Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Chcesz wypróbować samochód?

Skorzystaj z formularza, aby określić samochód, który chcesz wypróbować. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego punktu sprzedaży.

Zamknij
Chcesz otrzymać materiały informacyjne?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie katalogu wybranego modelu Citroëna.

Zamknij
Chcesz otrzymać ofertę handlową?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie oferty handlowej na wybrany model Citroëna. Zgłoszenie zostanie przekazane do wskazanego punktu sprzedaży.

Zamknij

NOWY CONCEPT-CAR: CITROËN AIRCROSS

Niepowtarzalny styl w segmencie SUV-ów, niezwykły komfort, dzięki któremu odkryjesz w sobie nowe pokłady energii, inteligentne technologie zapewniające bezstresową jazdę - oto concept-car Citroën Aircross.

Citroën świętuje sprzedaż 50-milionowego samochodu od momentu powstania Marki, 95 lat temu. Z tej okazji Marka zaprezentowała nowy concept-car imponujący kreatywnością i śmiałością. Potwierdza on ambicje i umiejętności Marki do stworzenia samochodu:

- ŚWIATOWEGO: Citroën Aircross odzwierciedla ambicje rozwoju Marki Citroën na rynkach całego świata. Podobnie jak C4 Cactus, został zaprojektowany z myślą o sprzedaży na wszystkich kontynentach;

- WYRÓŻNIAJĄCEGO SIĘ NA TLE RYNKU: Citroën Aircross wyłamuje się z ustalonych kanonów, zachowując jednocześnie wszystkie najważniejsze cechy SUV-a. Stylistyka i wystrój kabiny stawiają na nowoczesność i niepowtarzalny charakter, odwołując się do akcentów stylistycznych i innych elementów wyróżniających produkty Marki, które pojawiły się w C4 Cactus. Udowadnia, że Marka Citroën potrafi stworzyć samochody o odrębnym, typowym dla niej stylu, niezależnie od segmentu.

Concept-car Citroën Aircross jest udaną kontynuacją tendencji, jakie pojawiły się w modelu C4 Cactus:

- NIEPOWTARZALNY WYGLĄD: połączenie mocy i pozytywnej energii. Citroën Aircross to sympatyczny SUV dający poczucie bezpieczeństwa. Zdecydowanie optymistyczny wygląd, pozbawiony jakichkolwiek agresywnych elementów, przyciąga uwagę:

  • niepowtarzalnym stylem, kojarzącym się z czystością linii i optymizmem, dzięki proporcjonalnej, wyważonej sylwetce o poziomym układzie linii, płynnym kształtom nadwozia ujętym w mocne graficzne akcenty jak Alloy Bump czy Air Signs. Pomarańczowo-czerwony odcień lakieru, niezwykle pogodny i energetyczny oraz innowacyjne materiały zwracające uwagę wytrzymałością nadają temu studyjnemu samochodowi wyjątkowy charakter;
  • funkcjonalna stylistyka zapewniająca doskonałe parametry aerodynamiczne.

- Zaproszenie do podróży we wnętrzu, w którym DZIĘKI NIESPOTYKANEMU KOMFORTOWI  natychmiast POCZUJESZ PRZYPŁYW DOBREJ ENERGII. Wszytko w kabinie Citroën Aircross sprzyja harmonii ciała i ducha. Obszerne fotele są bardzo wygodne, a wrażenie komfortu dodatkowo pogłębiają ciepłe materiały oraz połączenie jasnych odcieni z energetycznymi kolorami. Wyraźne, czyste linie wyznaczające poziomy układ nadwozia sugerują dużą przestrzeń wewnętrzną zamkniętą w imponującej, geometrycznej bryle. Każdy element łączy estetykę z funkcjonalnością. Citroën Aircross nawiązuje do powtarzającego się motywu podróży i oferuje ciekawie zaprojektowane schowki oraz pasy mocujące, a jego innowacyjne i nowoczesne wnętrze zaprasza do podróży.

- INTELIGENTNE TECHNOLOGIE ułatwiające eksploatację, dzięki którym każdy użytkownik może dzielić się przyjemnością podróży z innymi bądź skupić się na swoich indywidualnych potrzebach. W Citroën Aircross znajdują się między innymi dwa ekrany HD o przekątnej 12’’, w tym jeden mobilny, który można współdzielić z pasażerem. Każdy fotel jest również wyposażony w głośniki i mikrofony ułatwiające rozmowę pomiędzy pasażerami. Inteligentne technologie to także napęd Hybride Plug-In, łączący efektywność energetyczną z wysokimi osiągami.

Światowa premiera concept-caru Citroën Aircross będzie mieć miejsce na światowym salonie samochodowym w Szanghaju. Wybór  tej lokalizacji ma wysoce symboliczny wymiar i stanowi potwierdzenie znaczenia rynku chińskiego dla Marki Citroën. To jej największy rynek zbytu reprezentujący 25% sprzedaży.

Top