SYTUACJA ZDROWOTNA (COVID 19)

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Przekierowanie nastąpi za sekund

Citroën dostarcza grupie SUEZ pierwszego ë-Jumpy Hydrogen

Citroën ë- Jumpy Hydrogen - wydajny środek transportu, który spełnia oczekiwania klientów

Citroën śmiało wkracza w przyszłość. Wybór technologii napędu wodorowego jest w pełni zgodny ze strategią elektryfikacji Citroëna i dążeniem do zaoferowania pełnej gamy rozwiązań technicznych, dostosowanych do różnych sposobów użytkowania pojazdów. Ë-Jumpy Hydrogen uzupełnia obecnie najbardziej rozbudowaną na rynku gamę lekkich samochodów dostawczych. Elektryfikacja opiera się na bliskiej marce Citroën zasadzie nieuznawania kompromisów w zakresie pojemności i praktyczności, dzięki której każdy z furgonów reprezentuje najwyższy standard w swoim segmencie.

Ë-Jumpy Hydrogen, dzięki zasięgowi przekraczającemu 400 km (w trakcie homologacji WLTP) i czasowi tankowania wynoszącemu zaledwie 3 minuty (technologia łącząca akumulator trakcyjny z ogniwem paliwowym), pozwoli zaspokoić potrzeby użytkowników pokonujących długie trasy, jak również firm, których działalność wymaga krótkiego czasu ładowania w celu maksymalnego wykorzystania pojazdu.

Napęd wodorowy jest rozwiązaniem skierowanym do klientów poszukujących pojazdu z zasięgiem powyżej 300 km do pokonywania dużych przebiegów lub długich codziennych tras, który można szybko naładować, aby maksymalnie wydłużyć czas użytkowania. Ponadto dla klientów, którzy chcą mieć możliwość wjazdu do stref ograniczonego ruchu w centrach miast, ale także dla klientów o bardziej drogowo-autostradowym profilu użytkowania, którzy mają łatwy dostęp do terminali wodorowych.

Dzięki ofercie napędu wodorowego klienci biznesowi mogą zmniejszać ślad węglowy swojej floty pojazdów i zapewnić stabilność biznesową.

Docelowi klienci są bardzo różni, ale łączą ich dwa wspólne punkty: zaangażowanie w transformację energetyczną i potrzeba wjazdu do centrów miast. Mogą to być firmy kurierskie, zarówno świadczące usługi dostaw ostatniego kilometra w centrach miast, jak i transportu na większe odległości, jak również samorządy lokalne, przedsiębiorcy, zakłady przemysłowe itp.

Zalety ë-Jumpy Hydrogen to:

- zwiększony zasięg - prawie 400 km

- szybkie ładowanie – trzy zbiorniki wodoru do 4,4 kg można napełnić w ciągu zaledwie 3 minut

- pojemność użytkowa jest taka sama jak elektrycznych wersjach furgonów

Pierwszy ë-Jumpy Hydrogen trafi do Grupy SUEZ, która przygotowuje się do przeprowadzenia testu drogowego modelu w swoim pilotażowym zakładzie w Carcassonne, w którym inwestuje w produkcję ekologicznego wodoru. Stacja, produkująca 2 kg wodoru dziennie, jest w stanie zaopatrywać łącznie 4 pojazdy.

ë-Jumpy Hydrogen będzie przez dwa tygodnie testowany w rzeczywistych warunkach użytkowania. Projekt ma na celu wspieranie władz lokalnych w działaniach na rzecz transformacji energetycznej, w szczególności poprzez uruchomienie lokalnej stacji produkcji zielonego wodoru dla pojazdów elektrycznych pracowników Grupy SUEZ. Test będzie również okazją dla CITROËNA do sprawdzenia nowej technologii w warunkach rzeczywistej eksploatacji.

 

Top