Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:PL] [cle1: SECONDES Lang:PL]
Zamknij
Zamknij
Zamknij

POZNAJ "LA MAISON CITROËN"

Citroën stworzył koncepcję "La Maison Citroën", miejskiego salonu sprzedaży samochodów. Pierwszy z nich powstaje w paryskiej 16. dzielnicy, pod adresem 39 rue Saint-Didier.

Projekt architektoniczny, którego akcenty były widoczne na stoiskach Marki podczas ostatnich targów motoryzacyjnych, idealnie wyraża motto: "Be different, feel good". 

597x597_Mixte_Portrait-2


WITAJ W "LA MAISON CITROËN"!

André Citroën jak nikt inny w jego czasach wiedział, jak przełamywać schematy w procesie sprzedaży samochodów. Miejsce, które Citroën przygotowuje pod paryskim adresem 39 rue Saint Didier, to kontynuacja tej tradycji.

Gigantyczny ekran, widoczny w witrynie salonu, przykuwa uwagę i budzi ciekawość przechodniów, zachęcając ich do wejścia. Wewnątrz dominuje ciepły, przyjazny klimat, uzyskany dzięki drewnianym wykończeniom i ścianom ozdobionym kolorowymi napisami.


Samochody będą eksponowane w centralnym miejscu, jednak sposób ich prezentacji będzie daleki od typowego dla tradycyjnych salonów sprzedaży.
Klienci będą obcować z wyjątkową aranżacją, podkreślającą prestiż Marki i miejsca − licznymi ekranami, akcesoriami służącymi do personalizacji i witrynami z lifestyle'owymi przedmiotami.

Design, który został doceniony

To nowatorskie miejsce w pełni wyraża motto Marki:
« Be Different, Feel Good ».
Goście będą mogli przeżyć wyjątkowe doświadczenie, jednocześnie obcując z technologią i intymnym, przyjaznym klimatem.
Nowy, miejski salon Citroëna to miejsce, które doskonale łączy tradycyjny punkt sprzedaży ze światem usług online.


Za to innowacyjne podejście Marka otrzymała nagrodę − "Janus du Commerce 2016".
Francuski instytut designu IFD nadaje to odznaczenie inicjatywom, które wykorzystują wyjątkowy design w praktyce, poprawiając jakość otoczenia i poziom komfortu klientów.
1500x646_Superposition-v2

Wizyta w świecie nowych technologii

CITROËN WALL

747x400_Citroen_Wall

Citroën Wall to dotykowy stolik, który służy do konfiguracji samochodów z gamy Marki. Wyjątkową jakość zapewniają wizualizacje 3D, które doskonale oddają rzeczywistość. Klienci mogą rozpocząć konfigurację online i wrócić do niej w późniejszym terminie.  

CAFÉ ANDRÉ

747x400_Citroen_Wall-2

Zrób sobie przerwę w Café André i zrelaksuj się w ciekawie zaaranżowanej strefie klienta. 

CITROËN ORIGINS

747x400_origins

Citroën Origins, wirtualne muzeum Marki, jest dostępne w La Maison Citroën za pośrednictwem specjalnego ekranu dotykowego. Podziwiaj widok 360° nadwozi i wnętrz ponad 50 legendarnych modeli Citroëna.

2 prezentowane samochody

W centralnym miejscu La Maison Citroën są eksponowane dwa otwarte dla klientów samochody.

Pomyślano również o pozostałych modelach z gamy, które są prezentowane na ścianach, ozdobionych wzorami obręczy aluminiowych, kierownic i próbek materiałów wykończeniowych.
et échantillons de garnissage.

Sześć z nich można poznać dzięki bogatej prezentacji, podczas której klienci dotykają materiałów i wybierają kolory z wzornika. Aranżacja wnętrza maksymalnie upraszcza proces sprzedaży. Otwarta przestrzeń ekspozycyjna jest wyposażona w stoliki, przy których można usiąść, porozmawiać z doradcami handlowymi, określić szczegóły oferty i sfinalizować zamówienie. Klienci moją łatwy dostęp do konfiguracji, którą rozpoczęli wcześniej na stronie internetowej.
597x500_C3

PRZESTRZEŃ SPRZEDAŻY

747x400_Citroen_salon_ventejpg

Aranżacja wnętrza maksymalnie upraszcza proces sprzedaży. Otwarta przestrzeń ekspozycyjna jest wyposażona w stoliki, przy których można usiąść, porozmawiać z doradcami handlowymi, określić szczegóły oferty i sfinalizować zamówienie. Klienci moją łatwy dostęp do konfiguracji, którą rozpoczęli wcześniej na stronie internetowej.  

LE PETIT CITROËN

747x400_Citroen_Wall-petit-Citroen

Le Petit Citroën to sklep, w którym klienci mogą nabyć miniaturki modeli oraz lifestyle'owe akcesoria, dzięki którym mogą zabrać część świata Citroëna do domu.  

CITROËN ADVISOR

747x400_Advisor_Personnage

Klienci przed opuszczeniem salonu są proszeni o wystawienie oceny jakości obsługi na stronie Citroën Advisor. Salon o powierzchni 150 m2 jest uzupełniony o flotę samochodów demonstracyjnych, parkujących w garażu.

Do dyspozycji klientów jest też serwis posprzedażny, znajdujący się pod tym samym adresem. 

Jak nas znaleźć?

MAISON CITROËN

 

39, rue Saint-Didier

75016 PARIS

 

Tel : 01 44 34 76 95

Top