Przeglądaj treść
Usługi łączności

PAKIETY CITROËN CONNECTED SERVICES

* WLICZONE W CENĘ SAMOCHODU
Siądź za kierownicą swojego Citroëna wyposażonego w wiele usług łączności. Zapewniając bezpieczeństwo i funkcjonalność, pozwolą Ci odbywać niezapomniane podróże.
Przy zakupie dowolnego nowego modelu Citroëna zamówionego po 3 lipca 2023 r., pakiet Connect One (na okres 10 lat) i pakiet Connect Plus (na okres 12 miesięcy od daty udzielenia gwarancji producenta) są wliczone w cenę samochodu.
 
PAKIET CONNECT ONE: z myślą o spokojnej podróży
Przez okres 10 lat od zakupu korzystaj z usług łączności, zapewniających bezpieczeństwo i spokojną jazdę.

 

Usługi SOS i Assistance

* Usługi Connect SOS i Assistance dla systemów radionawigacyjnych z osobisą kartą SIM

Dla aut wyprodukowanych przed 2016 r. z systemami radionawigacyjnymi obsługującymi osobistą kartę SIM klienta w dedykowanym złączu, usługi Connected SOS i Assistance nie będą dostępne. 

Z uwagi na niezależny od nas brak aktualizacji platformy i ryzyko utraty bezpieczeństwa danych, od 1 stycznia 2024 r. usługi nie będą dostępne.

Nie wpływa to na umowy objęte subskrypcją. 

 

Więcej informacji w sekcji FAQ.

 

Cyfrowa książeczka serwisowa

Koniec z wystawianiem papierowych faktur! Dzięki w 100% cyfrowej książeczce serwisowej możesz na bieżąco śledzić historię serwisowania oraz terminy kolejnych wizyt serwisowych.

 

Mirror screen

Bezpieczne korzystanie ze smartfona podczas jazdy dzięki funkcji wyświetlania ulubionych aplikacji na wyświetlaczu samochodu.

Opcja wliczona w cenę samochodu i dostępna jako wyposażenie dodatkowe do pakietu Connect One.

 
Telematyka*

Jeździj bezpiecznie dzięki tej usłudze, która powiadamia Cię o wszelkich problemach lub konieczności serwisowania Twojego samochodu.

*Usługa dostępna wkrótce

PAKIET CONNECT PLUS: poznaj więcej możliwości
Pakiet Connect Plus, wliczony w cenę auta na okres 12 miesięcy, oferuje dodatkowe usługi zapewniające optymalne doświadczenia podczas jazdy.
Ë-remote control
Kontroluj zdalnie proces ładowania i funkcję wstępnego ustawiania temperatury wnętrza swojego samochodu. 
Planowanie podróży
Oszczędzaj czas - przygotuj trasę i prześlij ją ze smartfona do nawigacji w samochodzie. Jesteś właścicielem pojazdu elektrycznego? Optymalizuj podróż, wybierając najlepszą trasę z uwzględnieniem dostępnych stacji ładowania.
Connected navigation
Dotarcie do celu jeszcze nigdy nie było tak proste! Korzystaj z dostępu do informacji o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym oraz otrzymuj ostrzeżenia o zbliżaniu się do stref niebezpiecznych.
Spersonalizowane rozwiązania
Bądź w kontakcie ze swoim samochodem
Aplikacja MyCitroën
Aplikacja umożliwia dostęp do najważniejszych informacji o Twoim samochodzie. Zapewnij sobie większy komfort, korzystając ze wszystkich usług łączności pakietów Connect One i Connect Plus.

Jak aktywować pakiety i usługi łączności?

