WYBIERZ JEDNĄ Z PONIŻSZYCH PRZYCZYN NADUŻYCIA
Opinia jest sprzeczna z prawem lub zawiera treści niewłaściwe, obraźliwe, oszczercze, zastraszające, obsceniczne lub narusza prawo własności intelektualnej osób trzecich (np. nazwę innej marki).
Opinia zawiera informacje naruszające prawo do prywatności osób (imienne cytowanie osób trzecich bez ich wyraźnej zgody, komentarze dotyczące ich wyglądu i innych cech, itp.), poufne informacje (nazwiska/imiona, numery telefonu, adresy, e-maile, numery VIN, numery rejestracyjne, numery dokumentacji klienta, dane bankowe itp.) lub odniesienia do stron internetowych, hiperłącza, adresy URL.
Opinia jest niezrozumiała (sekwencja słów bez znaczenia, niejasny zapis treści, zapis w języku innym niż polski).
Opinia zawiera wezwanie do sądu lub treści, które mogą prowadzić do pociągnięcia Punktu sprzedaży lub Citroën Polska do odpowiedzialności cywilnej lub karnej.
Opinia zawiera komentarz niespójny z przyznaną Oceną.
Opinia wskazuje na konflikt interesów (pracownicy Punktów sprzedaży, Citroën Polska i Grupy PSA Peugeot Citroën są wykluczeni).
Opinia została zamieszczona przez firmę związaną profesjonalnie z branżą motoryzacyjną.
Opinia dotyczy Użytkownika, który podał błędne dane osobowe lub który nie brał osobistego udziału w Doświadczeniu Klienta
Opinia dotyczy innych zagadnień niż te związane z Samochodem (np. dotyczące jakości usług świadczonych przez Punkt sprzedaży, dokumentacji, polityki gwarancyjnej, reklamacji lub stanowi prośbę o informację itp.),
Opinia zawiera elementy liczbowe (w ujęciu kwotowym lub procentowym) dotyczące polityki handlowej Punktu sprzedaży lub Citroën Polska (zniżka, zwrot, kwota faktury, taryfy promocyjne itd.).
Opinia dotyczy Samochodu innej marki niż Citroën (np. DS Automobiles, Peugeot itp.).
Opinia została wcześniej opublikowana lub odrzucona przez Moderatora (jest duplikatem: ten sam autor i ta sama treść opinii).
Opinia dotyczy użytkownika, który podał informacje niezgodne z niniejszymi Ogólnymi warunkami użytkowania (np. Opinia umieszczona później niż 45 dni od daty Doświadczenia klienta).