Przekierowanie nastąpi za sekund

FILM, KTÓRY POKAZUJE PRAWDZIWE OBLICZE MARKI CITROËN

 

Citroën prezentuje nową kampanię marketingową. Jej główne przesłanie brzmi: "Nasza wizja mobilności odzwierciedla Twoje pragnienie wolności". Ten nowy, promowany na całym świecie materiał pokazuje, co w rzeczywistości oznacza hasło Marki − CITROËN INSPIRED BY YOU. Jest symbolem identyfikacji z wieloma pokoleniami klientów, ich życiem i pragnieniem wolności, które ewoluowało na przestrzeni ostatnich stu lat. Film opowiada historię Citroëna, prezentując wybrane, legendarne modele, które określiły tożsamość Marki. 

OD 1919 R. INSPIRUJEMY SIĘ WASZYM PRAGNIENIEM WOLNOŚCI!

Autostoppeur2CV_1500X500

Od 2CV do CX, od Traction Avant do Méhari, od Typu H do Visy, od CX do C4 Cactus, przez koncepcyjny Cxpérience po C3 Aircross i C4 Cactus − modele Citroëna są owocem obserwacji ludzi i ich stylu życia na przestrzeni lat. Marka inspiruje się ich marzeniami o wielkich przygodach, wyprawach rodzinnych i wypadach z przyjaciółmi. Nowa kampania marketingowa, ilustrująca tą historię, zaczyna się w 1919 r.  Jej motto brzmi: "Nasza wizja mobilności odzwierciedla Twoje pragnienie wolności". Film zabiera nas w podróż w czasie, podczas której autostopowicz w drodze do wolności przesiada się do kolejnych modeli Marki z różnych epok. Każdy z tych samochodów jest ikoną swoich czasów.

2CV I TYP H: OD 1948 r.

2CV

2CV_747X400

2CV został zaprezentowany podczas Salonu Paryskiego w 1948 r. i od razu zwrócił uwagę zwiedzających. Był określany jako "cztery kółka pod parasolką", które potrafiły "przewieźć przez pole koszyk z jajkami, nie tłukąc żadnego z nich". Ten mały samochód stał się bardzo popularny i zrewolucjonizował rynek motoryzacyjny. Wyprodukowano 3.868.634 egzemplarzy.  

Type H

TypeH_747X400

To samochód znany na całym świecie, wciąż spotykany na ulicach jako popularna baza do budowy foodtrucków. Typ H to prawdziwa ikona motoryzacji. Na przestrzeni 40 lat jego obecności na rynku był symbolem praktycznego, innowacyjnego designu, który wyznaczył nowy kierunek wzornictwa w segmencie samochodów użytkowych. Typ H odniósł spektakularny sukces − wyprodukowano 473.289 egzemplarzy. 

MEHARI, CX I VISA: OD 1968 R. DO WCZESNYCH LAT 90.

MÉHARI

Mehari_747X400

Niepodrabialny, oryginalny samochód, który dzięki plastikowemu nadwoziu był odporny na zarysowania i korozję. Méhari był praktycznym, użytecznym i ekonomicznym samochodem bez dachu. Wyprodukowano 743.740 egzemplarzy. 

CX

CX_747X400

CX zdobył tytuł Samochodu Roku 1974. To wyrafinowany stylistycznie samochód, który jest symbolem charakterystycznego designu samochodów Marki z lat 70. Był pełen innowacyjnych rozwiązań − przykład to zestaw przełączników zaprojektowany tak, by kierowca korzystając z nich nie musiał zdejmować rąk z kierownicy. Przez 15 lat sprzedano 1.169.695 egzemplarzy. 

VISA

Visa_747X400

Visa to zaskakujący, mały hatchback. Powstało wiele wersji specjalnych i adaptacji na bazie tego modelu. Stał się rozpoznawany głównie dzięki udziale w rajdach samochodowych. Przez 10 lat sprzedano 1.254.390 sztuk. W 1988 r. wersja GTi zagrała w słynnej reklamie, nakręconej na lotniskowcu Clémenceau.

C3 AIRCROSS, C4 CACTUS, CEXPERIENCE: OD 2016 R.

C3 AIRCROSS

C3Aircross_747X400

C3 Aircross został zaprezentowany podczas Salonu we Frankfurcie w 2017 r. Ten wyjątkowy model wyróżnia się w segmencie SUV dzięki niepowtarzalnemu designowi oraz komfortowemu i modułowemu wnętrzu. Samochód korzysta z licznych technologii online i jest wyposażony w 12 systemów wspomagających prowadzenie. Znalazł już 60.000 nabywców.  

C4 CACTUS

C4Cactus_747X400

Nowy C4 Cactus to ultrakomfortowy hatchback i pierwszy samochód marki Citroën, w którym debiutuje nowe rozwiązanie − zawieszenie z Progressive Hydraulic CushionsTM.
*Progresywne Poduszki Hydrauliczne

CXPERIENCE

CXperience_747X400

Koncepcyjny CXPERIENCE został zaprezentowany podczas Salonu Paryskiego w 2016 r. Przedstawia wizję stylistyczną sedana przyszłości, pozycjonowanego w segmencie premium. To przykład nieograniczonej kreatywności projektantów Marki w aspekcie designu, komfortu i technologii.  

Logosavecdates_597X500

HISTORIA LOGO MARKI CITROËN

W 1900 r. André Citroën zarejestrował patent na przekładnię z charakterystycznym wzorem szewronów. W 1919 r. zdecydował się wykorzystać ten wzór, gdy założył fabrykę samochodów. W latach 1921 - 1936 owalne logo zostało zastąpione sześciokątnym z niebieskim tłem i żółtymi szewronami. Później pojawiła się również nazwa Citroën. We wczesnych latach 30. równolegle zaczęto wykorzystywać alternatywna wersję logo − łabędzia, pływającego w szewronach Citroëna. Symbolizował imponującą moc nowych silników Marki. W 2009 r. Marka przedstawiła nowe logo w wersji trójwymiarowej, z chromowanym wykończeniem i czerwonym napisem Citroën pod szewronami. W 2016 r. Marka zaprezentowała wersję bazującą na dwuwymiarowej koncepcji stylistycznej.
Top