Używamy plików cookies, aby dostosować pokazywane treści do Twoich zainteresowań. Brak akceptacji stosowania plików cookies może ograniczyć funkcjonalność strony i dostępność niektórych informacji.

Dowiedz się więcej na temat plików cookies

Przekierowanie nastąpi za sekund

Citroën Inspired By You

FILM, KTÓRY POKAZUJE PRAWDZIWE OBLICZE MARKI CITROËN

 

Citroën prezentuje nową kampanię marketingową. Jej główne przesłanie brzmi: "Nasza wizja mobilności odzwierciedla Twoje pragnienie wolności". Ten nowy, promowany na całym świecie materiał pokazuje, co w rzeczywistości oznacza hasło Marki − CITROËN INSPIRED BY YOU. Jest symbolem identyfikacji z wieloma pokoleniami klientów, ich życiem i pragnieniem wolności, które ewoluowało na przestrzeni ostatnich stu lat. Film opowiada historię Citroëna, prezentując wybrane, legendarne modele, które określiły tożsamość Marki. 

OD 1919 R. INSPIRUJEMY SIĘ WASZYM PRAGNIENIEM WOLNOŚCI!

Autostoppeur2CV_1500X500

Od 2CV do CX, od Traction Avant do Méhari, od Typu H do Visy, od CX do C4 Cactus, przez koncepcyjny Cxpérience po C3 Aircross i C4 Cactus − modele Citroëna są owocem obserwacji ludzi i ich stylu życia na przestrzeni lat. Marka inspiruje się ich marzeniami o wielkich przygodach, wyprawach rodzinnych i wypadach z przyjaciółmi. Nowa kampania marketingowa, ilustrująca tą historię, zaczyna się w 1919 r.  Jej motto brzmi: "Nasza wizja mobilności odzwierciedla Twoje pragnienie wolności". Film zabiera nas w podróż w czasie, podczas której autostopowicz w drodze do wolności przesiada się do kolejnych modeli Marki z różnych epok. Każdy z tych samochodów jest ikoną swoich czasów.

2CV I TYP H: OD 1948 r.

2CV

2CV_747X400

2CV został zaprezentowany podczas Salonu Paryskiego w 1948 r. i od razu zwrócił uwagę zwiedzających. Był określany jako "cztery kółka pod parasolką", które potrafiły "przewieźć przez pole koszyk z jajkami, nie tłukąc żadnego z nich". Ten mały samochód stał się bardzo popularny i zrewolucjonizował rynek motoryzacyjny. Wyprodukowano 3.868.634 egzemplarzy.  

Type H

TypeH_747X400

To samochód znany na całym świecie, wciąż spotykany na ulicach jako popularna baza do budowy foodtrucków. Typ H to prawdziwa ikona motoryzacji. Na przestrzeni 40 lat jego obecności na rynku był symbolem praktycznego, innowacyjnego designu, który wyznaczył nowy kierunek wzornictwa w segmencie samochodów użytkowych. Typ H odniósł spektakularny sukces − wyprodukowano 473.289 egzemplarzy. 

MEHARI, CX I VISA: OD 1968 R. DO WCZESNYCH LAT 90.

MÉHARI

Mehari_747X400

Niepodrabialny, oryginalny samochód, który dzięki plastikowemu nadwoziu był odporny na zarysowania i korozję. Méhari był praktycznym, użytecznym i ekonomicznym samochodem bez dachu. Wyprodukowano 743.740 egzemplarzy. 

CX

CX_747X400

CX zdobył tytuł Samochodu Roku 1974. To wyrafinowany stylistycznie samochód, który jest symbolem charakterystycznego designu samochodów Marki z lat 70. Był pełen innowacyjnych rozwiązań − przykład to zestaw przełączników zaprojektowany tak, by kierowca korzystając z nich nie musiał zdejmować rąk z kierownicy. Przez 15 lat sprzedano 1.169.695 egzemplarzy. 

VISA

Visa_747X400

Visa to zaskakujący, mały hatchback. Powstało wiele wersji specjalnych i adaptacji na bazie tego modelu. Stał się rozpoznawany głównie dzięki udziale w rajdach samochodowych. Przez 10 lat sprzedano 1.254.390 sztuk. W 1988 r. wersja GTi zagrała w słynnej reklamie, nakręconej na lotniskowcu Clémenceau.

C3 AIRCROSS, C4 CACTUS, CEXPERIENCE: OD 2016 R.

C3 AIRCROSS

C3Aircross_747X400

C3 Aircross został zaprezentowany podczas Salonu we Frankfurcie w 2017 r. Ten wyjątkowy model wyróżnia się w segmencie SUV dzięki niepowtarzalnemu designowi oraz komfortowemu i modułowemu wnętrzu. Samochód korzysta z licznych technologii online i jest wyposażony w 12 systemów wspomagających prowadzenie. Znalazł już 60.000 nabywców.  

C4 CACTUS

C4Cactus_747X400

Nowy C4 Cactus to ultrakomfortowy hatchback i pierwszy samochód marki Citroën, w którym debiutuje nowe rozwiązanie − zawieszenie z Progressive Hydraulic CushionsTM.
*Progresywne Poduszki Hydrauliczne

CXPERIENCE

CXperience_747X400

Koncepcyjny CXPERIENCE został zaprezentowany podczas Salonu Paryskiego w 2016 r. Przedstawia wizję stylistyczną sedana przyszłości, pozycjonowanego w segmencie premium. To przykład nieograniczonej kreatywności projektantów Marki w aspekcie designu, komfortu i technologii.  

Logosavecdates_597X500

HISTORIA LOGO MARKI CITROËN

W 1900 r. André Citroën zarejestrował patent na przekładnię z charakterystycznym wzorem szewronów. W 1919 r. zdecydował się wykorzystać ten wzór, gdy założył fabrykę samochodów. W latach 1921 - 1936 owalne logo zostało zastąpione sześciokątnym z niebieskim tłem i żółtymi szewronami. Później pojawiła się również nazwa Citroën. We wczesnych latach 30. równolegle zaczęto wykorzystywać alternatywna wersję logo − łabędzia, pływającego w szewronach Citroëna. Symbolizował imponującą moc nowych silników Marki. W 2009 r. Marka przedstawiła nowe logo w wersji trójwymiarowej, z chromowanym wykończeniem i czerwonym napisem Citroën pod szewronami. W 2016 r. Marka zaprezentowała wersję bazującą na dwuwymiarowej koncepcji stylistycznej.
Top