KAMPANIA SERWISOWA – PODUSZKI POWIETRZNE TAKATA
RECALL CAMPAIGN - TAKATA AIRBAGS
CZY TWOJE AUTO PODLEGA KAMPANII SERWISOWEJ DOTYCZĄCEJ PODUSZEK POWIETRZNYCH TAKATA?
Kampania przywoławcza dotycząca poduszek powietrznych produkcji firmy Takata nadal trwa i dotyczy pojazdów wielu marek i producentów na całym świecie. Substancje chemiczne zawarte w napełniaczu poduszek powietrznych Takata mogą wraz z upływem czasu ulec zmianom na skutek starzenia. W przypadku kolizji, gdy napełniacz poduszki zostanie uruchomiony, generowanie gazu może następować szybciej niż zaprojektowano i ze zbyt dużą siłą. W skrajnym przypadku może to doprowadzić do poważnych obrażeń lub utraty życia.
Stellantis prowadzi akcję przywoławczą wszystkich pojazdów objętych kampanią w sposób etapowy, aby w pierwszej kolejności zadbać o bezpieczeństwo i zapewnić możliwie najszybszą oraz najsprawniejszą obsługę wszystkich klientów. Oznacza to, że pojazdy są wzywane do serwisu stopniowo, z priorytetowym uwzględnieniem najstarszych roczników, ponieważ to one są najbardziej narażone na degradację komponentów chemicznych w poduszkach Takata.
Pojazdy objęte akcją:
Citroën C3 Faza 2 (od 24.09.2008 do 21.02.2017)
Citroën C4 (od 02.02.2010 do 20.05.2018)
Citroën DS3 (od 05.12.2008 do 30.05.2019)
Citroën DS4 (od 05.05.2010 do 03.02.2017)
Citroën DS5 (od 30.06.2010 do 09.02.2018)
Citroën C-Zéro (od 10.2010 do 02.2017)
Za pomocą poniższego formularza sprawdzisz, czy Twój samochód jest objęty kampanią oraz czy wezwanie już zostało wystosowane, czy nastąpi wkrótce. Przygotuj numer VIN pojazdu – znajdziesz go w dowodzie rejestracyjnym lub dokumentach ubezpieczeniowych. Numer VIN składa się z 17 znaków i zaczyna się od VF7 lub VR7.
WAŻNE: Wybrane modele, takie jak Citroën C3, Citroën DS3 oraz Citroën C-Zéro, zostały objęte ostrzeżeniem ""Stop drive"". Auta te można zidentyfikować po kodach kampanii serwisowej: MK7 (2008–2018), NQ3 (2009–2019) oraz GCD (2010–2017), widocznych po sprawdzeniu numeru VIN.
Jeśli Twój pojazd jest objęty ostrzeżeniem „Stop drive”, prosimy o natychmiastowe zaprzestanie jazdy i niezwłoczne umówienie wizyty w serwisie w celu wymiany poduszki powietrznej.