SYTUACJA ZDROWOTNA (COVID 19)

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Przekierowanie nastąpi za sekund

Ë-Berlingo VAN już dostępny

Citroën ë-Berlingo Van to idealny partner dla profesjonalistów. Został zaprojektowany i wyposażony z myślą o zapewnieniu bezproblemowej i prostej eksploatacji oraz zwiększeniu komfortu użytkowania. Zmniejszenie stresu i zmęczenia za kierownicą jest kluczem do osiągnięcia większej wydajności w codziennej pracy. Przyjemność z jazdy wyraźnie odczuwalna już w wersji z silnikiem spalinowym, dzięki odpowiedniej izolacji akustycznej i starannemu spasowaniu elementów nadwozia, jest dodatkowo wzmocniona w wersji elektrycznej, w której jednostka napędowa pracuje płynnie i wyeliminowano szumy. Citroën ë-Berlingo Van zapewnia osiągi na najwyższym poziomie w swoim segmencie, a jego zasięg sprawdza się doskonale w codziennym użytkowaniu.

Zalety Ë-BERLINGO VAN:

  • Zasięg na jednym ładowaniu do 275 km 
  • Silnik elektryczny rozwijający moc 136 KM/100kW
  • Cicha praca silnika i brak konieczności zmiany biegów
  • Pojemność ładunkowa do 4,4 m³, długość przestrzeni ładunkowej do 3,44 m
  • Możliwość różnych konfiguracji wnętrza kabiny Extenso®.
  • Wyświetlacz head-up oraz nowy 10-calowy ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości

Model ë-Berlingo Van, którego cena zaczyna się od 113 000 zł netto, jest dostępny w dwóch rozmiarach: M (4,40 m) i XL (4,75 m) oraz pięciu wersjach nadwozia, w tym w wersji z przedłużoną kabiną w rozmiarze nadwozia XL.

Wszystkie wersje elektryczne są dodatkowo wyposażone w ładowarkę pokładową o mocy 7kW oraz kabel do ładowania w trybie 2 z mocą 8A. Wystarczy 30 minut, aby naładować akumulator do 80% pojemności korzystając z publicznej stacji ładowania. A dzięki gniazdku domowemu typu Green'Up, akumulator ë-Berlingo Van zostanie naładowany od 0 do 100% zaledwie w ciągu jednej nocy. Pozwoli to na spokojne rozpoczęcie kolejnego dnia pracy.

BERLINGO VAN TO DOSKONAŁY WYBÓR W SWOIM SEGMENCIE

Ë-Berlingo Van to niższe koszty eksploatacji: koszt zużycia energii elektrycznej jest pięciokrotnie niższy od kosztu paliwa w przypadku furgonetki z tradycyjnym napędem spalinowym, a ze względu na znacznie prostsze serwisowanie, szacowana oszczędność z tego tytułu wynosi około 30%. Fakt braku filtra oleju, skrzyni biegów i sprzęgła przekłada się na mniejsze naprężenia mechaniczne, wolniej postępujące zużycie i rzadsze przypadki awarii. Za sprawą zastosowania systemu rekuperacji również klocki hamulcowe ulegają mniejszemu zużyciu.

Dzięki ciągłemu dostosowywaniu modelu do zmieniających się wymagań klienta, sprzedaż Citroëna Berlingo Van, od chwili wprowadzenia na rynek w 1996 r., wyniosła prawie 1.900.000 egzemplarzy. Tym samym zajmuje drugie miejsce w segmencie małych furgonetek w Europie, z udziałem w rynku na poziomie 17% w 2020 r.

 

 

POBIERZ INFORMACJĘ PRASOWĄ

Top