Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Chcesz wypróbować samochód?

Skorzystaj z formularza, aby określić samochód, który chcesz wypróbować. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego punktu sprzedaży.

Zamknij
Chcesz otrzymać materiały informacyjne?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie katalogu wybranego modelu Citroëna.

Zamknij
Chcesz otrzymać ofertę handlową?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie oferty handlowej na wybrany model Citroëna. Zgłoszenie zostanie przekazane do wskazanego punktu sprzedaży.

Zamknij

Citroën na Salonie Samochodowym w Paryżu

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu CITROËN, po raz kolejny potwierdzi swój unikalny charakter i zaoferuje komfort w wymiarze 360°. Od prezentowanych pojazdów, poprzez relacje z klientem, po najnowsze technologie, CITROËN będzie dalej demonstrował swoje nowe pozycjonowanie, promując nowy model relacji użytkownika i jego samochodu.

Tę nowoczesną i optymistyczną wizję samochodu ilustrują przede wszystkim produkty marki. Słynący ze śmiałych rozwiązań CITROËN odcisnął swój ślad w historii motoryzacji, produkując pojazdy o unikalnej stylistyce, wygodne, funkcjonalne i ułatwiające życie. Poprzez współczesne samochody o wyrazistej osobowości, ambicją Marki jest dostarczanie tego, co naprawdę liczy się dla klientów: więcej designu, więcej komfortu i więcej użytecznych technologii, a wszystko to w przystępnej cenie.

Poszukiwania CITROËNA wykraczają daleko poza ramy samochodu. André CITROËN budował swoją markę wokół spektakularnych kampanii komunikacyjnych i prawdziwego poczucia misji. Dziś, CITROËN stawia przed sobą nowe wyzwania, w swojej sieci dystrybucji oferuje oryginalne rozwiązania handlowe i innowacyjne usługi. Wolna od stresu relacja z samochodami opiera się na przejrzystości i zaufaniu, a kontakt klienta z marką, na każdym jego etapie ma być przyjemnym doświadczeniem.

Stoisko marki podczas Salonu Samochodowego w Paryżu 2014 będzie obrazować jej nowe pozycjonowanie pokazując:

1. DALSZĄ OFENSYWĘ PRODUKTOWĄ

- Citroën C4 Cactus

- Nowy Citroën C1 - C1 Urban Ride Concept

- Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso


2. UŻYTECZNE TECHNOLOGIE W SŁUŻBIE WIĘKSZEMU KOMFORTOWI

- C4 Cactus AirFlow 2l

- Techno Room

- Citroën Connect


3. DOŚWIADCZENIE KLIENTA SKUPIONE WOKÓŁ SPOKOJU DUCHA

- Citroën & YOU

- Rozwiązania SimplyDrive & FlexiDrive


4. DALSZĄ EKSPANSJĘ MIĘDZYNARODOWĄ

- Citroën C-Elysée WTCC

- C3-XR


Więcej informacji: TUTAJ

Top