KROK 1

Pobierz aplikację MyCitroën na swojego smartfona

KROK 2

Stwórz konto w aplikacji MyCitroën 

KROK 3 

Połącz aplikację MyCitroën ze swoim samochodem

KROK 4

Aktywuj pakiet Connect ONE i Connect PLUS

KROK 5

Aktywuj usługi łączności zawarte w pakietach

Services sur mesure

Restez connectés à votre véhicule

MyCitroën app
Restez connecté à votre véhicule à tout moment et accédez à ses informations. Grâce à l'application, prolongez l'expérience en retrouvant tous les services connectés du Pack Connect One et Connect Plus.
Assurance connectée

Faîtes des économies en souscrivant à cette offre sans engagement.

Mieux vous conduisez, plus vous économisez !

 

Czy masz jakieś pytania dotyczące aplikacji MyCitroën, pakietów i usług łączności?

Citroën na nie odpowie

Pobierz aplikację MyCitroën

Jak pobrać aplikację MyCitroën?

  1.  Na smartfonie otwórz sklep Apple Store lub Google Play w zależności od posiadanego systemu operacyjnego.
  2.  W pasek wyszukiwania wpisz „MyCitroën”
  3.  Kliknij na aplikację MyCitroën, a następnie kliknij przycisk „Pobierz”

 

Następnie stwórz konto w aplikacji MyCitroën.

Stwórz konto w aplikacji MyCitroën

Warunki wstępne

Zanim rozpoczniesz, musisz pobrać aplikację MyCitroën.

 

Postępuj zgodnie z nagraniem lub instrukcją zamieszczoną poniżej:

1. Stwórz konto w aplikacji MyCitroën

W aplikacji MyCitroën:

  • Wybierz „Zarejestruj się”
  • Wypełnij formularz (adres e-mail, hasło, płeć, nazwisko, imię) i potwierdź wprowadzone dane

 

Lub

 

Na stronie https://services-store.citroen.pl/:

  • W prawym górnym rogu wybierz „Utwórz konto"
  • Wypełnij formularz (adres e-mail, hasło, płeć, nazwisko, imię) i potwierdź wprowadzone dane

2. Aktywuj swoje konto

  • Otwórz otrzymanego e-maila
  • Wybierz „Aktywuj swoje konto MyCitroën”
  • Potwierdź

3. Połącz się ze swoim kontem

  • W aplikacji MyCitroën wybierz „Połącz się”
  • Wpisz swój adres e-mail i hasło
  • Zaakceptuj i potwierdź

 

Następnie możesz połączyć aplikację MyCitroën ze swoim samochodem.

Połącz aplikację MyCitroën ze swoim samochodem
3. Połącz się ze swoim kontem

Zanim rozpoczniesz, musisz pobrać aplikację MyCitroën i stworzyć konto. 

 

Zajmie Ci to tylko 10 minut. Wsiądź do samochodu ze smartfonem i podążaj za instrukcją zawartą w nagraniu lub wykonaj następujące kroki:

 

W aplikacji MyCitroën:

  • Wybierz „Dodaj pojazd”
  • Wprowadź numer identyfikacyjny (VIN) swojego samochodu
  • Wprowadź swój przebieg i potwierdź
  • W sekcji „Moje usługi” wybierz usługę i wprowadź swój numer telefonu
  • Wprowadź kod bezpieczeństwa, który otrzymałeś w SMSie i potwierdź wprowadzone dane. Stwórz 4-cyfrowy kod PIN i potwierdź go.

 

Następnie, na pokładzie Twojego samochodu za pomocą telefonu:

  • W ustawieniach Twojego telefonu aktywuj Bluetooth i połącz swój samochód z nowym urządzeniem po zaakceptowaniu Regulaminu
  • Na ekranie samochodu wybierz „Połącz telefon”, połącz swój telefon i potwierdź wprowadzone zmiany
  • W telefonie wprowadź kod wyświetlany na ekranie Twojego samochodu
  • Na ekranie samochodu wybierz „telefon” i „przesyłaj dźwięk” i potwierdź wprowadzone zmiany

 

Na ekranie głównym w aplikacji MyCitroën pojawi się potwierdzenie. Następnie należy:

  • Wyłączyć silnik samochodu na 5 minut
  • Zezwolić na udostępnianie danych w samochodzie
  • Jeździć przez minimum 15 minut w celu ustalenia połączenia między samochodem a aplikacją MyCitroën

 

Otrzymasz e-mail potwierdzający, że usługi łączności zostały aktywowane i mogą być używane.

