Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Zamknij
Zamknij
Zamknij
1440x545_CXPERIENCE_Page_Concept_Car.jpg

CITROËN CXPERIENCE CONCEPT

Z okazji paryskiego Salonu Samochodowego 2016 Marka CITROËN zaprezentuje CXPERIENCE CONCEPT, najnowszy model będący wyrazem filozofii "Be different, Feel good". Niezwykła sylwetka i aerodynamiczne linie samochodu budzą skojarzenia z limuzyna klasy premium. Świadczy o tym także kompleksowe podejście do definicji luksusu we wnętrzu samochodu!

 

HORYZONTALNE LINIE

W samochodzie koncepcyjnym CXPERIENCE wyraża się w pełni idea Marki: "Be different, Feel good". Niespotykane parametry nadwozia – długość 4,85 m, szerokość 2 m i wysokość zaledwie 1,37 m – świadczą o dążeniu do wyróżnienia się w segmencie luksusowych limuzyn.



Podwójna chromowana listwa z szewronami rozciąga się aż do reflektorów, podkreślając szerokość samochodu. Ze szczególną uwagą potraktowano światła dzienne w kształcie litery V, nadające CXPERIENCE zaawansowany technologicznie wygląd. Moduły świetlne, składające się z cienkich, 3-milimetrowych pręcików, w elegancki sposób zintegrowano z kierunkowskazami.

INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA WE WNĘTRZU

608x262_1.jpg

Projektanci wnętrza CXPERIENCE czerpali inspirację ze świata nowoczesnej architektury i wzornictwa. Nowatorski design wyraża się w płynnych formach i horyzontalnych liniach foteli i deski rozdzielczej. Szlachetne materiały wykończenia utrzymane są w energetycznej, żółtej tonacji.

STYLOWE FOTELE

608x262_2.jpg

Fotele w CXPERIENCE pokryto pikowaną, miękką w dotyku tkaniną. W oparciach, podobnie jak w desce rozdzielczej wykorzystano eleganckie panele z drewna orzechowego, co ostatecznie nadało im interesujący, architektoniczny charakter.


597x597_3.jpg

DOBROSTAN
CIAŁA I DUCHA

Wysokogatunkowe drewno orzecha, tkanina o geometrycznym splocie, w odcieniu "zieleń wody", ciemna skóra o nieregularnej strukturze, cytrusowe barwy, kojąco świetlista przestrzeń... Formy i materiały wykończenia w kabinie CXPERIENCE CONCEPT to kwintesencja filozofii Marki w dziedzinie luksusu i komfortu.

Od wielu lat komfort stanowi nieodłączny atrybut Marki Citroën. Pojęcie "komfort jak w Citroënie" stało się istotnym znakiem rozpoznawczym tożsamości Marki. Definicja komfortu stała się dużo pojemniejsza i obecnie odnosi się do tak zróżnicowanych kryteriów, jak doświetlenie wnętrza, ergonomia czy dostęp do technologii mobilnych. Opracowany przez Markę program Citroën Advanced Comfort® ma służyć kompleksowemu podejściu do komfortu.

PROGRAM CITROËN ADVANCED COMFORT

Jakie wyzwanie stanęło przezd Marką wraz z programem CITROËN ADVANCED COMFORT? To podporządkowanie wszystkich elementów wygodzie i poczuciu spokoju ducha pasażerów na każdym etapie procesu projektowania samochodu.

Komfort akustyczny i wizualny, luksusowe fotele, ekskluzywna atmosfera, odprężający klimat kabiny i niezwykła przyjemność jazdy... CXPERIENCE CONCEPT w swoim założeniu to komfortowy kokon, zapewniający doskonałe samopoczucie wszystkim pasażerom! Efektem programu CITROËN ADVANCED COMFORT jest także intuicyjny interfejs, pozwalający na niezwykle swobodny, płynny kontakt między wszystkimi podróżującymi, którzy korzystają z urządzeń cyfrowych.
597x597_4.jpg

ŁATWIEJSZY KONTAKT, WIĘKSZY ZAKRES KOMUNIKACJI

-
CXPERIENCE jest przyjazny, komfortowy, wyposażony w najnowsze technologie łączności ze światem... Prawdziwie intuicyjny interfejs pozwala na niezwykle swobodny, płynny kontakt między wszystkimi podróżującymi, którzy korzystają z urządzeń cyfrowych.

Samochód wyposażono w panoramiczny ekran 19'', o proporcjach 16:3, usługi towarzyszące, smartfon i tablet. Jest także najnowsza aplikacja społecznościowa, Share with U, umożliwiająca wszystkim uczestnikom podróży wymianę różnego rodzaju plików (muzyki, gier, filmów).

CXPERIENCE BARDZIEJ ZAAWANSOWANY Z TECHNOLOGIĄ HYBRYDOWĄ

-
Komfort jazdy opiera się w dużym stopniu na przyjemności prowadzenia, dlatego też w CXPERIENCE CONCEPT kierowca dysponuje innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Dzięki zastosowaniu układu hybrydowego typu plug-in – silnika benzynowego o mocy od 150 do 200 KM, połączonego z silnikiem elektrycznym o mocy 80 kW – uzyskano rewelacyjną efektywność napędu i wyjątkowo dynamiczne osiągi.

Samochód może funkcjonować w trybie wyłącznie elektrycznym, przy zasięgu 60 km w użytkowaniu miejskim. W trasie zamienne stosowanie obydwu rodzajów napędu pozwala ograniczyć zużycie paliwa. Na autostradzie do gry włącza się silnik termiczny, rozwijający moc 300 KM, dzięki czemu CXPERIENCE może rywalizować z limuzynami najwyższej klasy.

Top