Przekierowanie nastąpi za sekund

400,000 opinii, pozostajemy blisko naszych klientów.

W obliczu obowiązujących ograniczeń, utrzymywanie kontaktu oraz zaufania klientów jest kluczową kwestią. W tym kontekście Citroën Advisor jest prawdziwym atutem Citroëna. Interaktywna strona internetowa z recenzjami marki jest teraz dostępna w 58 krajach i ma ponad 400 000 recenzji. Od momentu premiery stale ulepszana i rozszerzana o nowe funkcje, takie jak oceny produktów i sprzedawców, pozwala marce i jej sieci być o krok do przodu pod względem przejrzystości, wymiany doświadczeń i kontaktu z klientami.

Uruchomiony pod koniec 2014 r. Citroën Advisor jest teraz dostępny w 58 krajach i ma ponad 400 000 recenzji. To pionierskie narzędzie w świecie motoryzacyjnym zostało z czasem ulepszone dzięki szeregowi funkcji, które pozwalają Citroënowi być o krok do przodu pod względem przejrzystości i pozostawania w bliskości z klientami.

Citroën Advisor obejmuje teraz kilka aspektów obsługi klienta poprzez różne funkcje:

- Opinie dotyczące Dealera: funkcja ta, oferowana od momentu uruchomienia, umożliwia klientom ocenę i dzielenie się doświadczeniami na temat jakości usług w ich punkcie sprzedaży, zarówno w serwisie, jak i w sprzedaży (samochody nowe i używane). W przypadku negatywnej oceny punkt sprzedaży otrzymuje ostrzeżenie. Następnie może skontaktować się bezpośrednio z klientem i udzielić własnej odpowiedzi na platformie. Klient ma możliwość dostosowania swojej oceny. To prawdziwa gwarancja zaufania i lojalności, a średnia ocena punktu sprzedaży wynosi 4,8/5!

- Opinie dotyczące produktu: od 2016 roku ten dodatkowy moduł umożliwia klientom ocenę i dzielenie się opiniami na temat nowego samochodu. W tym przypadku nie ocenia się dealera, lecz samą markę. W przypadku każdego modelu opinie można sprawdzić bezpośrednio w wirtualnym salonie na stronie internetowej Citroëna (citroen.pl w Polsce). Średnia ocena wynosi 4,7/5.

- Opinie dotyczące sprzedawcy: wdrażana od 2019 roku, ta najnowsza funkcja umożliwia klientom ocenę ich doświadczenia ze sprzedawcą. Jest to korzystne dla wszystkich narzędzie do budowania zaufania i lojalności.

Citroën Advisor uzyskał certyfikat „NF Service – recenzje online” we Francji przyznawany przez AFNOR. Ta wymagająca certyfikacja potwierdza zaangażowanie Citroëna w całkowitą przejrzystość wobec klientów.

Top