Następnie można aktywować i korzystać z pakietów Connect ONE oraz Connect PLUS.

Aktywuj lub przedłuż pakiet

Warunki wstępne

Zanim rozpoczniesz, musisz pobrać aplikację MyCitroën, stworzyć konto i połączyć aplikację z Twoim samochodem. 

1. Aktywuj pakiet Connect One

W aplikacji MyCitroën:

  • W sekcji „Moje usługi” wybierz dowolną usługę
  • Otworzy się okienko: wybierz opcję „Aktywuj teraz”
  • Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane

 

Lub

 

Na stronie https://services-store.citroen.pl/:

  • Wybierz „Pakiet Connect ONE” i „Aktywuj teraz”
  • Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane

 

Jeśli chcesz, możesz też aktywować pakiet Connect PLUS lub aktywować i korzystać z usług zawartych w pakiecie Connect ONE.

2. Aktywuj pakiet Connect Plus

W aplikacji MyCitroën:

  • W sekcji „Poznaj usługi" wybierz opcję „Odkryj” dla pakietu Connect PLUS 
  • Otworzy się okienko: wybierz opcję „Aktywuj teraz”
  • Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane

 

Lub

 

Na stronie https://services-store.citroen.pl/:

  • Wybierz „Connect PLUS” i „Aktywuj teraz”
  • Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane

 

Następnie można aktywować i korzystać z usług zawartych w Twoim pakiecie.

3. Przedłuż pakiet Connect Plus

Czy Twój pakiet Connect PLUS wygasł? Możesz go subskrybować.

 

W aplikacji MyCitroën: 

  • W sekcji „Moje usługi” możesz zobaczyć datę wygaśnięcia Twojego pakietu - wybierz ją
  • Otworzy się okienko: wybierz ofertę przedłużenia pakietu na miesiąc lub rok
  • Wybierz „Aktywuj teraz”
  • Potwierdź dane transakcji

 

Lub

 

Na stronie https://services-store.citroen.pl/:

  • W sekcji „Moje konto” możesz zobaczyć datę wygaśnięcia Twojego pakietu - wybierz ją
  • Wybierz ofertę przedłużenia pakietu na miesiąc lub rok
  • Wybierz „Aktywuj teraz”
  • Potwierdź dane transakcji
Aktywuj usługę

Warunki wstępne

Zanim rozpoczniesz, musisz pobrać aplikację MyCitroën, stworzyć konto, połączyć aplikację z Twoim samochodem i aktywować Twoje pakiety.

Usługi uwzględnione w pakiecie Connect One, które są już aktywowane

  • SOS i Assistance: Dla spokoju ducha, skorzystaj z szybkiej pomocy w razie wypadku lub awarii i śledź przyjazd lawety w czasie rzeczywistym.
  • Mirror Screen: Wyświetl aplikacje mobilne i ich zawartość bezpośrednio na ekranie Twojego samochodu
  • Gry: Zrób sobie przerwę w podróży i zagraj w grę sam lub z pasażerami.

Usługi uwzględnione w pakiecie Connect One należy aktywować osobno

Telematyka*: 

Dzięki usłudze telematyce powiadomimy Cię o dodatkowo wymaganych serwisach i przeglądach Twojego Citroëna. W międzyczasie możesz być pewien, że Twój pojazd działa tak, jak powinien - to właśnie jest beztroskie podróżowanie. 

 

Jeśli Twój pojazd został wyposażony w usługi Citroën Connect Box, oznacza to, że jest jest kompatybilny z tą bezpłatną usługą łączności zawartą w pakiecie Connect ONE.

