USŁUGI KOMUNIKACYJNE CITROËN
Skorzystaj z nawigacji i szerokiej palety praktycznych usług komunikacyjnych, które zwiększają bezpieczeństwo i zapewniają dostęp do rozrywki. Dzięki nim każda wyprawa będzie niezapomnianym doświadczeniem.
TABLET DOTYKOWY W KOKPICIE
Jednym z najważniejszych aspektów programu Citroën Advanced Comfort jest komunikacja, której kluczowym interfejsem jest ekran dotykowy zlokalizowany pośrodku deski rozdzielczej. Dzięki niemu skonfigurujesz parametry samochodu, skorzystasz z multimediów i telefonu oraz zmienisz ustawienia klimatyzacji i nawigacji. Aby prowadzenie było jeszcze bezpieczniejsze, możesz zarządzać tymi funkcjami za pośrednictwem poleceń głosowych.
CITROËN CONNECT PLAY
Technologia Mirror Screen jest kompatybilna z protokołami Apple CarPlay™ i Android Auto. Umożliwia ona podłączenie smartfona i wyświetlenie jego treści na ekranie dotykowym w samochodzie. Ciesz się dostępem do ulubionych aplikacji i korzystaj z nich za pośrednictwem tabletu zintegrowanego z deską rozdzielczą.
CITROËN CONNECT NAVI
Funkcjami nawigacji Citroën Connect Navi możesz sterować za pośrednictwem ekranu dotykowego. Dzięki usługom TomTom Traffic masz w czasie rzeczywistym dostęp do informacji o ruchu drogowym oraz o dostępności parkingów na wyznaczonej trasie i obowiązujących na nich cenach. Rozwiązanie to ostrzeże Cię również o zbliżaniu się do fotoradarów i stref niebezpiecznych wyświetlając odpowiedni komunikat i emitując sygnał dźwiękowy.
CITROËN CONNECT ASSIST
Pakiet SOS i Assistance to geolokalizowana usługa wykonywania połączeń alarmowych i wzywania pomocy technicznej. W razie wypadku lub innej sytuacji wymagającej pilnej interwencji umożliwia uzyskanie odpowiedniego wsparcia. Jest darmowa, dostępna 24 godz. na dobę przez 7 dni w tygodniu. Nie wymaga subskrypcji. Opiera się na Citroën Connect Box, oryginalnym wyposażeniu Twojego Citroëna (standardowym lub opcjonalnym w zależności od wersji), które zawiera własną kartę SIM i odbiornik GPS.
* Usługi Connect SOS i Assistance z radionawigacją poprzez integrację osobistej karty SIM:
* Usługi Connect SOS i Assistance z radionawigacją poprzez integrację osobistej karty SIM:
W przypadku pojazdów wyprodukowanych przed 2016 r., wyposażonych w systemy radionawigacji wykorzystujące osobistą kartę SIM zainstalowaną przez klienta w dedykowanym gnieździe radiowym, usługi Connected SOS i Assistance przestaną działać.
Ze względu na techniczne starzenie się platformy, na które nie mamy wpływu, co prowadzi do dodatkowych zagrożeń bezpieczeństwa i luk w zabezpieczeniach danych, nie mamy innego wyjścia, jak wycofać te usługi od 1 stycznia 2024 r.
Nie dotyczy to umów objętych subskrypcją.