Przekierowanie nastąpi za sekund

Najlepsza Obsługa Klienta w ASO

19 września 2019 r., podczas siódmej konferencji motoryzacyjnej Kantar Automotive “BACK TO THE FUTURE” zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania Kantar Garage Quality Check 2019. Marka Citroën zajęła  trzecie miejsce i otrzymała Brązowy Klucz Jakości za wysoką jakość obsługi autoryzowanych serwisów ASO.

 Kantar Garage Quality Check 2019 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar Automotive. To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące obszar obsługi posprzedażowej oraz stosowane w nim standardy.

 

W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz siódmy, a po raz piąty została przyznana nagroda w kategorii marek premium. Nagrody wręczali Guillaume Saint, Global Automotive Practice Lead w Kantar, Karolina Wetoszka oraz Michał Roszkowski, liderzy Kantar Automotive Polska.

 

„Serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom Kluczy Jakości 2019. Cieszymy się, że dzięki rozdawanym nagrodom możemy docenić wysiłki marek i ich dealerów w podnoszeniu standardów jakości obsługi klienta w autoryzowanych serwisach.” – powiedział Michał Roszkowski, Senior Head of Automotive, Kantar Polska.

 

Statuetkę Brązowego Klucza Jakości 2019 odebrał Robert Jakubiec, Koordynator Szefów Stref ds. Części Zamiennych                                i Serwisu, który podsumował awans marki Citroën na miejsce na podium: „Cieszymy się, że wprowadzane przez nas rozwiązania poprawiają jakość obsługi autoryzowanych serwisów ASO, która jest dla nas jednym z priorytetów. Chcemy, żeby nasi klienci byli zadowoleni i mieli poczucie wsparcia”. 

Top