Kierunek: Zen
Dzięki Citizen jesteś w klimacie zen już od zakupu samochodu. Stworzyliśmy ten program, aby ułatwić Ci użytkowanie Citroëna.
Program Citizen to również kompleksowe wsparcie na etapie zakupu Twojego Citroëna – przy poznawaniu samochodu, wyborze jego konfiguracji, odbiorze.
APLIKACJA MYCITROËN
Jestem w kontakcie z samochodem
MYCITROËN DRIVE
Planuję podróż
Dzięki MyCitroën Drive możesz zaplanować trasy z uwzględnieniem Twoich indywidualnych potrzeb. Funkcja ta zapewnia dostęp w czasie rzeczywistym do informacji o ruchu drogowym, ostrzega o fotoradarach na trasie oraz informuje o cenach paliw i lokalizacji stacji ładowania. Zaprowadzi Cię również na wolne miejsce parkingowe w miejscu docelowym.
Marzyłeś, aby jeździć w towarzystwie profesjonalnego pilota? To proszę bardzo!
MYCITROËN TIPS
Otrzymuję wskazówki optymalizujące prowadzenie
MYCITROËN ASSIST
Twój samochód został unieruchomiony w wyniku awarii lub wypadku? Skontaktuj się z Citroën Assistance – zaopiekujemy się Tobą i naprawimy samochód, aby umożliwić Ci kontynuowanie podróży. Nawet w sytuacji, gdy usterka miała miejsce tuż pod drzwiami Twojego domu.
Wszystkie Citroëny objęte są bezterminową usługą assistance – warunkiem jest wykonywanie obsługi serwisowej w sieci naszych serwisów.
CITROËN ADVISOR
TELEMATYKA*
Dzięki telematyce Twój samochód będzie zawsze sprawny, a ty w porę otrzymasz ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa lub komunikat o konieczności wykonania przeglądu.
Gdy będzie się zbliżał termin przeglądu lub pojawi się konieczność innej interwencji serwisu, zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany. System umożliwi Ci umówienie się na wizytę w wybranym serwisie.
*Usługa dostępna wkrótce
REZERWACJA WIZYTY I KOSZTORYS ONLINE
SERVICE 24/7
Mon véhicule déposé quand je veux
Grace à Citroën Service 24/7, vous pouvez déposer votre véhicule à notre atelier à n'importe quelle heure du jour ou de la nuit. Vous n'avez qu'à suivre les indications à l'écran pour déposer ou récupérer votre véhicule, en un clin d'œil, 24h/24 et 7j/7. Nous vous contacterons par SMS pour vous transmettre toutes les informations utiles.
Si vous optez pour un véhicule de courtoisie, vous récupérez et déposez les clés de la même façon.
PICK UP & DELIVERY !
Przekazuję samochód do serwisu bez konieczności wychodzenia z domu
VIDEOCHECK
Zatwierdzam prace do wykonania w samochodzie
Videocheck to innowacyjna usługa, która umożliwia zatwierdzenie dodatkowych prac do wykonania w serwisie.
Jeżeli podczas czynności serwisowych zostaną zidentyfikowane dodatkowe operacje, które należy wykonać i które nie zostały wcześniej uzgodnione, zostaniesz o tym fakcie poinformowany.
Dzięki tej usłudze otrzymasz transparentny raport w formie filmu z wyszczególnionymi operacjami do wykonania. Serwis prześle SMS-em lub e-mailem propozycję kosztorysu, który możesz zdalnie zaakceptować lub odrzucić.
Usługa ta oszczędzi Twój czas, ponieważ przedstawia wszelkie czynności, które należy wykonać w Twoim samochodzie w jednym raporcie. Usługa Videocheck pozwala zaoszczędzić czas, dzięki zgromadzeniu wszystkich czynności, które należy wykonać w samochodzie.
Elektroniczny E-BOOK serwisowy
Moja w pełni cyfrowa książka serwisowa
Zaktualizuj mapy
Aktualizuję mapy GPS
Aby system nawigacji w samochodzie działał prawidłowo, niezbędne są aktualne mapy. To właśnie dlatego Citroën regularnie przeprowadza ich aktualizację.
Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.