PAKIETY CITROËN CONNECTED SERVICES
Usługi SOS i Assistance
Cyfrowa książeczka serwisowa
Mirror screen
Bezpieczne korzystanie ze smartfona podczas jazdy dzięki funkcji wyświetlania ulubionych aplikacji na wyświetlaczu samochodu.
Opcja wliczona w cenę samochodu i dostępna jako wyposażenie dodatkowe do pakietu Connect One.
Jeździj bezpiecznie dzięki tej usłudze, która powiadamia Cię o wszelkich problemach lub konieczności serwisowania Twojego samochodu.
*Usługa dostępna wkrótce
Oferta Free2Move dedykowana profesjonalnym flotom, dostępna we wszystkich nowych samochodach dostawczych Berlingo, Jumpy i Jumper (od 2024 r.), umożliwiająca monitorowanie i optymalizację w czasie rzeczywistym stanu Twojego pojazdu.
*Usługa będzie dostępna dla klientów flotowych w późniejszym terminie.
Odkryj usługi, które ułatwią Ci życie
Services sur mesure
Restez connectés à votre véhicule
Faîtes des économies en souscrivant à cette offre sans engagement.
Mieux vous conduisez, plus vous économisez !
Czy masz jakieś pytania dotyczące aplikacji MyCitroën, pakietów i usług łączności?
Citroën na nie odpowie
Pobierz aplikację MyCitroën
Jak pobrać aplikację MyCitroën?
- Na smartfonie otwórz sklep Apple Store lub Google Play w zależności od posiadanego systemu operacyjnego.
- W pasek wyszukiwania wpisz „MyCitroën”
- Kliknij na aplikację MyCitroën, a następnie kliknij przycisk „Pobierz”
Następnie stwórz konto w aplikacji MyCitroën.
Stwórz konto w aplikacji MyCitroën
Warunki wstępne
Zanim rozpoczniesz, musisz pobrać aplikację MyCitroën.
Postępuj zgodnie z nagraniem lub instrukcją zamieszczoną poniżej:
1. Stwórz konto w aplikacji MyCitroën
W aplikacji MyCitroën:
- Wybierz „Zarejestruj się”
- Wypełnij formularz (adres e-mail, hasło, płeć, nazwisko, imię) i potwierdź wprowadzone dane
Lub
Na stronie https://services-store.citroen.pl/:
- W prawym górnym rogu wybierz „Utwórz konto"
- Wypełnij formularz (adres e-mail, hasło, płeć, nazwisko, imię) i potwierdź wprowadzone dane
2. Aktywuj swoje konto
- Otwórz otrzymanego e-maila
- Wybierz „Aktywuj swoje konto MyCitroën”
- Potwierdź
3. Połącz się ze swoim kontem
- W aplikacji MyCitroën wybierz „Połącz się”
- Wpisz swój adres e-mail i hasło
- Zaakceptuj i potwierdź
Następnie możesz połączyć aplikację MyCitroën ze swoim samochodem.
Zanim rozpoczniesz, musisz pobrać aplikację MyCitroën i stworzyć konto.
Zajmie Ci to tylko 10 minut. Wsiądź do samochodu ze smartfonem i podążaj za instrukcją zawartą w nagraniu lub wykonaj następujące kroki:
W aplikacji MyCitroën:
- Wybierz „Dodaj pojazd”
- Wprowadź numer identyfikacyjny (VIN) swojego samochodu
- Wprowadź swój przebieg i potwierdź
- W sekcji „Moje usługi” wybierz usługę i wprowadź swój numer telefonu
- Wprowadź kod bezpieczeństwa, który otrzymałeś w SMSie i potwierdź wprowadzone dane. Stwórz 4-cyfrowy kod PIN i potwierdź go.
