Przekierowanie nastąpi za sekund

Od powstania Marki w 1919 r. to klienci są najważniejszą częścią Citroëna. Twój styl życia i oczekiwania są dla nas źródłem natchnienia. Citroën jest INSPIRED BY YOU.

CITROËN JEST
"INSPIRED BY YOU"

Zaczynając od André Citroëna, a kończąc na naszych współczesnych studiach projektowych − wszyscy wierzymy, że musimy wciąż doskonalić kreatywność i innowacyjność.

W realizowaniu naszej wizji wspiera nas motto INSPIRED BY YOU. Widzimy, że potrzebujesz coraz więcej wolności i przygód, wspólnych przeżyć pełnych radości i łagodniejszych poniedziałkowych poranków. Dlatego opracowujemy odważne, wizjonerskie samochody i usługi, które są doskonale przemyślane i dopasowane do Twojego stylu życia.
Pełna koncentracja na Twoich potrzebach to dla nas raison d’être.

Inspired_By_You_615x500
Citroen-cars-animation-0.5

ODWAŻNY, UNIKALNY
DESIGN

PONIEWAŻ CHCEMY SIĘ WYRÓŻNIAĆ

Design Citroëna bazuje na unikalnym podejściu, którego esencją jest odwaga i chęć wyróżnienia się na tle innych. Jak to robimy? Reinterpretujemy kultowe kody stylistyczne oraz detale modeli z dawnych lat i podkreślamy doskonałość prostych form. Dzięki temu nasza gama modeli tak bardzo różni się od tego, co obserwujemy codziennie na drogach.

JAK WYMAWIAĆ NAZWĘ CITROËN ?

Oto krótki przewodnik, który nauczy Cię, jak wymawiać nazwę Citroën.
To tak proste, jak prowadzenie naszych samochodów!
...

HISTORIA LOGO MARKI CITROËN

  • W 1900 r. André Citroën z sukcesem wdrożył patent na koła zębate w kształcie podwójnych szewronów. Symbol ten wykorzystał później w 1919 r., gdy rozpoczął produkcję samochodów.
  • Pomiędzy 1921 r. a 1936 r. owalne logo zostało zastąpione ośmiokątnym na niebieskim tle, które podkreślało żółte szewrony. Wprowadzono też nazwę Citroën.
  • Na początku lat 30. pojawiło się równoległe logo z łabędziem pływającym pomiędzy szewronami Citroëna, symbolizujące nowe, "pływające" silniki.
  • W 1959 r. żółte szewrony ulokowano na białej elipsie, w 1966 r. logotyp został wzbogacony o napis Citroën na niebieskim kwadracie.
  • W 1985 r. wraz z modernizacją wizerunku Marki szewrony zyskały kolor biały i zostały ulokowane na czerwonym, kwadratowym tle.
  • W 2009 r. pojawiło się nowe logo z chromowanymi, trójwymiarowymi i zaokrąglonymi szewronami, pod którymi umieszczono czerwony napis Citroën. W 2016 r. poddano je modyfikacji i zmieniono na dwuwymiarowe, zainspirowane koncepcją flat design.

  • Logosavecdates_597X500
    Top