VOIR LE CONTENU

GWARANCJE CITROËNA

Mimo, że produkujemy nasze samochody z zachowaniem maksymalnego profesjonalizmu, wraz z upływem czasu mogą zacząć pojawiać się usterki.  

Aby zachować Twój samochód w jak najlepszym stanie i zapewnić Ci spokojną eksploatację, robimy więcej, niż wymaga od nas prawo: zastępujemy uszkodzone części komponentami o jakości odpowiadającej częściom wykorzystywanym w pierwszym montażu.  

GWARANCJE DOTYCZĄCE FABRYCZNIE NOWEGO CITROËNA:

GWARANCJE WADY FABRYCZNE
POWŁOKA LAKIEROWA PERFORACJA
ZAKRES Wady fabryczne części, z wyjątkiem podlegających normalnemu zużyciu (np. klocki hamulcowe) Wady oryginalnej powłoki lakierowej nadwozia Perforacja: korozja postępująca od wewnątrz na zewnątrz nadwozia
GWARANCJA OBEJMUJE

- Bezpłatną naprawę lub wymianę wadliwych części

- Pokrycie kosztów naprawy lub holowania w przypadku wystąpienia awarii, która jest objęta gwarancją

Całkowite lub częściowe odnowienie powłoki lakierowej Naprawę lub wymianę  elementów, w których powstały przedziurawienia będące skutkiem korozji
CZAS / PRZEBIEG

- 2 lata od daty wydania samochodu

- Bez limitu kilometrów

- 2 lata od daty wydania samochodu

- Bez limitu kilometrów

-12 lat (samochody osobowe)

- 5 lat (samochody użytkowe)

- Bez limitu kilometrów

GWARANCJA, CZYLI BRAK STRESU

GDZIE ZNAJDĘ SZCZEGÓŁY GWARANCJI?

Są one wyszczególnione w Formularzu Zamówienia Nowego Samochodu

JAK DZIAŁA GWARANCJA?

Gdy Twój samochód ulegnie awarii, ujawni się wada powłoki lakierniczej lub pojawi się korozja z perforacją, należy niezwłocznie podjąć działania. Udaj się do serwisu Citroëna i weź ze sobą książkę gwarancyjną. Tylko w serwisie Citroëna dowiesz się, czy dana usterka jest objęta gwarancją umowną.  

CO SIĘ STANIE, GDY SAMOCHÓD ZOSTANIE UNIERUCHOMIONY NA SKUTEK AWARII OBJĘTEJ GWARANCJĄ?

Niezwłocznie skontaktuj się z Citroën Assistance! Znamy Twój samochód w najdrobniejszych szczegółach, dlatego wiemy, jak najsprawniej poradzić sobie z problemem. 

• Pokryjemy koszty naprawy na miejscu lub odholowania samochodu do najbliższego autoryzowanego serwisu Citroëna (maksymalnie 100 km).

• Jeżeli naprawa Twojego samochodu zajmie więcej niż 2 godziny, Doradca Serwisowy zaoferuje Ci rozwiązanie, dzięki któremu odzyskasz mobilność.


PRZY ZAKUPIE TWOJEGO SAMOCHODU NIE ZDECYDOWAŁEŚ SIĘ NA PRZEDŁUŻENIE JEGO OCHRONY PO ZAKOŃCZENIU GWARANCJI UMOWNEJ. CZY JEST JUŻ ZA PÓŹNO, BY TO ZROBIĆ?

Niekoniecznie! Możesz się na to zdecydować aż do ostatniego dnia obowiązywania gwarancji umownej. Wystarczy skontaktować się z dealerem.  

CZY GWARANCJA WYGASA PO SPRZEDAŻY SAMOCHODU?

Jest ona przekazywana nabywcy, który może korzystać z niej na tych samych warunkach i w tym samym okresie, co pierwszy właściciel.  

Z KIM NALEŻY SIĘ KONTAKTOWAĆ W RAZIE PYTAŃ DOTYCZĄCYCH GWARANCJI?

Najpierw sprawdź zapisy w książce gwarancyjnej - znajdziesz w niej niektóre praktyczne informacje. Jeżeli jednak wciąż coś jest dla Ciebie niejasne, skontaktuj się z dealerem Citroëna.

10 ZOBOWIĄZAŃ SERWISOWYCH CITROENA DLA SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH

  • Gwarancja na akumulator trakcyjny: 8 lat lub 160 000 km
  • Citroën Assistance: jazda z pełnym spokojem 24/24 i 7/7
  • Ë-Expert center: nasi eksperci zaopiekują się Twoim samochodem i odpowiedzą na wszystkie pytania.
  • Umowa serwisowa Ë-Service: zalecana oferta świadczeń obejmująca wszystkie czynności obsługowe, części i robociznę.
  • Certyfikowane stacje ładowania: kompletna gama stacji Wall Box*. Wsparcie przy wyborze i instalacji.
  • Rozwiązania zapewniające mobilność: proponowane w każdej sytuacji, gdyby Twój samochód został unieruchomiony w wyniku nieoczekiwanych zdarzeń.
  • Regularna aktualizacja oprogramowania: korzystanie z najbardziej aktualnych aplikacji to jeszcze większa przyjemność z jazdy.
  • Naładowanie akumulatorów do 80% przy wszystkich czynnościach serwisowych wykonywanych w ASO, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania samochodu.
  • Wizyta i wycena w serwisie online: umów się do serwisu i sprawdź koszt usług serwisowych online.
  • Czysty samochód po każdej czynności serwisowej wykonanej przez ASO.