Bezpieczeństwo to najwyższy priorytet marki Citroën
Bezpieczeństwo to najwyższy priorytet marki Citroën
Ważne informacje dotyczące kampanii przywoławczej poduszek powietrznych Takata
Ważne informacje dotyczące kampanii przywoławczej poduszek powietrznych Takata
Niektóre poduszki powietrzne Takata zamontowane w pojazdach Citroën zostały objęte kampanią przywoławczą ze względu na poważne ryzyko dla bezpieczeństwa. Napełniacz poduszki powietrznej może ulec degradacji w wyniku długotrwałego działania wysokiej temperatury i wilgotności, co w skrajnych przypadkach może spowodować eksplozję poduszki i doprowadzić do poważnych obrażeń lub śmierci.
Pojazdy o najwyższym poziomie ryzyka objęte są środkami zakazu użytkowania (Stop Drive).
Sprawdź numer VIN (Vehicle Identification Number) swojego samochodu, aby dowiedzieć się, czy dotyczy go ta kampania, i jak najszybciej umów się na bezpłatną naprawę.
Kampania przywoławcza jest częścią globalnych działań na rzecz bezpieczeństwa, mających na celu usunięcie wadliwych poduszek Takata z eksploatacji. [Citroën] podejmuje proaktywne działania, aby chronić kierowców i pasażerów, zapewniając, że każdy pojazd objęty kampanią otrzyma niezbędną naprawę.
Jeśli Twój samochód został objęty kampanią, postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zaplanować wymianę poduszki powietrznej. Wszystkie naprawy realizowane są bezpłatnie.
Bezpieczeństwo i spokój ducha naszych klientów pozostają dla nas najwyższym priorytetem. Reagując teraz, masz pewność, że Twój Citroën nadal będzie Cię chronił — każdego dnia i na każdej trasie.
MODELE OBJĘTE KAMPANIĄ
Aby zapewnić najbardziej efektywną obsługę, kampania przywoławcza realizowana jest etapowo.
Pojazdy o największym ryzyku objęte są środkami Stop Drive. Jeśli otrzymasz takie ostrzeżenie, NIE UŻYWAJ POJAZDU, dopóki nie umówisz się na BEZPŁATNĄ naprawę w autoryzowanym serwisie Citroën.
Marka Citroën dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Twoje bezpieczeństwo, współpracując z autoryzowanymi serwisami i technikami, którzy przeprowadzają szybkie, bezpłatne i bezpieczne naprawy.
Nie ma znaczenia, czy kupiłeś swój samochód nowy, czy używany - możesz wykonać poniższe kroki:
Nie, każdy może przyprowadzić pojazd na naprawę — nie jest wymagany dowód własności ani dokumenty.
Dealer może poprosić o dane kontaktowe, aby informować Cię o przyszłych akcjach serwisowych, ale ich podanie nie jest obowiązkowe.