę tę traktujemy również jako sposób powiązania naszych wartości – optymizmu, wspólnego przeżywania i kreatywności”.

Citroën SpaceTourer Hyphen Concept to:

– Styl promieniujący energią, a jednocześnie wyrażający odporność i troskliwą ochronę wnętrza. Jaskrawy, surowy wygląd wyraża wolność i zarazem prostą funkcjonalność. Citroën SpaceTourer Hyphen sięga po kanony stylistyczne SUV-ów, kultywując swój własny styl: poszerzone błotniki, osłony nadkoli i progów oraz dolnej części nadwozia, inspirowane przez model koncepcyjny Citroën Aircross. Wszystkie płaszczyzny pokryte matowym kolorem Moondust Dark efektownie kontrastują z detalami ciemnopomarańczowej barwy. SpaceTourer Hyphen ma wyższy prześwit niż produkcyjna wersja i wyposażony jest w 19-calowe aluminiowe felgi w kolorze Matt Black Diamond. Lakier karoserii, delikatnie mieniący się świeżą zielenią, podkreśla prawdziwy charakter pojazdu. W zestawieniu z wykończeniem dachu błyszczącą czernią oraz kalkomanią w siatkę sześcioboków w tylnej części nadwozia, jeszcze mocniej przyciąga uwagę.

– Orzeźwiające wnętrze, które zapewnia wszystkim pasażerom komfort i przyjazny klimat. W kabinie Citroëna SpaceTourer Hyphen podróżnych otacza atmosfera relaksu i świat kolorów. Przestrzeń wnętrza porządkują wyraziste motywy graficzne: poziome linie dachu, paneli drzwiowych, siedzeń, aż po konsolę środkową. Każdy element został potraktowany indywidualnie, dzięki czemu użytkownik poczuje, że naprawdę zadbano o jego potrzeby. Dolne partie siedzeń wyłożone są wysokiej jakości jasnozieloną skórą nappa z jaskrawymi, czerwono-pomarańczowymi szwami. Ich górne części pokrywa tkanina w odcieniu innym na każdym z foteli. Tablica rozdzielcza pokryta jest specjalną tkaniną dopasowaną kolorystycznie i graficznie do siedzeń. Szeroki, szklany dach zapewnia dopływ naturalnego światła i doskonale doświetla całe wnętrze.

– Zwiększona mobilność – zaproszenie do podróży w atmosferze absolutnego komfortu. Citroën SpaceTourer Hyphen, wyposażony w silnik Diesla BlueHDi 150 S&S i manualną 6-biegową skrzynię, posiada również odłączalny napęd na cztery koła, opracowany wspólnie z firmą Automobiles Dangel. Napęd ten otwiera przed autem świat jazdy terenowej i potwierdza jego możliwości docierania nawet w najtrudniej dostępne miejsca.

Materiał prasowy Citroëna SpaceTourer i Citroëna SpaceTourer Hyphen Concept jest dostępny na naszej stronie internetowej dla prasy: http://int-media.citroen.com.

Citroën E-MÉHARI

„WOLNY ELEKTRON”:  „wolny duch” na rynku motoryzacyjnym.

Citroën E-Méhari, to samochód związany z historią Marki, i jednocześnie z przekonaniem zwrócony ku przyszłości. Stanowi on żartobliwe spojrzenie na swego poprzednika - kultowy model Méhari z roku 1968. To czteromiejscowy kabriolet o pogodnym charakterze, z napędem w 100 proc. elektrycznym, utrzymany w nowoczesnym stylu wyrażającym radość i poczucie humoru. Citroën wchodzi wraz z nim w nowy etap współpracy z Grupą Bolloré, i w ten sposób znowu realizuje swój cel – oferuje samochód nieszablonowy, wyróżniający się, pełny świeżości i optymizmu.

Wyzwolony, bez kompleksów, niezależny aż po zuchwałość – przy opisie nowego modelu marki CITROËN nasuwa się wiele przymiotników. E-MÉHARI to samochód pełen barw, wyrazisty aż po ekstrawertyzm, całkowicie w duchu CITROËNA. To pojazd epoki informacji, ale spoza głównego nurtu. Samochód, który z łatwością uwiedzie osoby pragnące wyróżniać się z tła, pełne optymizmu, dostrzegające modę i trendy, a zarazem wrażliwe na kwestie środowiska naturalnego.

