Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:PL] [cle1: SECONDES Lang:PL]
Zamknij
Zamknij
Zamknij

Brązowy Klucz Jakości 2017 dla marki Citroën

20 września 2017 podczas piątej konferencji branży motoryzacyjnej organizowanej przez Kantar TNS ogłoszono laureatów nagrody Klucze Jakości. Zdobyły ją Autoryzowane Stacje Obsługi, które uzyskały najwyższe wskaźniki satysfakcji klientów w badaniach TNS Garage Quality Check 2017. Marki Peugeot oraz Citroën znalazły się na podium.


Badanie TNS Garage Quality Check 2017 to niezależny audyt jakościowy, przeprowadzany w Autoryzowanych Stacjach Obsługi przez zespół kontrolerów firmy Kantar TNS, specjalizujących się w rynku motoryzacyjnym. To jedyne tego typu badanie dostępne na rynku polskim, które łączy dużą liczbę przeprowadzonych ankiet ze szczegółową analizą branży i standardu świadczonych usług.  

W tym roku Klucze Jakości zostały przyznane po raz piąty. Podobnie jak w zeszłym roku, marka Peugeot utrzymała wysoki poziom jakości i zajęła drugie miejsce w rankingu Autoryzowanych Stacji Obsługi, które uzyskały najwyższe wskaźniki satysfakcji klientów.

Citroën osiągnął trzecie miejsce i zdobył Brązowy Klucz Jakości.

Brązowy Klucz Jakości 2017 2

Piotr Karaszewicz, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych w Grupie PSA, odebrał obie statuetki – Srebrny Klucz Jakości 2017 dla marki Peugeot oraz Brązowy Klucz Jakości dla Citroëna. Nagrody przekazali Karolina Wetoszka, Strategic Account Manager w dziale rynku motoryzacyjnego Kantar TNS i jednocześnie szef TNS Garage Quality Check oraz Krzysztof Kruszewski, Dyrektor Zarządzający Kantar Insights w Polsce.  

Po odebraniu nagród Piotr Karaszewicz powiedział: „Otrzymanie obu tych statuetek sprawiło nam dużą radość. Nasze ekipy w Peugeot Polska, Citroën Polska i w Autoryzowanych Stacjach Obsługi wykonały ciężką pracę i zasłużyły na to. Mamy nadzieję, że wdrożone rozwiązania pomogą nam uzyskać jeszcze lepszy rezultat w przyszłym roku. Chcemy, aby głównymi zwycięzcami byli zadowoleni klienci marek Peugeot i Citroën”. 

Top