Citroëna ë-Jumpy Hydrogen - model, który wyznacza trendy w strategii elektryfikacji marki. Po miesiącu intensywnego użytkowania ë-Jumpy Hydrogen przez Grupę SUEZ, podkreślono jego zalety w zakresie wszechstronności, optymalizacji czasu użytkowania i szybkości ładowania, przy jednoczesnym wykorzystaniu czystego źródła energii.
ë-Jumpy Hydrogen uzupełnia gamę bezemisyjnych lekkich samochodów dostawczych. A nowe rozwiązanie w nim zastosowane – połączenie technologii akumulatora litowo-jonowego z wodorowym ogniwem paliwowym – jest przystosowane do intensywnego użytkowania przez klientów biznesowych, dzięki wynoszącemu zaledwie 3 minuty czasowi tankowania wodoru i zasięgowi 400 km. Ta technologia, odgrywa kluczową rolę w upowszechnianiu bezemisyjnych rozwiązań w zakresie mobilności.
TECHNOLOGIA PRZYSZŁOŚCI
Wszechstronność napędów wodorowych otwiera wiele możliwości zastosowań. Dlatego też właśnie ta technologia będzie w przyszłości odgrywać kluczową rolę w transformacji energetycznej, także w dziedzinie mobilności, wychodząc naprzeciw niektórym sposobom użytkowania samochodów.
ë-JUMPY HYDROGEN DLA WYMAGAJĄCYCH
W Citroënie ë-Jumpy Hydrogen zastosowano technologię napędu wodorowego. Jest to propozycja, która doskonale uzupełnia klasyczny napęd elektryczny i wychodzi naprzeciw takim sposobom użytkowania samochodów. Dzięki zasięgowi 400 km i optymalizacji wykorzystania, jaki daje bardzo krótki czas tankowania, zapewniający praktycznie ciągłą dyspozycyjność, samochód spełnia wymóg uniwersalności. Zaledwie 3 minuty wystarczają do zatankowania samochodu do połowy z własnej stacji ładowania o ciśnieniu 350 barów (i również tylko 3 minuty do pełnego zatankowania ze stacji o ciśnieniu 700 barów). Akumulator trakcyjny, który pełni rolę rezerwy na 50 km w przypadku opróżnienia zbiorników wodoru, może być bezproblemowo doładowywany 3 do 5 razy w tygodniu w nocy ze standardowego gniazdka 220 V.
- Dzięki hybrydowemu, elektryczno-wodorowemu napędowi samochód zapewnia użytkownikom spokój ducha i duży komfort fizyczny, a także przyjemność jazdy typową dla samochodu elektrycznego - bez hałasów silnika i hałasów pochodzących z zewnątrz.
- Samochód jest bardzo łatwy i przyjemny w użytkowaniu w każdej sytuacji.
- Wynoszący 400 km zasięg zapewnia samochodowi dużą wszechstronność. Użytkownik może pokonywać wiele krótkich tras bez troszczenia się o doładowanie samochodu.
- Paliwo wodorowe stanowi nowe rozwiązanie w zakresie mobilności dla użytkowników biznesowych, uzupełniające ofertę napędów w 100% elektrycznych.
- Ciągła dyspozycyjność modelu ë-Jumpy Hydrogen jest możliwa dzięki ultraszybkiemu uzupełnianiu paliwa.
- W pełni zachowana jest także ładowność samochodu. Pojemność użyteczna ë-Jumpy Hydrogen jest taka sama jak w wersji spalinowej: 5,3 m3 w wersji M i 6,1 m3 w wersji XL. Ładowność i masa przyczepy mogą wynosić do 1 tony w obydwu wersjach. Szerokość użyteczna między wnękami kół wynosi 1,25 m i umożliwia załadunek europalet.
WYBRANA PRZEZ MARKĘ CITROËN TECHNOLOGIA „MID-POWER” JEST STRZAŁEM W DZIESIĄTKĘ