Przekierowanie nastąpi za sekund

Kampania Z Trzema Nagrodami Na Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019

  • Kampania SEETROËN, która promuje okulary zapobiegające chorobie lokomocyjnej, została uhonorowana trzema nagrodami na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019.

    Kampania przygotowana we współpracy z agencją Traction (BETC) otrzymała Srebrnego i Brązowego Lwa w kategorii „Outdoor” oraz Brązowego Lwa w kategorii „Doświadczenie i aktywacja marki” (Brand Experience & Activation). Od startu w Internecie kampania odnotowała ponad 20 milionów odsłon, a okulary sprzedały się w 15 000 sztuk. Zobacz filmik: https://www.youtube.com/watch?v=YXpKjjZuc6A

Cannes było gospodarzem największego wydarzenia poświęconego komunikacji i reklamie, Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019. W tym roku do udziału zgłoszono ponad 30 000 kampanii z 90 krajów. Zwyciężyły kampanie wyróżniające się kreatywnością.
Kampania SEETROËN stworzona przez agencję Traction (BETC) zdobyła trzy nagrody:

  • Srebrnego i Brązowego Lwa w kategorii Outdoor,
  • Brązowego Lwa w kategorii Brand Experience & Activation.


Wprowadzona przez Citroëna w czerwcu zeszłego roku kampania SEETROËN, promująca okulary przeciw chorobie lokomocyjnej, odbiła się szerokim echem: ponad 20 milionów wyświetleń w sieci i 15 000 sprzedanych egzemplarzy w ciągu kilku miesięcy. Ten sukces sprawił, że CITROËN wprowadził w maju nowy model okularów: SEETROËN S19.

W podróży coraz więcej czasu spędzamy na czytaniu na tablecie i smartfonie. U dzieci i dorosłych podróżujących samochodami, statkami, autobusami czy innymi środkami transportu powoduje to chorobę lokomocyjną. Innowacyjne okulary, w 100% „Inspired by You”, zapewniają o wiele lepsze samopoczucie w trakcie podróży. Zostały zaprezentowane w kampanii zrealizowanej we współpracy z agencją Traction (BETC).
Reklama jest dostępna online: https://www.youtube.com/watch?v=YXpKjjZuc6A.

Top