Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:PL] [cle1: SECONDES Lang:PL]
Zamknij
Zamknij
Zamknij

Światowa sprzedaż Grupy PSA Peugeot Citroën rośnie

W 2014 r. światowa sprzedaż Grupy PSA Peugeot Citroën wzrosła o 4,3% do 2.939 miliona samochodów. Jej największym rynkiem zbytu stały się Chiny, gdzie sprzedała 734 tysiące samochodów, o 31,9% więcej niż w roku poprzednim. 

Na końcowy wynik sprzedaży wpływ miało kilka czynników.

- Silny wzrost w Europie: sprzedano 1,761 miliona samochodów - co daje wzrost o 8,1%.
- Światowy sukces wszystkich modeli marki PEUGEOT: modeli, których nazwy kończą się na „8”... i stałe wzbogacanie wyposażenia samochodów przy dużym udziale PEUGEOT 308 oraz crossoverów PEUGEOT 2008 i 3008.
- Doskonałe wyniki marki CITROËN: Nowy CITROËN C4 Picasso liderem na rynku minivanów w Europie, przekroczenie wyznaczonych celów dla modelu CITROËN C4 Cactus już w momencie jego wprowadzenia na rynek, sukces C-Elysée w Chinach, bestselleru DPCA (Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles), który sprzedał się w ilości ponad 100 tysięcy sztuk.
- Wprowadzenie na światowych rynkach marki DS - marki premium Grupy PSA Peugeot Citroën.
- Podejmowane przez Grupę wysiłki na rzecz redukcji stoków zaczęły przynosić efekty - stan na koniec grudnia jest zdecydowanie niższy niż początkowo zakładano.

Top