Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Chcesz wypróbować samochód?

Skorzystaj z formularza, aby określić samochód, który chcesz wypróbować. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego punktu sprzedaży.

Zamknij
Chcesz otrzymać materiały informacyjne?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie katalogu wybranego modelu Citroëna.

Zamknij
Chcesz otrzymać ofertę handlową?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie oferty handlowej na wybrany model Citroëna. Zgłoszenie zostanie przekazane do wskazanego punktu sprzedaży.

Zamknij

Światowa sprzedaż Grupy PSA Peugeot Citroën rośnie

W 2014 r. światowa sprzedaż Grupy PSA Peugeot Citroën wzrosła o 4,3% do 2.939 miliona samochodów. Jej największym rynkiem zbytu stały się Chiny, gdzie sprzedała 734 tysiące samochodów, o 31,9% więcej niż w roku poprzednim. 

Na końcowy wynik sprzedaży wpływ miało kilka czynników.

- Silny wzrost w Europie: sprzedano 1,761 miliona samochodów - co daje wzrost o 8,1%.
- Światowy sukces wszystkich modeli marki PEUGEOT: modeli, których nazwy kończą się na „8”... i stałe wzbogacanie wyposażenia samochodów przy dużym udziale PEUGEOT 308 oraz crossoverów PEUGEOT 2008 i 3008.
- Doskonałe wyniki marki CITROËN: Nowy CITROËN C4 Picasso liderem na rynku minivanów w Europie, przekroczenie wyznaczonych celów dla modelu CITROËN C4 Cactus już w momencie jego wprowadzenia na rynek, sukces C-Elysée w Chinach, bestselleru DPCA (Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles), który sprzedał się w ilości ponad 100 tysięcy sztuk.
- Wprowadzenie na światowych rynkach marki DS - marki premium Grupy PSA Peugeot Citroën.
- Podejmowane przez Grupę wysiłki na rzecz redukcji stoków zaczęły przynosić efekty - stan na koniec grudnia jest zdecydowanie niższy niż początkowo zakładano.

Top