Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Zamknij
Zamknij
Zamknij

DS WKRACZA W NOWĄ ERĘ POD ZNAKIEM AWANGARDY

Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie DS po raz pierwszy zaprezentował się jako odrębna marka. To ważny etap, wyznaczający początek nowy ery w historii marki – poznaliśmy nowy logotyp i hasło ‘Spirit of avant-garde’.

Marka DS po raz pierwszy zaprezentowała nowy logotyp, nowe hasło Marki, a także swoje najnowsze produkty i ofertę mobilnych usług. W ten sposób rozpoczyna nową erę w swojej historii - erę, której znakiem rozpoznawczym są awangardowe rozwiązania.

NOWY LOGOTYP I HASŁO NOWEJ MARKI DS.

Nowe logo złożone jest z monogramu DS umieszczonego nad napisem ‘DS AUTOMOBILES’. Napis ten, celowo w języku francuskim, odwołuje się do francuskich korzeni Marki. Co więcej odzwierciedla pozycjonowanie marki DS, odwołującej się do tradycji konstruowania samochodów najwyższej klasy. Z okazji genewskiego salonu marka DS zaprezentowała również swoje hasło: SPIRIT OF AVANT-GARDE (Duch awangardy).

Hasło w języku angielskim jest wyrazem międzynarodowych ambicji DS. Odzwierciedla filozofię działania Marki, która pragnie oferować swoim klientom samochody charakteryzujące się wyjątkowym stylem i zaawansowaniem technologicznym, nacechowane wyrafinowaniem i dbałością o szczegóły, komfortowe i dynamiczne. Hasło SPIRIT OF AVANT-GARDE to także swoisty manifest postawy charakterystycznej dla Marki DS, a jednocześnie zaproszenie dla wszystkich tych, którzy podzielają jej optymistyczną wizję i mają w sobie ducha awangardy.

NOWY DS 5: UOSOBIENIE MARKI DS

Goście odwiedzający międzynarodowy salon samochodowy w Genewie jako pierwsi na świecie zobaczyli Nowego DS 5 - flagowy model marki DS - który wprowadza nową tożsamości stylistyczną marki.

Awangardowy styl, dynamiczne zachowanie, wyrafinowana estetyka i starannie dopracowane detale oraz technologie high-tech - nowy DS 5 dysponuje wszelkimi atrybutami obecnych i przyszłych modeli tej marki.

Istotnym elementem w samochodach klasy premium jest przód nadwozia. W przypadku nowego DS5 wyróżnia się klasą i charakterem. Zwraca uwagę bardziej pionowo ustawionym grillem z przetłoczeniami i centralnie umieszczonym logo DS – określanym jako „DS Wings”, który stanowi ukłon w stronę dawnych modeli DS – oraz reflektorami wykonanymi w technologii „DS LED Vision”.

W kabinie na kierowcę czeka stanowisko typu ‘Cockpit’, z 7-calowym ekranem dotykowym najnowszej generacji, pozwalającym uzyskać dostęp do całego wachlarza mobilnych usług. Już w chwili wprowadzenia na rynek dostępnych będzie pięć wydajnych silników, mocnych, a jednocześnie wyróżniających się wysoką sprawnością energetyczną, z emisją na poziomie 100 g/km, a nawet 90 g/km w zależności od jednostki.

Dzięki nowym atutom oraz dotychczasowym zaletom, które ukształtowały renomę marki, jak awangardowy design, widoczne w najmniejszych szczegółach wyrafinowanie i miejsce kierowcy w stylu samolotowego kokpitu, nowy DS 5 jest w pełnym tego słowa znaczeniu flagowym modelem marki DS.

DS 5 MOON DUST: SHOW-CAR, KTÓRY POKAZUJE POTENCJAŁ NOWEGO DS 5!

Matowoszary lakier zainspirowany światem lotnictwa, specjalne wykończenie chromowanych elementów… W DS 5 Moon Dust poświęcono niezwykłą uwagę każdemu elementowi, aby odpowiednio wyeksponować nowy grill modeli DS! Projektantom chodziło o więcej światła i połysku na chromowanych elementach przodu nadwozia dla uzyskania kontrastu z pozostałymi elementami wykończeniowymi, utrzymanymi w odcieniu „dark chrome”.

Model DS Moon Dust jest wyposażony w hybrydowy układ napędowy z silnikiem wysokoprężnym.

