Przekierowanie nastąpi za sekund

PRACA AUTORYZOWANYCH SERWISÓW CITROENA PODCZAS EPIDEMII COVID-19

Autoryzowane Serwisy Citroëna robią wszystko, aby skutecznie prowadzić obsługę serwisową oraz naprawy samochodów osobowych i dostawczych wszystkich swoich klientów. Świadczą również usługę Assistance w przypadku awarii auta. Zapewniają mobilność zarówno klientom flotowym, jak i indywidualnym, którzy muszą korzystać z samochodów.
Najważniejszym priorytetem jest teraz ochrona zdrowia naszych klientów oraz pracowników serwisów. Dlatego wszystkie Autoryzowane Serwisy Citroena są do Waszej dyspozycji zachowując wszelkie środki ostrożności i wytyczne związane z ochroną zdrowia oraz przestrzeganiem zasad higieny. W przypadku gdy masz symptomy choroby, takie jak kaszel czy wysoka temperatura, prosimy o nie planowanie wizyty w serwisie, gdyż będzie miał on prawo do odmówienia wykonania usługi.
Robimy wszystko co możliwe, by chronić Twoje zdrowie i wszystkich naszych klientów oraz aby zapewnić Ci bezpieczeństwo i mobilność.
Zadbaj o siebie i Twoich bliskich.


W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z najbliższym Autoryzowanym Serwisem Citroena.


A w przypadku konieczności zapisania samochodu do serwisu zachęcamy do skorzystania z funkcjonalności WIZYTA W SERWISIE ON-LINE.

POZOSTAJEMY DO TWOJEJ DYSPOZYCJI

Covid_19_7_400x250

Znajdź dane kontaktowe najbliższego Autoryzowanego Serwisu Citroëna.

Covid_19_4_400x250

Skontaktuj się z działem obsługi klienta Citroën korzystając z formularza kontaktowego.

Covid_19_8_400x250

Umów się on-line na wizytę w serwisie

 

Assistance-1_625x250

MOŻESZ LICZYĆ NA NASZĄ POMOC

CITROËN ASSISTANCE

Usługa Assistance jest wciąż świadczona. W razie awarii Twojego samochodu skontaktuj się z Citroën Assistance pod numerem telefonu: 800 12 07 07

ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIA

VIGNETTE-1_120x120

Jeżeli spóźnię się na obowiązkowy przegląd okresowy, czy zachowam gwarancję?
Tolerancja w stosunku do planu obsługi okresowej wynosi do 3 miesięcy lub 3.000 km.

VIGNETTE-2_120x120

Jeżeli zaplanowane przeze mnie czynności serwisowe nie są pilne, w jaki sposób mogę zmodyfikować wizytę umówioną on-line?
Możesz zadzwonić bezpośrednio do serwisu w którym wizyta była zaplanowana lub zmienić parametry wizyty on-line korzystając z e-maila z potwierdzeniem wizyty, który otrzymałeś/aś.

VIGNETTE-3_120x120

Jakie czynności serwisowe są wykonywane przez mój serwis w okresie epidemi Covid 19?
Wszystkie. Wykonujemy wszystkie standardowe operacje (przeglądy, naprawy, ...). W tym okresie najwyższy priorytet będą jednak miały pilne czynności.

VIGNETTE-4_120x120

Czy serwisy są otwarte dla wszystkich klientów?
Tak. Zajmiemy się Twoim samochodem bez względu na to, czy jesteś osobą prywatną, czy reprezentujesz firmę.

VIGNETTE-5_120x120

Mój samochód objęty jest kampanią serwisową. Czy muszę udać się do serwisu?
Tak. Twoje bezpieczeństwo to dla nas priorytet.

VIGNETTE-6_120x120

Czy usługa Asistance wciąż działa?
Tak, usługa jest świadczona. Jeżeli chcesz z niej skorzystać, zadzwoń pod numer 800 12 07 07. 
W razie awarii Twój samochód zostanie odholowany do domu (jeżeli dysponujesz miejscem parkingowym) lub do serwisu. Zorganizujemy Ci transport do domu.

JAK DBAĆ O SAMOCHÓD W CZASIE DŁUGOTRWAŁEGO UNIERUCHOMIENIA?

Mimo czasowego unieruchomienia Twój samochód wymaga odpowiedniej obsługi.

Umożliwi Ci ona bezproblemowe uruchomienie go i ponowne użytkowanie, gdy będzie to już możliwe.  

Top