Citroën E-Méhari to:

– Niepowtarzalna osobowość: z przodu przyjazny, charakterystyczny design, czerpiący z motywów stylistycznych, typowych dla współczesnego stylu Citroëna. A do tego wiele możliwości personalizacji, m.in. cztery kolory nadwozia (niebieski, pomarańczowy, żółty i beżowy), dwa kolory dachu i dwa kolory siedzeń.

– Zabawny wygląd połączony z praktycznością: Citroën E-Méhari przejmuje od swego pierwowzoru, oryginalnego Méhari, ducha poszukiwacza przygód. Jednocześnie zwraca uwagę swoją praktycznością. Ma długość tylko 3,81 m. Posiada składany i zdejmowany miękki dach, podwozie o podwyższonym prześwicie i karoserię wykonaną z tworzywa sztucznego termoutwardzalnego, odpornego na korozję oraz na drobne uderzenia i zarysowania. Samochód można w całości myć, po prostu spłukując nadwozie i wnętrze strumieniem wody.

– Poczucie wolności poruszania się, wynikające z zastosowania w 100 proc. elektrycznego napędu. Baterie LMP® (litowo-metalowo-polimerowe), będące produktem francuskiej myśli technologicznej Grupy Bolloré, są bezpiecznie ukryte i niewrażliwe na zmienne warunki pogodowe. Umożliwiają one jazdę z prędkością maksymalną 110 km/h i uzyskanie w trybie jazdy miejskiej zasięgu do 200 km. Baterie można całkowicie naładować w czasie 8 godzin, prądem o natężeniu 16A z instalacji specjalnych, lub w czasie 13 godzin, z gniazdek domowych dostarczających prądu o natężeniu 10A.

Materiał prasowy Citroëna E-Méhari dostępny jest na naszej stronie internetowej dla prasy:

http://int-media.citroen.com.

Koncept Citroën E-MÉHARI

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie, wraz z Citroënem E-Méhari, przedstawiony zostanie całkowicie nowy model koncepcyjny, stworzony we współpracy z renomowanym francuskim domem mody. Reinterpretacja modelu E-Méhari będzie ozdobą naszego stoiska i zarazem symbolem połączenia dwóch kultowych marek, stworzonych przez dwóch niezależnie myślących wizjonerów. Na nieoficjalną, przedpremierową odsłonę zapraszamy na ekspozycję Citroëna (Hala nr. 6) 1 marca o godz. 9:30.

Citroën C4 Cactus: nowe odsłony stylowego crossovera

Podobnie jak kultowe modele z przeszłości, Citroën C4 Cactus jest natychmiast rozpoznawalny i zapadający w pamięć. W świecie pełnym z pozoru ustalonych reguł, Citroën C4 Cactus dał początek nowemu trendowi  w motoryzacji, w którym liczy się niepowtarzalny styl, łączący estetykę z praktycznością. To całkowicie nowe połączenie przyniosło temu modelowi 35 nagród, w tym prestiżową „World Car Design of the Year 2015”. Citroën C4 Cactus, wszechstronny crossover z silnym posmakiem indywidualności, pojawia się w dwóch nowych, innowacyjnych odsłonach, które poszerzają gamę tego modelu. Nowości te przemówią do różnych gustów i pragnień.

1)  C4 Cactus Rip Curl

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie, Citroën wprowadzi do gamy modelowej C4 Cactus swój system Grip Control. Zostanie zastosowany w modelu C4 Cactus Rip Curl Special Edition, stworzonym we współpracy Citroëna z jego partnerem – firmą Rip Curl, słynnym producentem sprzętu surfingowego.

Obu tych producentów łączy tak wiele, że partnerstwo było czymś naturalnym. Obydwaj specjalizują się w produktach techniki o wyrazistych wartościach stylistycznych i kładą nacisk na przyjemność, świeżość i ucieczkę od powszedniości. Citroën C4 Cactus – niepowstrzymany, jedyny w swoim rodzaju crossover – w edycji specjalnej Rip Curl, wyposażony jest w system Grip Control, zapewniający podwyższony poziom trakcji. Dodatkowo akcenty stylistyczne podkreślają jego stuprocentowo outdoorowy charakter. Citroën adresuje tę wersję do najbardziej wymagających fanów modelu C4. Nastawiony jest na swobodny styl życia, relaks i dobre samopoczucie. Założenia te doskonale pasują do wizerunku firmy Rip Curl Brand, założonej w Australii niedaleko Cactus Bay, kultowego miejsca dla miłośników surfingu.

