Funkcje dla Twojej firmy

Korzystaj z przestrzeni ładunkowej o pojemności zbliżonej do samochodu dostawczego bez rezygnowania z wysokiego poziomu komfortu i bezpieczeństwa
Bardziej praktyczny
 
Dzięki usunięciu tylnej kanapy masz do dyspozycji bagażnik o pojemności nawet 1220 litrów.
Najwyższy komfort w segmencie
Najlepszy komfort wśród samochodów miejskich marki Citroën dzięki fotelom Citroën Advanced Comfort® i zawieszeniu Citroën Advanced Comfort®.
Pełne wyposażenie
 
Citroën ë-C3 Van dysponuje najnowocześniejszym systemem multimedialnym, usługami mobilnymi i wyposażeniem ochronnym, które ułatwi Ci podróżowanie.
Łatwy w obsłudze napęd elektryczny
Zasięg do 320 km (WLTP*) i szybkie ładowanie od 20% do 80% w ciągu 26 minut – Citroën ë‑C3 Van to idealny samochód do codziennych przejazdów.

1 poziom wyposażenia

 

zasięg

 

6 kolorów nadwozia

 

 

Nowy e-C3 - prosty wybór zaczyna się od 115 300 zł

1 poziom wyposażenia

1 zasięg

6 kolorów nadwozia

 

 

Nowy e-C3 - prosty wybór zaczyna się

od 115 300 zł

1220 L
Maksymalna pojemność ładunkowa
730 l wg VDA
Pojemność bagażnika pod tylną półką
300 kg
Maksymalna ładowność

3 steps away from the perfect match to your mission

 
Your mission becomes our mission. We offer a wide range of outstanding products, exceptional services and innovative solutions – all to support you in getting the best out of your fleet.

ë-C3 Van jest dostępny w jednej podstawowej wersji wyposażenia

Już od 115 300 zł

 

 

Stylistyka nadwozia:

  • Stalowe obręcze kół 17″ z kołpakami AZURITE
  • Przednie reflektory w technologii LED
  • Przednie i tylne osłony podwozia
  • Czarne, błyszczące relingi dachowe
  • Kolorowe wstawki

 

Wnętrze i system multimedialny:

  • Wyświetlacz Citroën Head Up 
  • Centralny ekran dotykowy 10,25″
  • Bezprzewodowe klonowanie ekranu smartfona przez Apple CarPlayTM i Android Auto©
  • Materiałowa tapicerka foteli w kolorze szarym Urban
  • Fotel kierowcy z regulacją wysokości
  • Obszyta kierownica
  • Przegroda bagażnika

 

Komfort i bezpieczeństwo:

  • Zawieszenie Citroën Advanced Comfort®
  • Fotele Citroën Advanced Comfort®
  • Sterowany elektrycznie hamulec postojowy
  • Automatyczne światła przednie
  • Automatyczne wycieraczki
  • Tylne czujniki parkowania
  • Klimatyzacja manualna
  • Aktywny system hamowania awaryjnego
  • System ostrzegania o opuszczaniu pasa ruchu
  • Rozpoznawanie znaków drogowych
  • Przednie szyby boczne sterowane elektrycznie

ë-C3 Van jest dostępny z 1 opcją zasięgu

Elektryczny układ napędowy, 113 KM, automatyczna skrzynia biegów

 
 
  • 113 KM or 83kW
  • Jednobiegowa automatyczna skrzynia biegów z trybem hamowania odzyskowego
  • Zasięg elektryczny w cyklu mieszanym WLTP: 323 km
  • Zużycie energii: 17,3–17,7 kWh / 100 km

ë-C3 Van jest dostępny w 6 kolorach

Kup online lub w salonie

Zamów samochód online w zaledwie kilku krokach lub udaj się do lokalnego dealera w Twojej okolicy.

1. SKONFIGURUJ SWÓJ MODEL LUB WYBIERZ DOSTĘPNY SAMOCHÓD

Wybierz wersję, kolor i opcje lub zamów samochód dostępny od ręki

2. WYBIERZ DEALERA
 

Wybierz ulubionego dealera, metodę płatności (gotówka lub płatności miesięczne) i opcje rejestracji.

3. ZATWIERDŹ I ZAMÓW

Podaj wymagane dane osobowe, zatwierdź i zapłać bezpiecznie online.

4. POCZEKAJ I ZACHWYĆ SIĘ

Twój dealer Citroëna skontaktuje się z Tobą, czyli nowym właścicielem Citroëna, i poinformuje Cię o dostawie samochodu.

Shipping options

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt:

● Lorem ipsum dolor

● Lorem ipsum dolor

Payment options

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt:

● Lorem ipsum dolor

● Lorem ipsum dolor

F.A.Q

How do I order online?

 

On this website , you are able to review our offers and personalise an offer to suit your needs and if you would like you can continue to order online.

You can personalise an offer by configuring the car for example choosing from the available paints, engines, interior trims and options.

You can personalise the finance settings by adjusting the term, mileage and cash deposit levels. Please note that currently this website only offers the ability to order online with Personal Contract Purchase (PCP) finance through Stellantis Financial Services UK Limited, the official finance partner of Citroën UK. However other finance options are available and you can discuss these with any of our Citroën retailers. 