 

Wystarczy otworzyć aplikację MyCitroën, wybrać sekcję „Moje usługi” i aktywować usługę telematyki.​

Umożliwi to zdalne aktywowanie Twojego pojazdu i skorzystanie z tej nieodpłatnej usługi (ten proces może trwać do 7 dni).

 

*Usługa dostępna wkrótce

 

 

Cyfrowa książeczka serwisowa*:

Twój cyfrowy rejestr serwisowania, aktualny i zawsze dostępny: wszystkimi przeszłymi i przyszłymi przeglądami i serwisami zarządza się automatycznie cyfrowo. Wystarczy aktywować, a następnie po każdej wizycie w sesrwisie będziemy aktualizować Twój cyfrowy rejestr serwisowania. 

 

  1. Na stronie głównej w aplikacji MyCitroën, w sekcji tej usługi wybierz „Odkryj teraz” lub jeśli otrzymałeś wiadomość e-mail oferującą skorzystanie usługi, wybierz „Subskrybuj” 
  2. Wybierz „Kup teraz”, a następnie „Kup”
  3. Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin

 

Możesz również poprosić o aktywację usługi w salonie Citroëna.

 

*Twój pojazd musi być wyposażony w CITROËN CONNECT BOX

Usługi uwzględnione w pakiecie Connect Plus, które są już aktywowane

  • Connected Navigation: Przyjedź do celu podróży na czas dzięki nawigacji TomTom GPS, informacjom o stanie dróg i strefach zagrożenia w czasie rzeczywistym. 
  • Remote Control: Sprawdź, czy Twój samochód jest zamknięty, zamknij go lub otwórz, włącz światła, zatrąb za pomocą prostego kliknięcia w ekran Twojego smartfona. 
  • E-Remote Control: Sprawdź i kontroluj stan naładowania swojego pojazdu elektrycznego i dla większego spokoju otrzymuj powiadomienia o pełnym naładowaniu akumulatora lub o przerwaniu ładowania.
  • Trip Planner: Bez zbędnych stresów zaplanuj swoją podróż i lokalizacje stacji ładowania na swojej trasie (dowiedz się więcej tutaj).
  • Connected Alarm*: Zapewnij sobie spokój umysłu i sprawdzaj stan swojego samochodu z każdego miejsca, o każdej porze, otrzymuj informacje w czasie rzeczywistym na wypadek kradzieży, nawet jeśli nie jesteś w pobliżu swojego samochodu.

 

*Usługa dostępna wkrótce

Usługi uwzględnione w pakiecie Connect Plus należy aktywować osobno

e-ROUTES*:

Skorzystaj z wyjątkowych funkcji nawigacji: planowanie podróży uwzględnia najlepsze miejsce postoju na ładowanie, jazda bez stresu mimo zmieniających się warunków na drodze dzięki aktualizacjom w czasie rzeczywistym. Aby subskrybować usługę, wykonaj następujące kroki:

 

  1.  Aktywuj lub subskrybuj pakiet Connect PLUS.
  2.  W aplikacji MyCitroën wybierz "Subskrybuj e-ROUTES".
  3.  W sekcji „Pojazd” wybierz „Usługi” > „e-ROUTES” > „Aktywuj teraz”.
  4.  Na stronie głównej wybierz „Subskrypcja w toku” > „Start”, a następnie wprowadź swój numer telefonu.
  5.  Wprowadź kod, który otrzymałeś w SMSie.
  6.  Połącz aplikację MyCitroën ze swoim samochodem.
  7.  Otwórz sklep Apple Store lub Google Play w zależności od posiadanego systemu operacyjnego i pobierz aplikację e-ROUTES.
  8.  Otwórz aplikację e-ROUTES i wybierz markę Citroën.
  9.  To by było na tyle! Otrzymasz powiadomienie o pomyślnym przebiegu aktywacji.

 

*Usługa dostępna wyłącznie dla modeli e-C4 i e-C4X