W skrócie – Citroën C4 Cactus Rip Curl to:

– System Grip Control poprawiający trakcję, z myślą o beztroskich wypadach w teren, oraz najmocniejsze silniki w gamie C4 Cactus i manualne skrzynie biegów (wersja silnika benzynowego PureTech 110 S&S BVM Euro6 lub wersja silnika Diesla BlueHDi 100 S&S BVM Euro6).

– Grip Control z pięcioma trybami działania:

Tryb STANDARD: na przejażdżki słonecznymi drogami nadmorskimi, wyprawy na kręte przełęcze górskie, podróże autostradami lub spacery modnymi alejami w centrach miast.

Tryb PIASEK: gdy trzeba podjechać bliżej do najlepszych zatok surfingowych.

Tryb ALL-ROAD: by ze spokojem pokonywać odcinki o mniejszej przyczepności nawierzchni.

Oraz tryb SNOW: by dojechać do najpiękniejszych ośrodków sportów zimowych. Dodatkowo dostępny jest tryb ESP OFF, umożliwiający kierowcy wyłączenie systemu kontroli stabilności ESP (tylko do prędkości 50 km/h).

– Funkcjonalny, modny styl, obejmujący akcenty zewnętrzne w kolorze Aluminium Grey, podkreślające śmiały i aktywny wizerunek, białe obudowy lusterek zewnętrznych, białe relingi dachowe i kalkomania w białym, błyszczącym kolorze, łącząca motywy geometryczne z logo Rip Curl na przednim i na tylnym błotniku.

– Wnętrze ozdobione w wielu miejscach detalami w kolorze Pulp Orange: obecne na pasach bezpieczeństwa, dywanikach i oprawach głośników.

Materiał prasowy Citroëna C4 Cactus Rip Curl jest dostępny na naszej stronie internetowej dla prasy:

http://int-media.citroen.com

2)  C4 Cactus „W”

Miejski szyk: na swojej ekspozycji podczas Salonu Samochodowego w Genewie Citroën zaprezentuje nową, personalizowaną wersję flagowego modelu C4 Cactus. To monochromatyczne wcielenie samochodu uosabiającego ducha współczesnej, wielkomiejskiej mody oznaczone jest literą „W”.

Citroën C4 Cactus stawia śmiały krok w dziedzinie stylu. Jego charakterystyczne panele Airbumps® zapewniają rzeczywistą ochronę przed otarciami i stuknięciami w codziennej eksploatacji. Jednocześnie tworzą one intrygującą, techniczną fakturę drzwi i nakładek błotników. Ten nowatorski, praktyczny element dostępny jest w czterech kolorach (Black, Grey, Dune i Chocolate), co daje szerokie możliwości zestawień w połączeniu z różnymi lakierami karoserii, takimi jak Hello Yellow, Deep Purple, Aden Red, Blue Lagoon i Jelly Red.

Citroën C4 Cactus od zawsze uwielbia kontrasty, dlatego tym razem pojawia się w nowym, swobodnym połączeniu kolorystycznym, określonym literą „W”, z dominującym motywem bieli.

W skrócie – Citroën C4 Cactus „W” to:

– Efekt wizualny tworzony przez panele Airbumps® w piaskowym kolorze Dune, dyskretnie wkomponowane w nadwozie koloru Pearl White. Całość uzupełniają felgi o średnicy 17”, wykonane ze stopów lekkich w kolorach Cross Biton White/Aluminium, oraz białe akcenty kolorystyczne, takie jak kalkomanie w tylnej części nadwozia, obudowy lusterek zewnętrznych czy relingi dachowe.