Następnie, na pokładzie Twojego samochodu za pomocą telefonu:
- W ustawieniach Twojego telefonu aktywuj Bluetooth i połącz swój samochód z nowym urządzeniem po zaakceptowaniu Regulaminu
- Na ekranie samochodu wybierz „Połącz telefon”, połącz swój telefon i potwierdź wprowadzone zmiany
- W telefonie wprowadź kod wyświetlany na ekranie Twojego samochodu
- Na ekranie samochodu wybierz „telefon” i „przesyłaj dźwięk” i potwierdź wprowadzone zmiany
Na ekranie głównym w aplikacji MyCitroën pojawi się potwierdzenie. Następnie należy:
- Wyłączyć silnik samochodu na 5 minut
- Zezwolić na udostępnianie danych w samochodzie
- Jeździć przez minimum 15 minut w celu ustalenia połączenia między samochodem a aplikacją MyCitroën
Otrzymasz e-mail potwierdzający, że usługi łączności zostały aktywowane i mogą być używane.
Następnie można aktywować i korzystać z pakietów Connect ONE oraz Connect PLUS.
Warunki wstępne
1. Aktywuj pakiet Connect One
W aplikacji MyCitroën:
- W sekcji „Moje usługi” wybierz dowolną usługę
- Otworzy się okienko: wybierz opcję „Aktywuj teraz”
- Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane
Lub
Na stronie https://services-store.citroen.pl/:
- Wybierz „Pakiet Connect ONE” i „Aktywuj teraz”
- Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane
Jeśli chcesz, możesz też aktywować pakiet Connect PLUS lub aktywować i korzystać z usług zawartych w pakiecie Connect ONE.
2. Aktywuj pakiet Connect Plus
W aplikacji MyCitroën:
- W sekcji „Poznaj usługi" wybierz opcję „Odkryj” dla pakietu Connect PLUS
- Otworzy się okienko: wybierz opcję „Aktywuj teraz”
- Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane
Lub
Na stronie https://services-store.citroen.pl/:
- Wybierz „Connect PLUS” i „Aktywuj teraz”
- Przeczytaj regulamin, wprowadź numer swojego telefonu i potwierdź wprowadzone dane
Następnie można aktywować i korzystać z usług zawartych w Twoim pakiecie.
3. Przedłuż pakiet Connect Plus
Czy Twój pakiet Connect PLUS wygasł? Możesz go subskrybować.
W aplikacji MyCitroën:
- W sekcji „Moje usługi” możesz zobaczyć datę wygaśnięcia Twojego pakietu - wybierz ją
- Otworzy się okienko: wybierz ofertę przedłużenia pakietu na miesiąc lub rok
- Wybierz „Aktywuj teraz”
- Potwierdź dane transakcji
Lub
Na stronie https://services-store.citroen.pl/:
- W sekcji „Moje konto” możesz zobaczyć datę wygaśnięcia Twojego pakietu - wybierz ją
- Wybierz ofertę przedłużenia pakietu na miesiąc lub rok
- Wybierz „Aktywuj teraz”
- Potwierdź dane transakcji
Warunki wstępne
Usługi uwzględnione w pakiecie Connect One, które są już aktywowane
- SOS i Assistance: Dla spokoju ducha, skorzystaj z szybkiej pomocy w razie wypadku lub awarii i śledź przyjazd lawety w czasie rzeczywistym.
- Mirror Screen: Wyświetl aplikacje mobilne i ich zawartość bezpośrednio na ekranie Twojego samochodu
- Gry: Zrób sobie przerwę w podróży i zagraj w grę sam lub z pasażerami.
- Free2Move Preventive Maintenance: Monitoruj i optymalizuj w czasie rzeczywistym stan swojego pojazdu.
Usługi uwzględnione w pakiecie Connect One należy aktywować osobno
Telematyka*:
Dzięki usłudze telematyce powiadomimy Cię o dodatkowo wymaganych serwisach i przeglądach Twojego Citroëna. W międzyczasie możesz być pewien, że Twój pojazd działa tak, jak powinien - to właśnie jest beztroskie podróżowanie.
