PRACA AUTORYZOWANYCH SERWISÓW CITROENA PODCZAS EPIDEMII COVID-19
Autoryzowane Serwisy Citroëna robią wszystko, aby skutecznie prowadzić obsługę serwisową oraz naprawy samochodów osobowych i dostawczych wszystkich swoich klientów. Świadczą również usługę Assistance w przypadku awarii auta. Zapewniają mobilność zarówno klientom flotowym, jak i indywidualnym, którzy muszą korzystać z samochodów.
Najważniejszym priorytetem jest teraz ochrona zdrowia naszych klientów oraz pracowników serwisów. Dlatego wszystkie Autoryzowane Serwisy Citroena są do Waszej dyspozycji zachowując wszelkie środki ostrożności i wytyczne związane z ochroną zdrowia oraz przestrzeganiem zasad higieny. W przypadku gdy masz symptomy choroby, takie jak kaszel czy wysoka temperatura, prosimy o nie planowanie wizyty w serwisie, gdyż będzie miał on prawo do odmówienia wykonania usługi.
Robimy wszystko co możliwe, by chronić Twoje zdrowie i wszystkich naszych klientów oraz aby zapewnić Ci bezpieczeństwo i mobilność.
Zadbaj o siebie i Twoich bliskich.
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z najbliższym Autoryzowanym Serwisem Citroena.
A w przypadku konieczności zapisania samochodu do serwisu zachęcamy do skorzystania z funkcjonalności WIZYTA W SERWISIE ON-LINE.
Jeżeli spóźnię się na obowiązkowy przegląd okresowy, czy zachowam gwarancję?
Tolerancja w stosunku do planu obsługi okresowej wynosi do 3 miesięcy lub 3.000 km.
Jeżeli zaplanowane przeze mnie czynności serwisowe nie są pilne, w jaki sposób mogę zmodyfikować wizytę umówioną on-line?
Możesz zadzwonić bezpośrednio do serwisu w którym wizyta była zaplanowana lub zmienić parametry wizyty on-line korzystając z e-maila z potwierdzeniem wizyty, który otrzymałeś/aś.
Jakie czynności serwisowe są wykonywane przez mój serwis w okresie epidemi Covid 19?
Wszystkie. Wykonujemy wszystkie standardowe operacje (przeglądy, naprawy, ...). W tym okresie najwyższy priorytet będą jednak miały pilne czynności.
Czy serwisy są otwarte dla wszystkich klientów?
Tak. Zajmiemy się Twoim samochodem bez względu na to, czy jesteś osobą prywatną, czy reprezentujesz firmę.
Mój samochód objęty jest kampanią serwisową. Czy muszę udać się do serwisu?
Tak. Twoje bezpieczeństwo to dla nas priorytet.
Czy usługa Asistance wciąż działa?
Tak, usługa jest świadczona. Jeżeli chcesz z niej skorzystać, zadzwoń pod numer 800 12 07 07.
W razie awarii Twój samochód zostanie odholowany do domu (jeżeli dysponujesz miejscem parkingowym) lub do serwisu. Zorganizujemy Ci transport do domu.
Mimo czasowego unieruchomienia Twój samochód wymaga odpowiedniej obsługi.
Umożliwi Ci ona bezproblemowe uruchomienie go i ponowne użytkowanie, gdy będzie to już możliwe.