Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:PL] [cle1: SECONDES Lang:PL]
Zamknij
Zamknij
Zamknij
1440x545_Jumpy_Coqs_Sportif-v2

CITROËN I LE COQ SPORTIF: WSPÓŁPRACA NA 70. URODZINY MODELU TYP H

Poznaj owoc fascynującej współpracy Citroëna z inną kreatywną francuską marką − Le Coq Sportif. Aby uczcić 70. urodziny modelu Typ H, obaj partnerzy połączyli siły i zindywidualizowali oryginalny Typ H wraz z Nowym Citroënem Jumpy, nadając im barwy charakterystyczne dla marki Le Coq Sportif.

 

NATURALNA WSPÓŁPRACA DWÓCH SŁYNNYCH FRANCUSKICH MAREK

1500x500_1_colone

Pięć lat temu, podczas wielkiego powrotu na drogi Francji w trakcie największego wydarzenia kolarskiego, ekipa Le Coq Sportif korzystała z Citroëna Typ H. Ten legendarny, historyczny samochód cieszy oko wszystkich pokoleń miłośników klasycznej motoryzacji wszędzie, gdzie się pojawia.

Zażyłość i bliskość, ważne wartości w świecie kolarstwa, to motywy przewodnie udziału Marki Le Coq Sportif w rozmaitych wydarzeniach. To marka popularna w najlepszym znaczeniu tego słowa. Towarzyszy ludziom w ich codzienności, współtworząc ich styl życia. Dzięki jej stylowym, wygodnym i wyrafinowanym produktom użytkownicy mogą wyrazić swoje przywiązanie do świata sportu.

 

597x400_2_col_mixtejpg

2 SAMOCHODY POKAZOWE, ŁĄCZĄCE OBIE MARKI

Oba samochody, bazujące na modelu Typ H oraz Nowym Jumpy, to dwa furgony obrazujące siedemdziesięcioletnią historię dominacji Marki Citroën w segmencie lekkich samochodów użytkowych. Te dwa wyjątkowe samochody koncepcyjne to efekt szeroko zakrojonej, wewnętrznej i zewnętrznej personalizacji, mającej na celu prezentację marki Le Coq Sportif. Są realizacją koncepcji mobilnych, rowerowych samochodów serwisowych, łączących piękno z funkcjonalnością.

  • Typ H - wywołujący emocje i nostalgię, wykończony ciepłymi materiałami,

  • Jumpy - zgrabny, pełen nowoczesnego ducha, z dużą ilością bieli podkreślającej prostą formę.

  • Oba projekty eksponują kontrast pomiędzy lśniącą bielą i partiami polakierowanymi w kolorze niebieskim i czerwonym.

    DWA MOBILNE SAMOCHODY SERWISOWE
    WE FRANCUSKICH BARWACH NARODOWYCH

    Typ H oraz Nowy Jumpy zostały przekształcone w mobilne, rowerowe samochody serwisowe.

    W razie potrzeby można też w nich zdobić odzież – to symbolicznie demonstruje ich wszechstronny charakter, jednocześnie pełen funkcjonalności i estetyki.

    Citroën Style Centre oraz styliści Le Coq Sportif połączyli siły, doświadczenie i kreatywną energię, tworząc dwa wyjątkowe vany, prezentujące kolory, logo oraz nazwę marki Le Coq Sportif.
    597x382_2_colonnes

    TYP H: REINTERPRETACJA IKONY

    Typ H to autentyczność i nostalgia. Ma ciepły, prosty wizerunek, jest wesoły i jednocześnie komfortowy. Strefę serwisową wykończono jasnym drewnem różnych gatunków (np. batipin), okalającym warsztat i będącym tłem dla narzędzi na ścianie. Siedzenia są tapicerowane skórą w kolorze czekolady, podkreślającą prestiż wnętrza i wykorzystanie naturalnych materiałów.
    1500x646_Superposition-v2

    JUMPY: NOWOCZESNA, PROSTA FORMA

    Nowy Jumpy uderza w nowoczesny, wyrafinowany ton. Czarne, drewniane wykończenia kontrastują z białymi, skórzanymi siedzeniami z czerwonymi, białymi i niebieskimi przeszyciami.

    Elegancka biel jest ożywiona niebieskimi i czerwonymi prostokątami, rozsianymi po całym nadwoziu. Dzięki temu artystycznemu, radosnemu, zainspirowanemu malarstwem Mondriana akcentowi samochód zyskuje świeży, pełen energii wygląd.
    1500x646_Superposition-v4
    Top