Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies
Chcesz wypróbować samochód?

Skorzystaj z formularza, aby określić samochód, który chcesz wypróbować. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego punktu sprzedaży.

Zamknij
Chcesz otrzymać materiały informacyjne?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie katalogu wybranego modelu Citroëna.

Zamknij
Chcesz otrzymać ofertę handlową?

Dostępny tutaj formularz ułatwi Ci zamówienie oferty handlowej na wybrany model Citroëna. Zgłoszenie zostanie przekazane do wskazanego punktu sprzedaży.

Zamknij
1440x545_Concept_C3_WRC_Image_Cinemascope.jpg

PROTOTYP C3 WRC GOTOWY DO STARTU

WIELKI POWRÓT EKIPY CITROËN RACING DO ŚWIATA RAJDÓW

Z okazji Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu Marka Citroën po raz pierwszy zaprezentuje światu koncepcyjny model Citroena C3 WRC, sportową, masywną wersję Nowego Citroëna C3. Prototyp ten to zapowiedź mającego pojawić się niebawem modelu rajdowego, który wystartuje po raz pierwszy w Rajdzie Monte Carlo w styczniu 2017 roku. Potwierdza ambicję Marki na wielki powrót ekipy Citroën Racing na arenę Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC).

 

C3 W WERSJI SUPERSPORTOWEJ

.

Prototyp C3 WRC zachowuje energiczne linie krągłej sylwetki Nowego C3 i niektóre jego stylistyczne akcenty: dwupoziomową identyfikację świetlną, dwubarwną kombinację nadwozia i wstawki nawiązujące do kolorystyki dachu. Ponadto pojawiły się liczne elementy charakterystyczne dla stylistyki modeli wyścigowych. Ciemne zderzaki, chromowane szewrony rozciągające się aż do świateł dziennych z modułami LED, żółte lusterka boczne z włókien węglowych na wzór rasowych modeli rajdowych, nadwozie szersze o 55 mm i przedni spojler wyposażony w aerodynamiczną listwę... Sportowy, ekspresyjny design, mocna karta w tej rozgrywce.

PROTOTYP
STWORZONY NA RAJDY

Prototyp C3 WRC to samochód stworzony przede wszystkim na trasy rajdowe, obdarzony atutami przyszłego mistrza:
- moc silników może osiągnąć do 380 KM, między innymi za sprawą powiększenia średnicy zwężki turbo do 36 mm
- większy nacisk położono na pakiet aerodynamiczny: nadwozie o szerokości maksymalnej 1875 mm, masywny przedni spojler, dyfuzor w tylnym zderzaku
- powiększony tylny spojler został odsunięty od krawędzi nadwozia, co daje silniejszy docisk aerodynamiczny
- wagę samochodu zmniejszono o 25 kilogramów
- nad napędem czuwa elektroniczny dyferencjał, obecnie dozwolony.


Czekamy na styczniowy Rajd Monte Carlo 2017, a tymczasem widzimy się na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu, w stoisku Marki. Pawilon nr 1, aleja C, stoisko nr 320!
1500x646_2.jpg
Top