– Elegancja obić: wnętrze wyróżniają wyłożone czarną skórą i tkaniną siedzenia (przednie fotele z funkcją ogrzewania), skórzane paski na wewnętrznych klamkach, wykończenia i przyciski na pokrywie górnego schowka na tablicy rozdzielczej nawiązują do świata luksusowych, ręcznie tworzonych bagaży.

– Układy napędowe zgodne z normą Euro6, najnowszej generacji i o małych pojemnościach skokowych (silniki benzynowe PureTech 82 i PureTech110 oraz silnik Diesla BlueHDi 100 z układem Stop&Start), współpracujące z manualną lub sterowaną elektronicznie skrzynią biegów.

KOMFORTOWA GAMA

Na ekspozycji Citroëna podczas Salonu Samochodowego w Genewie, zostaną również zaprezentowane niedawno zmodernizowane flagowe modele marki: Citroën C1 o niedużych gabarytach i wyrazistej osobowości, oraz awangardowy, zaawansowany technicznie Citroën C4 Cactus. Ponadto, Citroën przedstawi swoje dwa, ostatnio odświeżone bestsellery – będą to nowy Citroën Berlingo – pojemny i funkcjonalny kombivan, oraz nowy Citroën C4 – wzorzec w zakresie komfortu jazdy i jakości.

Wspólny mianownik: komfort

Od niemal 100 lat czynnikiem, który wyróżnia Citroëna na tle reszty motoryzacyjnego świata, jest wyspecjalizowanie się marki w dziedzinie komfortu. Wygoda, zawsze traktowana przez Citroëna priorytetowo, stanowi wspólny mianownik obecnej gamy modelowej tej marki oraz wszystkich jej przyszłych modeli. Równie silny nacisk Citroën kładzie na jakość projektu. W tym podejściu najważniejszym celem pozostaje niezmiennie zapewnienie całościowego komfortu oraz dobrego samopoczucia ciała i ducha. Dzięki tym atutom nasze samochody mogą spełnić nowe oczekiwania i dostarczyć całkowicie nieznanych doznań motoryzacyjnych.

Komfort Citroëna przejawia się na wszystkich poziomach. Obecny jest w wyglądzie, w przestronnych wnętrzach, w przemyślanej konstrukcji modułowej (której przykładami są modele C3 Picasso i C4 Picasso), w obecności wielu pomysłowych schowków, a także w siedzeniach wyściełanych miękkimi i ciepłymi materiałami, które już samym wyglądem zapowiadają wygodną podróż. W doskonałym i przyjaznym oświetleniu wnętrza i w przejrzystych, intuicyjnych w obsłudze cyfrowych interfejsach. Ekran dotykowy o przekątnej 7 cali, stanowi zintegrowany punkt dostępu do wszystkich funkcji (obecnie dostępny w modelach C3, C3 Picasso i C5). O poziomie komfortu wnętrz samochodów Citroën decyduje także ich starannie przygotowana atmosfera, np. doskonałe wyciszenie i zróżnicowane oświetlenie.

Wydajne silniki

Gama modeli Citroëna wyróżnia się również zastosowaniem najnowocześniejszych silników i skrzyń biegów. Dzięki takim jednostkom napędowym, jak wysokoprężne BlueHDi i benzynowe PureTech, Citroën w każdym segmencie oferuje wydajne modele, spełniając potrzeby każdego nabywcy w sposób przyjazny dla środowiska.

– Silniki benzynowe: 3-cylindrowe jednostki PureTech, dynamiczne i doceniane za przyjemność użycia oraz niskie zużycie paliwa i poziomy emisji. Wśród nich jest silnik 3-cylindrowy turbo, nagrodzony tytułem Silnika Roku 2015.

– Silniki wysokoprężne: technologia BlueHDi. Podobnie jak w wypadku filtrów cząstek stałych, koncern PSA wyprzedza innych producentów. Nasz system oczyszczania spalin BlueHDi, źródło 100 patentów, złożony z filtra selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR), umieszczonego powyżej filtra cząstek stałych, umożliwia usunięcie do 90 proc. tlenków azotu (NOx), emitowanych przez silniki Diesla. Obecnie system ten uznawany jest zarówno przez specjalistów, jak i przez obserwatorów, za najskuteczniejsze rozwiązanie techniczne w zakresie eliminacji tlenków azotu.

