KAMPANIA SERWISOWA – PODUSZKI POWIETRZNE TAKATA

RECALL CAMPAIGN - TAKATA AIRBAGS

CZY TWOJE AUTO PODLEGA KAMPANII SERWISOWEJ DOTYCZĄCEJ PODUSZEK POWIETRZNYCH TAKATA?

Kampania przywoławcza dotycząca poduszek powietrznych produkcji firmy Takata nadal trwa i dotyczy pojazdów wielu marek i producentów na całym świecie. Substancje chemiczne zawarte w napełniaczu poduszek powietrznych Takata mogą wraz z upływem czasu ulec zmianom na skutek starzenia. W przypadku kolizji, gdy napełniacz poduszki zostanie uruchomiony, generowanie gazu może następować szybciej niż zaprojektowano i ze zbyt dużą siłą.  W skrajnym przypadku może to doprowadzić do  poważnych obrażeń lub utraty życia.

 

Stellantis prowadzi akcję przywoławczą wszystkich pojazdów objętych kampanią w sposób etapowy, aby w pierwszej kolejności zadbać o bezpieczeństwo i zapewnić możliwie najszybszą oraz najsprawniejszą obsługę wszystkich klientów. Oznacza to, że pojazdy są wzywane do serwisu stopniowo, z priorytetowym uwzględnieniem najstarszych roczników, ponieważ to one są najbardziej narażone na degradację komponentów chemicznych w poduszkach Takata.

 

Pojazdy objęte akcją:

Citroën C3 Faza 2 (od 24.09.2008 do 21.02.2017)

Citroën C4 (od 02.02.2010 do 20.05.2018)

Citroën DS3 (od 05.12.2008 do 30.05.2019)

Citroën DS4 (od 05.05.2010 do 03.02.2017)

Citroën DS5 (od 30.06.2010 do 09.02.2018)

Citroën C-Zéro (od 10.2010 do 02.2017)

 

Za pomocą poniższego formularza sprawdzisz, czy Twój samochód jest objęty kampanią oraz czy wezwanie już zostało wystosowane, czy nastąpi wkrótce. Przygotuj numer VIN pojazdu – znajdziesz go w dowodzie rejestracyjnym lub dokumentach ubezpieczeniowych. Numer VIN składa się z 17 znaków i zaczyna się od VF7 lub VR7.

 

 


WAŻNE: Informujemy, że niektóre modele Citroëna — C-ZERO, C3, C4, DS3, DS4 i DS5 — podlegają ostrzeżeniu o konieczności zaprzestania użytkowania (tzw. STOP DRIVE). Pojazdy objęte kampanią serwisową można zidentyfikować za pomocą kodów kampanii serwisowej: „MK7” (C3, DS3), „NQ3” (C3, DS3), „GM3” (C4, DS4, DS5) i „GCD” (C-Zero), które zostaną wyświetlone po sprawdzeniu numeru VIN. Jeśli Państwa pojazd jest objęty kampanią serwisową, prosimy o zaprzestanie jazdy i natychmiastowe umówienie się w Autoryzowanym Serwisie na wymianę poduszki powietrznej.

 

 

WPROWADŹ NUMER VIN:
Numer VIN (Vehicle Identification Number) znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Powinien zawierać 17 znaków i zaczynać się od VF7 lub VR7.
 
Wpisany numer VIN jest nieprawidłowy, prosimy o jego sprawdzenie. Ten numer VIN nie jest marką Citroën. Numer VIN powinien zawierać co najmniej 17 znaków Wpisany kod jest nieprawidłowy Przepraszamy, strona jest chwilowo niedostępna. Prosimy spróbować później. Przepraszamy, strona jest chwilowo niedostępna. Prosimy spróbować później.

captcha
Kampanie do wykonania
Kampanie do wykonania związane z bezpieczeństwem
Kampanie modernizacyjne do wykonania
Kampanie związane z bezpieczeństwem już wykonane
Kampanie modernizacyjne już wykonane