DS 21 PALLAS ‘rocznik 2015’: UKŁON W STRONĘ HISTORII MOTORYZACJI

Kolejny "show-car", który stanowi ukłon pod adresem historycznego modelu DS z 1955 roku: DS 21 Pallas ‘rocznik 2015’. Ten kultowy samochód, który w tym roku świętuje swoje 60-lecie, stanowi dziedzictwo, z którego Marka DS czerpie po dziś dzień. Zespół projektantów odpowiedzialny za stylistykę marki DS, kierując się pragnieniem połączenia tej spuścizny z nowoczesnością, jeszcze raz odwołał się w swoich projektach do historycznego modelu DS 21 Pallas. Owocem tych prac jest model prezentowany na salonie motoryzacyjnym w Genewie, z atramentowoniebieskim kolorem nadwozia, który nawiązuje do flagowego koloru nowego DS 5, z wnętrzem obitym skórą semianilinową "Criollo", która przypomina najbardziej luksusowe wersje dzisiejszych modeli DS.

BOSKI DIVINE DS: PRZYSZŁOŚĆ MARKI DS

Gwiazdą genewskiego salon samochodowego jest DIVINE DS pokazujący, jak mogą wyglądać przyszłe samochody DS. Ten concept-car, zaprezentowany po raz pierwszy na salonie samochodowym w Paryżu, stanowi kwintesencję „kodu genetycznego” Marki i jej planów na przyszłość. Model, zaprojektowany i zbudowany w Paryżu, jest prawdziwym manifestem stylu, łączącym w sobie wyrafinowanie i technologię. Charakteryzuje się kompaktową sylwetką z czterema drzwiami oraz mocnym, rasowym stylem, o wyrazistej linii.

Na szczególne podkreślenie zasługuje unikalne wnętrze o wyjątkowo śmiałej stylistyce. Naszpikowany nowoczesną technologią DIVINE DS otrzymał m.in. laserowe przednie reflektory i spojlery w kształcie rombu umieszczone na wysokości tylnej szyby, które unoszą się optymalizując aerodynamikę samochodu. Lusterka wsteczne zostały zastąpione kamerami, które wyświetlają obraz we wnętrzu pojazdu, a w „kokpicie” uwagę zwraca wszechobecna technologia cyfrowa...

To właśnie w DIVINE DS została po raz pierwszy zastosowana koncepcja Hypertypage - 3 wymiennych i niezwykle charakterystycznych stylizacji wnętrza, z których każda ma inny, wyrazisty charakter: ‘Paryska elegancja’, ‘Macho’ i ‘Fatal Punk’.

NOWE MOŻLIWOŚCI DOSTĘPU DO MOBILNYCH USŁUG

Samochody DS mają być z założenia zaawansowane technologicznie, toteż Marka wyposaża je w przyjazne dla użytkownika i skoncentrowane na jego potrzebach możliwości podłączenia urządzeń zewnętrznych i dostępu do usług mobilnych:

  • ekran dotykowy, który będzie dostępny we wszystkich modelach DS w pierwszym półroczu. W modelu DS 5 zainstalowano ekran najnowszej generacji z funkcjonalnością New Mirror screen, która umożliwia wyświetlenie ekranu smartfona i uzyskanie tym samym dostępu do wszystkich danych i funkcji bezpośrednio z ekranu dotykowego w samochodzie. Będzie ona dostępna już w momencie wprowadzenia samochodu do sprzedaży.
  • DS Connect Box, czyli ofertę innowacyjnych mobilnych usług, które mają spełnić oczekiwania klientów Marki w zakresie bezpieczeństwa, oszczędności czasu, niskich kosztów i komfortu. Wszystkie te usługi działają z wykorzystaniem wbudowanego modułu GPS i karty SIM.

Dostępne są cztery usługi:

Pakiet SOS & Assistance: automatyczne połączenie z numerem alarmowym lub z centrum pomocy – wystarczy nacisnąć przycisk „ SOS”.

Pakiet Monitoring: wirtualna książka przeglądów (automatyczna kontrola przebiegu i informacje o zbliżających się przeglądach) oraz raporty dotyczące eksploatacji samochodu.

Pakiet Mapping: lokalizacja samochodu, wyświetlane tras, informacje użytkowe w przypadku wynajmu pojazdu.

Pakiet Tracking: całodobowa i całoroczna lokalizacja w przypadku kradzieży.

  • Oraz najnowszą mobilną aplikację - MyDS - kompatybilną z systemami iOS/Androïd. My DS obejmuje cały zestaw funkcji: odnajdywanie miejsca, gdzie jest zaparkowany samochód, kontynuowanie trasy na piechotę aż do miejsca docelowego, przypomnienia o terminach przeglądów, dostęp do dokumentacji samochodu, itp. Jaki jest cel tych usług? DS pragnie wspierać klienta podczas jazdy i zaoferować mu intuicyjne w obsłudze i innowacyjne usługi. Zapewnia mu dostęp do wszystkich informacji dotyczących samochodu i specjalnych ofert dla klientów DS.

Zobacz nowości DS na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie - zapraszamy na stoisko DS w Pawilonie 6 (stoisko nr 6221) w dniach od 5 do 15 marca 2015.

Top