Ponadto w ofercie Citroëna znalazła się nowa skrzynia biegów EAT6, charakteryzująca się przyjemną obsługą i zdolnością obniżania zużycia paliwa. W połączeniu z systemem Stop&Start, skrzynia biegów EAT6 umożliwia osiągnięcie przez nowego Citroëna C4 PureTech 130 S&S EAT6 zużycia paliwa w cyklu łącznym na poziomie    4,8 l/100 km, przy emisji CO2 wynoszącej 110 g/km (w zależności od kraju). Ta sama skrzynia dostępna jest również w modelach Citroën C4 Picasso, Grand C4 Picasso, C5 i C5 Tourer.

POGODA I SPOKÓJ, CZYLI KLIMAT DOZNAŃ KIEROWCY

ŻYCIE ZA KIEROWNICĄ CITROËNA

Citroën dostosowuje się do nowych stylów życia swoich klientów i ułatwia im codzienne funkcjonowanie. Starania producenta w tej dziedzinie skupiają się na stałym podnoszeniu jakości doznań czerpanych z jazdy, poprzez zapewnienie nieustannej łączności pomiędzy kierowcą, pojazdem i światem zewnętrznym.

Pakiety Citroën Connect

Pakiety Citroën Connect, po raz pierwszy przedstawione podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie,  to jedno z najnowszych udogodnień w ofercie usług łączności Citroëna. Opracowane zostały w celu zapewnienia większej łatwości i spokoju codziennego użytkowania samochodu. Pakiety Citroën Connect wymagają korzystania z usługi Citroën Connect Box z pakietem SOS & Assistance Pack*.

W skrócie –pakiety Citroën Connect Packs to:

– Pakiet Monitoring: wirtualna książka serwisowa (przypomnienia o zbliżających się terminach przeglądów i koniecznych czynnościach konserwacyjnych) wraz ze spersonalizowanym poradnikiem na temat jazdy oszczędnej, pozwalającej obniżać zużycie paliwa i emisję CO2. Usługa ta jest bezpłatna.

– Pakiet Mapping: pomaga znaleźć samochód (np. lokalizuje go na dużym parkingu) i ułatwia jego eksploatację (na określonych uprzednio obszarach i w określonych okresach oraz w zależności od konkretnego kraju i obowiązujących ograniczeń prędkości).

– Pakiet Tracking: ułatwia odnalezienie samochodu, jeżeli został on skradziony.

* Przypominamy, że w skład usługi Citroën Connect Box z pakietem SOS & Assistance wchodzą następujące funkcje:

– Funkcja „Połączenia Alarmowego z Lokalizacją”, uruchamiana wciśnięciem guzika „SOS” w kabinie albo automatycznie, jeżeli pojazd wykryje silne uderzenie. Po odebraniu połączenia przez operatora oraz rozpoznaniu  i zlokalizowaniu samochodu, w razie potrzeby następuje wysłanie służb ratunkowych.

– Funkcja „Połączenia Assistance z Lokalizacją”, uruchamiana wciśnięciem guzika „Assistance” w kabinie, w sytuacji gdy pojazd ulegnie awarii. Połączenie polega na wysłaniu do Citroëna wiadomości tekstowej, zawierającej wstępną diagnozę stanu samochodu oraz szczegółowych danych o jego pozycji geograficznej. Po jej otrzymaniu, operator może podjąć niezbędne działania, by w najkrótszym możliwym czasie przywrócić Ci mobilność.

Citroën Connect Nav

Citroën wprowadza to nowoczesne udogodnienie techniczne w modelu SpaceTourer – vanie, przeznaczonym do użytku rekreacyjnego i do przewozu osób. Citroën Connect Nav jest to system nawigacji 3D nowej generacji, który pozwala głosowo obsługiwać funkcje nawigacji, telefonu i mediów bez odrywania wzroku od drogi, a ponadto współpracuje z szeregiem usług łączności.

