Przekierowanie nastąpi za sekund

Citroën prezentuje edycję limitowaną okularów SEETROËN S19

Premiera okularów SEETROËN, która miała miejsce w lipcu 2018 r., wywołała duże poruszenie. Strona internetowa zanotowała ponad 20 milionów odsłon, sprzedano 15.000 egzemplarzy w zaledwie kilka miesięcy. Citroën idzie za ciosem i prezentuje nowy model okularów zapobiegających chorobie lokomocyjnej: SEETROËN S19.

Podobnie jak w przypadku pierwszego modelu, okulary SEETROËN S19 zostały opracowane we współpracy ze start-upem Boarding Ring i studio projektowym 5.5. Nowe, jeszcze bardziej przemyślane okulary wykorzystują efekt przejrzystości. Umożliwia on stopniowanie intensywności niebieskiego płynu odtwarzającego linię horyzontu, zapobiegającą konfliktowi zmysłów.  Oba modele okularów SEETROËN mogą być używane przez dorosłych i dzieci powyżej 10. roku życia (w tym wieku ucho wewnętrzne jest już wystarczająco rozwinięte). Okulary nie są wyposażone w szkła, dzięki czemu można się nimi dzielić z członkami rodziny i towarzyszami podróży. Wystarczy je włożyć na 10 do 12 minut po pojawieniu się pierwszych symptomów choroby lokomocyjnej.   

 

SEETROËN S19 to seria limitowana. Powstanie w liczbie 1919 egzemplarzy, by uczcić setne urodziny Marki. Zamówienia można składać od 15 maja, dostawa nastąpi na początku lipca.  Oba modele okularów SEETROËN dostępne są w cenie 99 EUR w internetowym sklepie z lifestyle'owymi gadżetami Citroën (lifestyle.citroen.com) w następujących krajach: Francja, Portugalia, kraje Beneluksu, Hiszpania, Włochy, Austria, Niemcy, Holandia, Wielka Brytania, Irlandia i Polska.   Klienci z innych krajów mogą zamówić okulary na stronie Citroën Racing.

 

KUP NA:

Top