Once you have personalised the offer to suit your needs, you can choose to continue to order online, save it so you can review it later or send us a request for assistance and we'll get in touch to help.

If you would like to order online you will need some key pieces of information in order to complete the process. You will need to have handy your driving licence, bank information and employment details. This information is required to apply for finance. 

The online process can take between 20-30 minutes and there is help available along the way via phone, email or live chat.

 

 

I have a question about Ordering Online, who can help me?

 

Our Online Sales Support Team are available 8am-8pm Monday/Friday and 10am-4pm Saturday/Sunday/English Bank Holidays.

Please call on 0800 042 2255, Email: citroenonlinesales@citroen.com or through Live Chat.

Our network of UK Retailers will also be happy to assist. 

 

 

What finance options are available online?

 

PCP (Personal Contract Purchase) is currently the only available finance option on this website.

Other finance options are available but currently only through our network of Citroën retailers.

 

 

What is PCP finance?

 

PCP means Personal Contract Purchase and is a way of financing a vehicle purchase.

With Personal Contract Purchase (PCP), you can purchase your vehicle with a deposit, monthly payments and, if you wish to own the vehicle at the end, a balloon payment (also know as the Guaranteed Future Value). Since you won’t have to pay for part of the car until the end of the contract, this gives you additional flexibility.

 

 

I currently own a car. Can I use it as a part exchange?

 

If you currently own a car you may want to part exchange this for a new vehicle.

On this website , we are able to give you an estimated valuation for your current car for guidance purposes only. 

However, our network of Citroën retailers will be able to assist you further with your current car and, after inspection, give you a firm valuation for your current car.

 

 

If I order online, how long it will take for me to get my new car?

 

During your online journey, we will show you an indicative lead time to build one. However, we do have stock of certain vehicles and may be able to offer you an earlier handover if that is convenient.

If you need a very quick delivery, please contact us and we can explain what vehicles are currently available. Or you can always contact our network of Citroën retailers.

 

What happens if I want to make a change to my online order?

 

If you want to make any changes to your order, please contact our Online Sales Support Team who are available 8am-8pm Monday/Friday and 10am-4pm Saturday/Sunday/English Bank Holidays on 0800 042 2255 or citroenonlinesales@citroen.com or through Live Chat.

Or contact your selected retailer directly.

 

How do I find my local Citroën Retailer?

 

You can find the contact details of your nearest Citroën Retailer on the Online Store Locator as you progress through your online order.

Or, you can find them directly by clicking here.  

 

Who is supplying my new vehicle?

 

Please see the Citroën store Terms and Conditions here at the bottom of the page that will explain the roles of the different partners in the order online process. But your order will be placed with your prefered Citroën retailer.

 

 

How to use a promo code?

 

To use a promo code, on CItroën Store, simply pick the model and trim that you're interested in, personalise it the way you like and then go to the Order Summary page by clicking Continue. On the Order Summary page, you'll see a box labelled ADD A PROMO CODE. Simply add the code you've been given into this box and then click on the Apply button to receive the discount.

Note - only one valid Promo Code can be applied to an Order.

Need your van sooner ?  Get your C3 Van in 14 days

Zobacz wszystkie pojazdy dostępne od ręki

Spoticar: używane samochody dostawcze z gwarancją Citroëna

Chcesz oddać w rozliczeniu swój obecny samochód?

Discover our converted and personalized vans

Pełny pakiet usług samochodowych

Skorzystaj z szerokiej oferty naszych usług i ciesz się spokojem ducha.

 
Przeglądy prewencyjne

Na specjalnej stronie internetowej Free2move sprawdzisz wszystkie skonsolidowane dane – ułatwisz sobie w ten sposób zarządzanie przeglądami samochodów w Twojej flocie.

 
ë-Routes

W aplikacji ë‑ROUTES uzyskasz w czasie rzeczywistym informację o szacowanym dystansie, jaki możesz przejechać, dzięki czemu zoptymalizujesz swoje podróże samochodem elektrycznym.                                                                      

W trakcie podróży wyszukasz najbliższe stacje ładowania, aby nigdy nie zabrakło Ci energii w akumulatorze.

Free2Move charge

Dzięki tej aplikacji w Twoim elektrycznym samochodzie nigdy nie zabraknie energii i zawsze znajdziesz odpowiednią stację ładowania. Planowanie podróży jeszcze nigdy nie było tak proste.

Citroën Flexcare

Zyskaj spokój ducha dzięki naszym umowom serwisowym dopasowanym do stylu jazdy.

ZESPÓŁ PRZEZNACZONY DO UDZIELANIA CI WPARCIA

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji i odpowiedzą na każde pytanie.

BLISKOŚĆ

Dealerzy Citroëna: czas dojazdu poniżej 16 minut*

Serwisy Citroëna: czas dojazdu poniżej 22 minut*

(* uśredniając)

EKSPERTYZA

Ponad 53 dealerów Citroëna

Ponad 76 serwisów Citroëna

(w całym kraju)

JAKOŚĆ

Ocena naszych produktów: 3/5

Ocena naszych usług posprzedażowych: 4,8/5

(Advisor: potwierdzone opinie klientów)