W skrócie – usługi Citroën Connect Nav to:

– zestaw usług dostępnych poprzez nowy pojemnościowy ekran dotykowy o przekątnej 7 cali, zapewniający łatwą, precyzyjną obsługę ruchami palców;

– informacje o ruchu przekazywane w czasie rzeczywistym, dzięki którym kierowca może bez stresu omijać korki, oszczędzając czas;

– informacje o stacjach benzynowych i parkingach, wraz z cenami;

– prognozy pogody;

– wyszukiwanie lokalnych interesujących miejsc;

– ostrzeżenia o miejscach niebezpiecznych (usługa opcjonalna);

– bezpłatne aktualizacje map, bezterminowo, cztery razy w roku, oraz usługi Pakietu Citroën Connect Nav dostępne przez okres trzech lat.

Citroën Connect Nav obejmuje ponadto funkcję Mirror Screen*.

* Przypomnienie: funkcja Mirror Screen pozwala bezpiecznie wyświetlać na 7-calowym ekranie samochodu aplikacje znajdujące się na smartfonie i korzystać z nich dzięki technologiom MirrorLink® (Android) i CarPlay™ (iPhone), które zapewniają współpracę z szeroką gamą kompatybilnych smartfonów.

– MirrorLink® daje dostęp do takich aplikacji jak Sygic (nawigacja), iCoyote (zagrożenia i pułapki w ruchu), MiRoamer (radio internetowe) oraz Audioteka (czytnik audiobooków).

– CarPlay™ oferuje użytkownikom urządzeń iPhone niezwykle intuicyjny sposób wykonywania połączeń oraz możliwość korzystania z planów, słuchania muzyki i sprawdzania przychodzących wiadomości jednym słowem lub dotknięciem.

RELACJE Z KLIENTEM

Citroën dba o pełną przejrzystość i o spokój ducha swoich klientów, oraz dąży do realizacji ambitnego celu – stania się najmocniej polecanym, wszechstronnym producentem samochodów. To właśnie dlatego rozbudowuje swoją strategię technik cyfrowych, by jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby klientów.

Citroën Advisor

Usługa Citroën Advisor, wprowadzona w końcu roku 2014 i obecnie dostępna w pięciu krajach, na stronie www.citroen-advisor.fr, to interaktywny poradnik online, dostarczający informacji na temat punktów sprzedaży Citroëna. Dzięki niemu klienci Citroëna mogą budować oparte na zaufaniu relacje z firmą, wyrabiać sobie opinie w oparciu o komentarze zamieszczane przez innych klientów, lub dzielić się własnym zdaniem na temat jakości usług świadczonych przez punkty sprzedaży Citroëna, zarówno po zakupie nowego samochodu, jak i po wizytach w serwisie.

W skrócie – Citroën Advisor to:

– możliwość swobodnego i natychmiastowego wyrażania przez klientów swoich opinii i ocen na temat własnych doświadczeń w relacjach z salonami sprzedaży i serwisami;

– pierwsze tego typu rozwiązanie wprowadzone przez producenta samochodów w epoce Web 2.0;

– ponad 35 tys. komentarzy zamieszczonych dotychczas przez klientów, w tym 10 tys. pochodzących z Francji;

– średnia ocena 4,7 gwiazdki w skali 0–5;

– odważna strategia, wyróżniona nagrodą „Palme de la Relation Client” (w kategorii „Przejrzystość Relacji”) przez AFRC (Francuskie Stowarzyszenie Relacji z Klientem).

Citroën Carstore

Korzystając ze strony www.carstore.citroen.fr, klienci mogą dokonywać szybkich porównań pomiędzy wszystkimi nowymi samochodami dostępnymi w zasobach sieci Citroëna. Na stronie tej można także jednym kliknięciem, bez wychodzenia z domu, zarezerwować wybrany model. Citroën wykorzystuje to nowe rozwiązanie, by poszerzać ofertę swoich usług i rozwijać strategię e-handlu.

Po wybraniu samochodu, który najlepiej spełnia określone potrzeby, klient internetowy może w ciągu kilku sekund zarezerwować konkretny model. Po znalezieniu właściwego auta wystarczy kliknąć przycisk „Zarezerwuj ten samochód”. Następnie zadeklarować, czy chce się pozostawić w rozliczeniu swój aktualnie posiadany pojazd oraz wpłacić zabezpieczający depozyt bankowy w kwocie 250 euro, by zarezerwować wybrane auto. Po dokonaniu rezerwacji, klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem, informujący, że samochód został zarezerwowany na okres trzech dni (i w związku z tym wycofany na ten czas ze sprzedaży). Następnie odpowiedni punkt sprzedaży kontaktuje się w najkrótszym możliwym czasie z klientem, by umówić termin spotkania.

