Zawieszenie Hydractive III+, dostosowując się do różnych warunków jazdy, równoważy poczucie komfortu pasażerów i przyczepność samochodu.
Konstrukcja zawieszenia Hydractive III+ opiera się na niwelujących ruchy nadwozia amortyzatorach oraz na siłownikach przekazujących drgania zawieszenia do elementów zwanych sferami, w których rolę sprężyn pełni azot.
Zawieszenie może wchodzić w dwa stany sztywności i amortyzacji, aby w optymalny sposób dostosować się do nawierzchni. Rozmieszczone w samochodzie czujniki – kąta skrętu kierownicy, siły przyspieszenia i hamowania, stopnia wychylenia kół – pozwalają na bieżąco korygować jego sztywność.
Zawieszenie może działać w trybie Sport, umożliwiającym bardziej dynamiczne zachowania samochodu. W tym trybie priorytetem jest utrzymanie przyczepności.
Hydractive III+ na bieżąco steruje wysokością prześwitu. Dzięki temu, niezależnie od obciążenia samochodu, jest on zawsze taki sam. Ponadto podczas jazdy na autostradzie zawieszenie automatycznie się obniża, aby poprawić aerodynamikę pojazdu.