Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Chcesz wypróbować samochód?

Skorzystaj z formularza, aby określić samochód, który chcesz wypróbować. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego punktu sprzedaży.

Zamknij
Chcesz otrzymać materiały informacyjne?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie katalogu wybranego modelu Citroëna.

Zamknij
Chcesz otrzymać ofertę handlową?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie oferty handlowej na wybrany model Citroëna. Zgłoszenie zostanie przekazane do wskazanego punktu sprzedaży.

Zamknij
1440x545_CXPERIENCE_Page_Concept_Car.jpg

CITROËN CXPERIENCE CONCEPT

Z okazji paryskiego Salonu Samochodowego 2016 Marka CITROËN zaprezentuje CXPERIENCE CONCEPT, najnowszy model będący wyrazem filozofii "Be different, Feel good". Niezwykła sylwetka i aerodynamiczne linie samochodu budzą skojarzenia z limuzyna klasy premium. Świadczy o tym także kompleksowe podejście do definicji luksusu we wnętrzu samochodu!

 

HORYZONTALNE LINIE

W samochodzie koncepcyjnym CXPERIENCE wyraża się w pełni idea Marki: "Be different, Feel good". Niespotykane parametry nadwozia – długość 4,85 m, szerokość 2 m i wysokość zaledwie 1,37 m – świadczą o dążeniu do wyróżnienia się w segmencie luksusowych limuzyn.



Podwójna chromowana listwa z szewronami rozciąga się aż do reflektorów, podkreślając szerokość samochodu. Ze szczególną uwagą potraktowano światła dzienne w kształcie litery V, nadające CXPERIENCE zaawansowany technologicznie wygląd. Moduły świetlne, składające się z cienkich, 3-milimetrowych pręcików, w elegancki sposób zintegrowano z kierunkowskazami.

INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA WE WNĘTRZU

608x262_1.jpg

Projektanci wnętrza CXPERIENCE czerpali inspirację ze świata nowoczesnej architektury i wzornictwa. Nowatorski design wyraża się w płynnych formach i horyzontalnych liniach foteli i deski rozdzielczej. Szlachetne materiały wykończenia utrzymane są w energetycznej, żółtej tonacji.

STYLOWE FOTELE

608x262_2.jpg

Fotele w CXPERIENCE pokryto pikowaną, miękką w dotyku tkaniną. W oparciach, podobnie jak w desce rozdzielczej wykorzystano eleganckie panele z drewna orzechowego, co ostatecznie nadało im interesujący, architektoniczny charakter.


597x597_3.jpg

DOBROSTAN
CIAŁA I DUCHA

Wysokogatunkowe drewno orzecha, tkanina o geometrycznym splocie, w odcieniu "zieleń wody", ciemna skóra o nieregularnej strukturze, cytrusowe barwy, kojąco świetlista przestrzeń... Formy i materiały wykończenia w kabinie CXPERIENCE CONCEPT to kwintesencja filozofii Marki w dziedzinie luksusu i komfortu.

Od wielu lat komfort stanowi nieodłączny atrybut Marki Citroën. Pojęcie "komfort jak w Citroënie" stało się istotnym znakiem rozpoznawczym tożsamości Marki. Definicja komfortu stała się dużo pojemniejsza i obecnie odnosi się do tak zróżnicowanych kryteriów, jak doświetlenie wnętrza, ergonomia czy dostęp do technologii mobilnych. Opracowany przez Markę program Citroën Advanced Comfort® ma służyć kompleksowemu podejściu do komfortu.

PROGRAM CITROËN ADVANCED COMFORT

Jakie wyzwanie stanęło przezd Marką wraz z programem CITROËN ADVANCED COMFORT? To podporządkowanie wszystkich elementów wygodzie i poczuciu spokoju ducha pasażerów na każdym etapie procesu projektowania samochodu.

Komfort akustyczny i wizualny, luksusowe fotele, ekskluzywna atmosfera, odprężający klimat kabiny i niezwykła przyjemność jazdy... CXPERIENCE CONCEPT w swoim założeniu to komfortowy kokon, zapewniający doskonałe samopoczucie wszystkim pasażerom! Efektem programu CITROËN ADVANCED COMFORT jest także intuicyjny interfejs, pozwalający na niezwykle swobodny, płynny kontakt między wszystkimi podróżującymi, którzy korzystają z urządzeń cyfrowych.
597x597_4.jpg

ŁATWIEJSZY KONTAKT, WIĘKSZY ZAKRES KOMUNIKACJI

-
CXPERIENCE jest przyjazny, komfortowy, wyposażony w najnowsze technologie łączności ze światem... Prawdziwie intuicyjny interfejs pozwala na niezwykle swobodny, płynny kontakt między wszystkimi podróżującymi, którzy korzystają z urządzeń cyfrowych.

Samochód wyposażono w panoramiczny ekran 19'', o proporcjach 16:3, usługi towarzyszące, smartfon i tablet. Jest także najnowsza aplikacja społecznościowa, Share with U, umożliwiająca wszystkim uczestnikom podróży wymianę różnego rodzaju plików (muzyki, gier, filmów).

CXPERIENCE BARDZIEJ ZAAWANSOWANY Z TECHNOLOGIĄ HYBRYDOWĄ

-
Komfort jazdy opiera się w dużym stopniu na przyjemności prowadzenia, dlatego też w CXPERIENCE CONCEPT kierowca dysponuje innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Dzięki zastosowaniu układu hybrydowego typu plug-in – silnika benzynowego o mocy od 150 do 200 KM, połączonego z silnikiem elektrycznym o mocy 80 kW – uzyskano rewelacyjną efektywność napędu i wyjątkowo dynamiczne osiągi.

Samochód może funkcjonować w trybie wyłącznie elektrycznym, przy zasięgu 60 km w użytkowaniu miejskim. W trasie zamienne stosowanie obydwu rodzajów napędu pozwala ograniczyć zużycie paliwa. Na autostradzie do gry włącza się silnik termiczny, rozwijający moc 300 KM, dzięki czemu CXPERIENCE może rywalizować z limuzynami najwyższej klasy.

Top