Przekierowanie nastąpi za sekund

Citroën coraz mocniejszy na polskim rynku

Marka Citroën zanotowała rekordowy wzrost sprzedaży nowych samochodów w porównaniu z analogicznym okresem 2018 roku. Systematyczny wzrost sprzedaży w pierwszych miesiącach bieżącego roku dostarcza wielu powodów do optymizmu.

Od początku roku, z miesiąca na miesiąc, notujemy wzrosty sprzedaży naszych samochodów. To napawa optymizmem, zwłaszcza jeśli porównamy nasze wyniki z tymi z ubiegłego roku. Duże nadzieje pokładamy też w naszym najnowszym modelu z rodziny SUV-ów. C5 Aircross został bardzo ciepło przyjęty przez ekspertów i przez naszych klientów, spodziewamy się więc, że to on będzie w najbliższym czasie motorem napędowym sprzedaży – powiedział Sebastian Domeracki, dyrektor marki Citroën w Polsce. 

Citroën konsekwentnie realizuje swoje ambicje zwiększania sprzedaży na polskim rynku. W maju br. zarejestrowano 1184 nowe samochody osobowe francuskiej marki[1] – o 50,8 proc. więcej w porównaniu do maja 2018 r. To także wzrost o 29,4 proc. w stosunku do kwietnia 2019 r. Citroën zwiększył również udział w rynku samochodów osobowych z 1,85 proc. w maju 2018 roku do 2,51 proc. obecnie.

Top