W skrócie – Citroën Carstore to:

– prosta, jednorodna i szybka w działaniu usługa, która w maksymalnym stopniu spełnia oczekiwania klientów;

– oferta dostępna 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, zapewniająca bogaty wybór spośród prawie 15 tys. pojazdów.

Citroën i Ty

Citroën podejmuje nieustanne starania o zapewnienie swoim klientom wrażenia prostej i przyjemnej obsługi, zarówno online, jak i w punktach sprzedaży. Inicjatywa Citroën i Ty tworzy nową, perspektywiczną relację pomiędzy firmą a jej klientami, opartą na przejrzystości i skupieniu uwagi na ich oczekiwaniach i potrzebach. W jej ramach marka podejmuje śmiałe zobowiązania, by zyskać zaufanie klientów i uwolnić ich od wszelkich niepokojów.

W skrócie – Citroën i Ty to:

– pytanie klienta o zgodę, przed wykonaniem wszelkich dodatkowych czynności serwisowych (usługodawca nie pobiera należności za prace wykonane bez uzyskania takiej zgody);

– zwracanie umytego, czystego samochodu po wizycie w serwisie;

– zajęcie się pojazdem klienta w ciągu 24 godzin roboczych, w razie jego niezadowolenia z uprzednio wykonanych czynności;

– dostępność przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu w razie awarii, wypadku lub przebicia opony – przez okres siedmiu lat od daty zakupu każdego nowego lub używanego samochodu marki Citroën (zobowiązanie aktualne tylko we Francji).

EKSPOZYCJA

Aby zapewnić klientom przyjemną, wolną od wszelkich napięć wizytę na swojej ekspozycji, Citroën wyraża swoje hasło: „Bądź inny, czuj się dobrze” już w samej architekturze stoiska. Marka, która gościć będzie publiczność Salonu na powierzchni około 1700 m2, ucieleśnia promowane przez siebie wartości dobrego samopoczucia i optymizmu w kilku specjalnych strefach ekspozycji:

– „Le Petit Citroën”: sklepik z produktami Citroëna, m.in. modelami samochodów z historii i obecnej oferty marki;

– „La Maison Citroën”: punkt konfiguracji i personalizacji wymarzonego Citroëna, z wystawą bogatej palety elementów wykończenia wnętrza, wzorów felg i odcieni karoserii;

– „Le Café André”: strefa powitalna dla klientów VIP, której nazwa nawiązuje do postaci założyciela marki, André Citroëna;

– Strefa relaksu z wygodnymi i barwnymi miejscami do siedzenia.

Ponadto, wszystkim zwiedzającym polecamy nasze animacje i demonstracje, np. ściankę usług łączności Citroën Connect oraz animację działania systemu Grip Control, wyświetlaną koło stanowiska Citroëna C4 Cactus Rip Curl. W strefie WTCC planujemy zainstalowanie symulatorów jazdy.

Z okazji Salonu Samochodowego w Genewie, na ekspozycji przedstawiony zostanie wyścigowy Citroën C-Elysée WTCC w nowych barwach oraz z silnikiem zrealizowanym w całości przez Citroën Racing (4-cylindrowy, rzędowy silnik 1.6 turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa; pojemność skokowa 1598 cm3, moc 380 KM przy 6000 obr./min., moment obrotowy 400 Nm przy 4500 obr./min.). Citroën C-Elysée WTCC jest modelem, którym Citroën wywalczył tytuł Wyścigowego Mistrza Świata Producentów w sezonach 2014 i 2015. Samochód w nowych barwach zadebiutuje w wyścigach w pierwszej rundzie tegorocznego sezonu WTCC, która odbędzie się 4 kwietnia na torze Paul Ricard we Francji.

Wreszcie, aby sprawić naszym gościom miłą niespodziankę, wszystkie nowości Citroëna przedstawimy w jasnej i czystej przestrzeni, sugestywnie kojarzącej się ze światem natury, zaprojektowanej z użyciem drewnianych wykończeń, miękkich dywanów czy ściany żywych roślin. 

Top