Jeśli Twój pojazd został wyposażony w usługi Citroën Connect Box, oznacza to, że jest jest kompatybilny z tą bezpłatną usługą łączności zawartą w pakiecie Connect ONE.
Wystarczy otworzyć aplikację MyCitroën, wybrać sekcję „Moje usługi” i aktywować usługę telematyki.
Umożliwi to zdalne aktywowanie Twojego pojazdu i skorzystanie z tej nieodpłatnej usługi (ten proces może trwać do 7 dni).
*Usługa dostępna wkrótce
Cyfrowa książeczka serwisowa*:
Twój cyfrowy rejestr serwisowania, aktualny i zawsze dostępny: wszystkimi przeszłymi i przyszłymi przeglądami i serwisami zarządza się automatycznie cyfrowo. Wystarczy aktywować, a następnie po każdej wizycie w sesrwisie będziemy aktualizować Twój cyfrowy rejestr serwisowania.
- Na stronie głównej w aplikacji MyCitroën, w sekcji tej usługi wybierz „Odkryj teraz” lub jeśli otrzymałeś wiadomość e-mail oferującą skorzystanie usługi, wybierz „Subskrybuj”
- Wybierz „Kup teraz”, a następnie „Kup”
- Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
Możesz również poprosić o aktywację usługi w salonie Citroëna.
*Twój pojazd musi być wyposażony w CITROËN CONNECT BOX
Usługi uwzględnione w pakiecie Connect Plus, które są już aktywowane
- Connected Navigation: Przyjedź do celu podróży na czas dzięki nawigacji TomTom GPS, informacjom o stanie dróg i strefach zagrożenia w czasie rzeczywistym.
- Remote Control: Sprawdź, czy Twój samochód jest zamknięty, zamknij go lub otwórz, włącz światła, zatrąb za pomocą prostego kliknięcia w ekran Twojego smartfona.
- E-Remote Control: Sprawdź i kontroluj stan naładowania swojego pojazdu elektrycznego i dla większego spokoju otrzymuj powiadomienia o pełnym naładowaniu akumulatora lub o przerwaniu ładowania.
- Trip Planner: Bez zbędnych stresów zaplanuj swoją podróż i lokalizacje stacji ładowania na swojej trasie (dowiedz się więcej tutaj).
- Connected Alarm*: Zapewnij sobie spokój umysłu i sprawdzaj stan swojego samochodu z każdego miejsca, o każdej porze, otrzymuj informacje w czasie rzeczywistym na wypadek kradzieży, nawet jeśli nie jesteś w pobliżu swojego samochodu.
*Usługa dostępna wkrótce
Usługi uwzględnione w pakiecie Connect Plus należy aktywować osobno
e-ROUTES*:
Skorzystaj z wyjątkowych funkcji nawigacji: planowanie podróży uwzględnia najlepsze miejsce postoju na ładowanie, jazda bez stresu mimo zmieniających się warunków na drodze dzięki aktualizacjom w czasie rzeczywistym. Aby subskrybować usługę, wykonaj następujące kroki:
- Aktywuj lub subskrybuj pakiet Connect PLUS.
- W aplikacji MyCitroën wybierz "Subskrybuj e-ROUTES".
- W sekcji „Pojazd” wybierz „Usługi” > „e-ROUTES” > „Aktywuj teraz”.
- Na stronie głównej wybierz „Subskrypcja w toku” > „Start”, a następnie wprowadź swój numer telefonu.
- Wprowadź kod, który otrzymałeś w SMSie.
- Połącz aplikację MyCitroën ze swoim samochodem.
- Otwórz sklep Apple Store lub Google Play w zależności od posiadanego systemu operacyjnego i pobierz aplikację e-ROUTES.
- Otwórz aplikację e-ROUTES i wybierz markę Citroën.
- To by było na tyle! Otrzymasz powiadomienie o pomyślnym przebiegu aktywacji.
*Usługa dostępna wyłącznie dla modeli e-C4 i e-C4X