KAMPANIA SERWISOWA – PODUSZKI POWIETRZNE TAKATA
RECALL CAMPAIGN - TAKATA AIRBAGS
CZY TWOJE AUTO PODLEGA KAMPANII SERWISOWEJ DOTYCZĄCEJ PODUSZEK POWIETRZNYCH TAKATA?
Kampania przywoławcza dotycząca poduszek powietrznych produkcji firmy Takata nadal trwa i dotyczy pojazdów wielu marek i producentów na całym świecie. Substancje chemiczne zawarte w napełniaczu poduszek powietrznych Takata mogą wraz z upływem czasu ulec zmianom na skutek starzenia. W przypadku kolizji, gdy napełniacz poduszki zostanie uruchomiony, generowanie gazu może następować szybciej niż zaprojektowano i ze zbyt dużą siłą. W skrajnym przypadku może to doprowadzić do poważnych obrażeń lub utraty życia.
Stellantis prowadzi akcję przywoławczą wszystkich pojazdów objętych kampanią w sposób etapowy, aby w pierwszej kolejności zadbać o bezpieczeństwo i zapewnić możliwie najszybszą oraz najsprawniejszą obsługę wszystkich klientów. Oznacza to, że pojazdy są wzywane do serwisu stopniowo, z priorytetowym uwzględnieniem najstarszych roczników, ponieważ to one są najbardziej narażone na degradację komponentów chemicznych w poduszkach Takata.
Pojazdy objęte akcją:
Citroën C3 Faza 2 (od 24.09.2008 do 21.02.2017)
Citroën C4 (od 02.02.2010 do 20.05.2018)
Citroën DS3 (od 05.12.2008 do 30.05.2019)
Citroën DS4 (od 05.05.2010 do 03.02.2017)
Citroën DS5 (od 30.06.2010 do 09.02.2018)
Citroën C-Zéro (od 10.2010 do 02.2017)
Za pomocą poniższego formularza sprawdzisz, czy Twój samochód jest objęty kampanią oraz czy wezwanie już zostało wystosowane, czy nastąpi wkrótce. Przygotuj numer VIN pojazdu – znajdziesz go w dowodzie rejestracyjnym lub dokumentach ubezpieczeniowych. Numer VIN składa się z 17 znaków i zaczyna się od VF7 lub VR7.
WAŻNE: Informujemy, że niektóre modele Citroëna — C-ZERO, C3, C4, DS3, DS4 i DS5 — podlegają ostrzeżeniu o konieczności zaprzestania użytkowania (tzw. STOP DRIVE). Pojazdy objęte kampanią serwisową można zidentyfikować za pomocą kodów kampanii serwisowej: „MK7” (C3, DS3), „NQ3” (C3, DS3), „GM3” (C4, DS4, DS5) i „GCD” (C-Zero), które zostaną wyświetlone po sprawdzeniu numeru VIN. Jeśli Państwa pojazd jest objęty kampanią serwisową, prosimy o zaprzestanie jazdy i natychmiastowe umówienie się w Autoryzowanym Serwisie na wymianę poduszki powietrznej.