Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:PL] [cle1: SECONDES Lang:PL]
Zamknij
Zamknij
Zamknij

LINDA JACKSON OTRZYMAŁA NAGRODĘ MARISY BELLISARIO!

16 czerwca Linda Jackson, dyrektor generalna marki Citroën
otrzymała w Rzymie prestiżową nagrodę Mela d'Oro (Złote Jabłko), ufundowaną przez Fundację Marisy Bellisario. Nagroda jest przyznawana kobietom, które wyróżiły się w swojej branży, w zarządzaniu, nauce i życiu społecznym zarówno na szczeblu krajowym jak i na arenie międzynarodowej.

Jury 29. edycji Nagrody Marisy Bellisario „Donne ad Alta Quota” (Kobiety na Szczycie) przyznało prestiżowe „Mela d'Oro” (Złote Jabłko) Lindzie Jackson, dyrektor generalnej marki Citroën, „w uznaniu dla wzorowej kariery zawodowej i doświadczenia w zakresie zarządzania. Droga zawodowa i osiągnięcia Lindy Jackson mogą być wzorem i kompetencji, determinacji i silnej woli. Zasługują na nagrodę i warto je wskazać jako przykład do naśladowania przyszłym pokoleniom.” 

 

Dyrektor generalna Citroëna odebrała nagrodę z rąk Bianki Carretto , dziennikarki Corriere della Sera. Podczas uroczystości wręczenia nagród, która odbyła się 16 czerwca w Rzymie, w obecności Pietra Grasso, przewodniczącego włoskiego Senatu, Linda Jacskon oświadczyła: „Pragnę podziękować Fundacji Marisa Bellisario za nagrodę. Mela d’Oro świadczy o rosnącym znaczeniu kobiet, które pełnią obecnie odpowiedzialne funkcje, do niedawna zarezerwowane wyłącznie dla mężczyzn, zwłaszcza w branży motoryzacyjnej. Podzielam pragnienia Marisy Bellisario, która zachęca młode kobiety, aby miały większą wiarę w swoje umiejętności i nie bały się mierzyć wysoko”.             

Linda Jackson jest absolwentką Uniwersytetu w Warwick w Wielkiej Brytanii, na którym uzyskała tytuł magistra z zarządzania w biznesie. Swoją karierę w sektorze motoryzacyjnym rozpoczęła w 1977 roku w firmie MG Rover Europe. Przez trzy lata zajmowała stanowisko dyrektora generalnego na Francję. W 2005 roku przeszła do Citroëna jako dyrektor finansowy marki brytyjskiego oddziału. Pięć lat później została dyrektorem generalnym marki na Wielką Brytanię i Irlandię. Od1 czerwca 2014 roku piastuje funkcję dyrektora generalnego Citroëna.  .

Pod jej kierownictwem francuska marka przeszła odnowę. Wniosła powiew świeżości do motoryzajnego pejzażu wraz z modelami o niepowtarzalnej stylistyce, ukierunkowanymi na zapewnienie użytkownikom komfortu dzięki nowym technolgodiom, takimi jak C4 Cactus, nowy C3 oraz nowy kompaktowy SUV C3 Aircross, który pojawi się już wkrótce. Dzięki Lindzie Jackson hasło „Be different, feel good”  jest gwarancją, że każda podróż samochodem marki stanie się chwilą prawdziwej przyjemności.

 

Top