Przekierowanie nastąpi za sekund

Nowa odsłona filmu korporacyjnego, nawiązującą do elektrycznej przyszłości!

Citroën zamyka rok obchodów stulecia marki finałowym spotem korporacyjnej kampanii "Autostopowicz". Gwiazdą filmu jest Nowy SUV C5 Aircross Hybrid, a materiał niesie ze sobą silny przekaz: "Przez ostatnie 100 lat Citroën zdemokratyzował dostęp do samochodu. W 2020 r. Marka zdemokratyzuje dostęp do napędu elektrycznego". 

Stulecie marki Citroën było kluczowym wydarzeniem 2019 roku. 100 lat odwagi i kreatywności w wydaniu równie legendarnych, co popularnych modeli (2CV, Typ H, Méhari itp.), a do tego kampanie Jacquesa Séguéli... Wszystkie te rozdziały historii Citroëna zostały uwiecznione w filmie "Autostopowicz". Pierwszy odcinek cyklu zaprezentowano w 2018 r., drugi pojawił się pod koniec 2018 r. (z DS, Sébastienem Loebem, Jacquesem Séguélą itp.), a trzeci - 3 lutego 2019 r. (z Ami One Concept). Na koniec 2019 r. Citroën wraca z czwartym, ostatnim epizodem, mającym formę wielkiego finału. Autostopowicz kolejny raz podróżuje w czasie, kończąc w najnowszym projekcie Marki: Nowym SUV-ie C5 AIRCROSS Hybrid. Zaprezentowany 6 listopada model, którego sprzedaż już się rozpoczęła, po raz pierwszy pojawia się w telewizji.   Pierwsza hybryda plug-in Marki to zapowiedź elektrycznej ofensywy Citroëna. Materiał filmowy niesie ze sobą silny przekaz: "Przez ostatnie 100 lat Citroën zdemokratyzował dostęp do samochodu. W 2020 r. Marka zdemokratyzuje dostęp do napędu elektrycznego".  

 OBEJRZYJ FILM

Top