
Citroën C3: 600 000 sprzedanych samochodów w ciągu 30 miesięcy!
Dwa i pół roku od pojawienia się na rynku Citroëna C3 sprzedano już 600 000 egzemplarzy tego modelu. Trzecia generacja C3, prawdziwa Success Story, ugruntowuje coraz mocniej swoją pozycję bestsellera marki. Z takimi wynikami Citroën C3 plasuje się na 3. miejscu w rankingu najlepiej sprzedających się samochodów we Francji i 4. w swojej kategorii w Europie*!
Sprzedaż trzeciej generacji Citroëna C3 wprowadzonego na rynek w listopadzie 2016 roku osiągnęła już wynik 600 000 samochodów.
Ponad 110 000 zamówień złożonych od początku roku dowodzi, że sprzedaż dalej rośnie.
W efekcie Citroën C3 zajmuje 3. miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się we Francji samochodów we wszystkich segmentach, a także 4. miejsce w rankingu samochodów najlepiej sprzedających się w Europie w swojej kategorii* (segment B).
C3 jako bestseller marki wnosi najistotniejszy wkład do ofensywy handlowej Citroëna, który odnotował najwyższy wzrost w grupie TOP 12 marek samochodowych w Europie.
Atrakcyjność Citroëna C3 wyraża się poza tym poprzez bogaty mix sprzedaży, symbol zakupu pod wpływem impulsu:
- 55% zamówień dotyczy wersji z bogatym wyposażeniem (wersja Shine)
- 75% sprzedaży uwzględnia opcję bi-ton
- 70% sprzedaży uwzględnia Airbump®
- 68% sprzedaży z opcją z kolorowym wnętrzem**.
* Dane dotyczą samochodów zarejestrowanych w 30 krajach w Europie w I kwartale 2019.
** Dane na podstawie rynku polskiego