Przeglądaj treść

CITROËN ASSISTANCE NA PEŁNY OKRES EKSPLOATACJI

W razie awarii lub wypadku możesz skorzystać z Citroën Assistance, usługi umożliwiającej nawiązanie połączenia alarmowego z geolokalizacją. Gdy zaistnieje taka potrzeba, naprawimy lub odholujemy Twój samochód, nawet, gdy znajduje się on przed Twoim domem. Każdy z samochodów zakupionych w sieci Citroena jest objęty tą usługą przez cały okres eksploatacji pod warunkiem wykonywania corocznych przeglądów w autoryzowanym serwisie Marki*.  

TWOJE BEZPIECZEŃSTWO JEST NAJWAŻNIEJSZE

Citroën Assistance to bezpłatna usługa umożliwiająca nawiązanie połączenia z infolinią, która jest aktywna w trybie 24/7 we Polsce i za granicą. (800 12 07 07, połączenie z zagranicy: +48 664 12 07 07). 

Kontakt z Citroën Assistance jest też możliwy za pośrednictwem odpowiedniej zakładki w aplikacji MyCitroën. 

 

POŁĄCZENIE ALARMOWE Z SAMOCHODU 

Jeżeli Twój samochód wyposażony jest w Citroën Connect Box (wyposażenie standardowe lub opcjonalne, w zależności od wersji), możesz skontaktować się z Citroën Assistance naciskając czarny przycisk zlokalizowany nad lusterkiem wstecznym. W razie wypadku połączenie z Citroën Assistance zostanie nawiązane automatycznie, a konsultant w razie potrzeby niezwłocznie powiadomi służby ratunkowe.

OCHRONA W CAŁEJ EUROPIE

Usterka, wypadek, zagubienie lub zatrzaśnięcie kluczyka w samochodzie, zatankowanie niewłaściwego paliwa... Citroën Assistance zapewni Ci wsparcie w trudnej sytuacji. Usługa jest aktywna na terenie całej Unii Europejskiej oraz w 15 innych krajach i terytoriach. Zrobimy wszystko, aby naprawić Twój samochód na miejscu, a w razie potrzeby odholujemy go do najbliższego serwisu. Ochroną objęty jest zarówno kierowca, jak i pasażerowie bez względu na to, czy samochód został zakupiony jako nowy czy używany. Jeżeli samochód zostanie unieruchomiony na więcej niż 24 godziny, nie przejmuj się - zaoferujemy Ci rozwiązanie umożliwiające zachowanie mobilności.