Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Chcesz wypróbować samochód?

Skorzystaj z formularza, aby określić samochód, który chcesz wypróbować. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego punktu sprzedaży.

Zamknij
Chcesz otrzymać materiały informacyjne?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie katalogu wybranego modelu Citroëna.

Zamknij
Chcesz otrzymać ofertę handlową?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie oferty handlowej na wybrany model Citroëna. Zgłoszenie zostanie przekazane do wskazanego punktu sprzedaży.

Zamknij

Feel Good Frankfurt!

Tegoroczna edycja Salonu Samochodowego we Frankfurcie rozpoczęła się we wtorek 15 września. Linda Jackson, Dyrektor Generalna Citroëna, podczas tego święta motoryzacji wzbudziła duże zainteresowanie powitalną prezentacją Marki. Była to okazja do przedstawienia wizji rozwoju Marki, potwierdzenia jej ambicji i trwałej pozycji na rynku. Rzut oka na koncepcje, które realizowane będą w przyszłości.

Przełamywanie konwencji i kreatywność to z pewnością dwa główne wątki obecne na stoisku Citroëna w hali numer 8. W tym roku Marka zdecydowała się na światową premierę dwóch samochodów koncepcyjnych, po raz koleiny potwierdzając swoje dążenia do innowacji.

Citroën Cactus M to świeża i dynamiczna wersja modelu C4 Cactus. Samochód utrzymany w wyjątkowym, optymistycznym stylu przywodzi na myśl aktywny wypoczynek, nawiązując do swojego kultowego poprzednika, Citroëna Méhari.

Inną niespodzianką Salonu był Citroën Aircross, samochód, który potwierdza ambicje rozwoju Marki Citroën na rynkach całego świata i dążenie do stosowania luksusowych rozwiązań. Niepowtarzalny wygląd, geometryczna bryła sylwetki i nowoczesny charakter – ten samochód emanuje pozytywną energią. Aircross to zaproszenie do podróży pierwszą klasą!

Linda Jackson podkreśliła także kluczowe wartości Marki, między innymi podczas prezentacji gamy bestsellerowych produktów – przemyślanych na nowo, tak by stały się jeszcze bardziej nowoczesne i służyły wygodzie użytkowników. Cel? Propagowanie idei Feel&Good także poza sferą dotyczącą bezpośrednio Marki Citroën... Uwaga, to może okazać się zaraźliwe!

Innowacja stanowi DNA Citroëna. Kreatywność ma duże znaczenie, ale musi mieć ona funkcjonalny charakter, zarówno dziś, jak i w przyszłości. Wobec poważnych wyzwań, jakie przed stoją przed Marką, przykłada się dużą wagę do technologii takich jak najnowsza generacja silników PureTech, BlueHD i nowa skrzynią biegów EAT6. W 2015 roku bardziej niż kiedykolwiek Citroën stawia na ekonomiczne, przyjazne dla środowiska rozwiązania. Witajcie na pokładzie!

Frankfurt to także dobra okazja, by pokazać użyteczne i łatwe w użytkowaniu zaawansowane technologie mobilne Citroëna.

Zaprezentowany podczas Salonu we Frankfurcie Citroën Connect Pack, to wzbogacona oferta Connect Box, z pakietem Monitoring (wirtualna książka serwisowa), pakietem Mapping (informacje na temat użytkowania samochodu i jego lokalizacja) i pakiet Tracking (geolokalizacja samochodu w przypadku kradzieży). Zademonstrowano także usługi mobilne: aplikacje MirrorLink ( Android) i CarPlay (iPhone). Nawigacja, muzyka, radio internetowe... Smartfon może być teraz skomunikowany z samochodem i światem zewnętrznym lepiej niż kiedykolwiek.

Salon Samochodowy 2015 we Frankfurcie został otwarty! Do 25 września macie okazję spotkać się z ekipą naszych współpracowników i poznać nasze innowacyjne rozwiązania na stoisku Citroëna, hala numer 8.

Top