Przeglądaj treść
Usługi ułatwiające obsługę serwisową Twojego Citroëna

Kierunek: Zen

Dzięki Citizen jesteś w klimacie zen już od zakupu samochodu. Stworzyliśmy ten program, aby ułatwić Ci użytkowanie Citroëna.

Program Citizen to również kompleksowe wsparcie na etapie zakupu Twojego Citroëna – przy poznawaniu samochodu, wyborze jego konfiguracji, odbiorze.

APLIKACJA MYCITROËN 

Jestem w kontakcie z samochodem

Aplikacja MyCitroën, kompatybilna z iOS i Androidem, zapewnia dostęp do licznych usług, dzięki którym obsługa Citroëna jest tak przyjemna, jak tylko to możliwe. Poinformuje Cię ona, gdy nadejdzie termin przeglądu – możesz wówczas zarezerwować online termin w wybranym serwisie i uzyskać jego kosztorys. Wszystkie te czynności wykonasz z domu! To nie wszystko – za pośrednictwem aplikacji zyskujesz dostęp do specjalnych ofert marki Citroën i jej partnerów, do zaproszeń VIP na specjalne wydarzenia czy przedpremierowych jazd próbnych nowymi modelami. Nie czekaj – pobierz aplikację już dziś!

MYCITROËN DRIVE

Planuję podróż

Dzięki MyCitroën Drive możesz zaplanować trasy z uwzględnieniem Twoich indywidualnych potrzeb. Funkcja ta zapewnia dostęp w czasie rzeczywistym do informacji o ruchu drogowym, ostrzega o fotoradarach na trasie oraz informuje o cenach paliw i lokalizacji stacji ładowania. Zaprowadzi Cię również na wolne miejsce parkingowe w miejscu docelowym.    

Marzyłeś, aby jeździć w towarzystwie profesjonalnego pilota? To proszę bardzo!

MYCITROËN TIPS

Otrzymuję wskazówki optymalizujące prowadzenie

WIP

MYCITROËN ASSIST

Moje zdalne wsparcie

Twój samochód został unieruchomiony w wyniku awarii lub wypadku? Skontaktuj się z Citroën Assistance – zaopiekujemy się Tobą i naprawimy samochód, aby umożliwić Ci kontynuowanie podróży. Nawet w sytuacji, gdy usterka miała miejsce tuż pod drzwiami Twojego domu.  

 

Wszystkie Citroëny objęte są bezterminową usługą assistance – warunkiem jest wykonywanie obsługi serwisowej w sieci naszych serwisów.   

 

CITROËN ADVISOR

Szukam najlepszego serwisu
W Citroën Advisor możesz dowiedzieć się, co klienci sądzą o jakości usług świadczonych przez nasze serwisy. Dzięki temu możesz łatwo wybrać warsztat serwisowy z którego usług skorzystasz, a potem podzielić się swoją opinią na jego temat z innymi.

TELEMATYKA*

Otrzymuję komunikaty dotyczące obsługi i napraw

Dzięki telematyce Twój samochód będzie zawsze sprawny, a ty w porę otrzymasz ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa lub komunikat o konieczności wykonania przeglądu.  

Gdy będzie się zbliżał termin przeglądu lub pojawi się konieczność innej interwencji serwisu, zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany. System umożliwi Ci umówienie się na wizytę w wybranym serwisie.

 

*Usługa dostępna wkrótce

REZERWACJA WIZYTY I KOSZTORYS ONLINE

Chcę zarezerwować wizytę online i zamówić kosztorys
Rezerwacja wizyty w serwisie i uzyskanie kosztorysu nigdy nie było tak proste. Wystarczy kilka kliknięć na stronie lub w aplikacji MyCitroën, by wybrać serwis, doprecyzować kosztorys oraz ustalić datę i godzinę wizyty w warsztacie. Dzięki tej usłudze możesz skorzystać ze specjalnych rabatów czy "happy hours" (w zależności od przedziałów czasowych dostępnych w serwisie).

SERVICE 24/7

Mon véhicule déposé quand je veux

Grace à Citroën Service 24/7, vous pouvez déposer votre véhicule à notre atelier à n'importe quelle heure du jour ou de la nuit. Vous n'avez qu'à suivre les indications à l'écran pour déposer ou récupérer votre véhicule, en un clin d'œil, 24h/24 et 7j/7. Nous vous contacterons par SMS pour vous transmettre toutes les informations utiles. 

Si vous optez pour un véhicule de courtoisie, vous récupérez et déposez les clés de la même façon.

SERWIS MOBILNY

Treść lokalna

Treść lokalna

PICK UP & DELIVERY !

Przekazuję samochód do serwisu bez konieczności wychodzenia z domu

Skorzystaj z nadzwyczajnej wygody, jaką zapewnia usługa Pick-up & Delivery! Dzięki niej to Citroën przyjedzie do Ciebie. Pracownik wybranego serwisu Citroëna pojawi się pod wskazanym adresem i odbierze Twój samochód. Zostanie on Ci zwrócony po wykonaniu niezbędnych operacji.

VIDEOCHECK

Zatwierdzam prace do wykonania w samochodzie

Videocheck to innowacyjna usługa, która umożliwia zatwierdzenie dodatkowych prac do wykonania w serwisie.  

Jeżeli podczas czynności serwisowych zostaną zidentyfikowane dodatkowe operacje, które należy wykonać i które nie zostały wcześniej uzgodnione, zostaniesz o tym fakcie poinformowany.   

Dzięki tej usłudze otrzymasz transparentny raport w formie filmu z wyszczególnionymi operacjami do wykonania. Serwis prześle SMS-em lub e-mailem propozycję kosztorysu, który możesz zdalnie zaakceptować lub odrzucić.      

Usługa ta oszczędzi Twój czas, ponieważ przedstawia wszelkie czynności, które należy wykonać w Twoim samochodzie w jednym raporcie. Usługa Videocheck pozwala zaoszczędzić czas, dzięki zgromadzeniu wszystkich czynności, które należy wykonać w samochodzie.

Elektroniczny E-BOOK serwisowy

Moja w pełni cyfrowa książka serwisowa

Skorzystaj z dostępu do w pełni cyfrowej, elektronicznej książki serwisowej, stworzonej dla Ciebie przez Citroëna. Dzięki niej masz wgląd w historię obsługi samochodu i listę wszystkich prac, które zostały wykonane i które należy wykonać w przyszłości. Elektroniczny e-book serwisowy dostępny jest w strefie osobistej aplikacji MyCitroën.

Zaktualizuj mapy

Aktualizuję mapy GPS

 

Aby system nawigacji w samochodzie działał prawidłowo, niezbędne są aktualne mapy. To właśnie dlatego Citroën regularnie przeprowadza ich aktualizację.

Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.