Przeglądaj treść

Spokój na co dzień

Chcesz zachować kontrolę nad wydatkami i zwiększyć wartość samochodu przy sprzedaży? 

Zapewnij sobie pełen spokój i przedłuż gwarancję Twojego samochodu.

Jeżeli zależy Ci, aby samochód był zawsze w doskonałym stanie technicznym, skorzystaj z oferty umów serwisowych.

UMOWA SERWISOWA NA MIARĘ TWOICH POTRZEB

Wybierając ofertę BASIC możesz skorzystać z pomocy i holowania w razie awarii. Usługa jest aktywna 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu w ponad 40 krajach. Po upłynięciu gwarancji fabrycznej w ramach umowy wymienimy uszkodzone części mechaniczne i elektryczne w Twoim samochodzie.   
Zawierając umowę COMFORT PLUS zyskujesz dostęp do licznych korzyści. Łączy ona wszystkie zalety kontraktów zapewniających przedłużenie gwarancji oraz obsługę serwisową. W ramach tej umowy możesz korzystać z Assistance, napraw w przypadku usterek oraz przeglądów okresowych w Twoim samochodzie.   
Umowa PREMIUM nie ogranicza się do przedłużenia gwarancji i wykonywania przeglądów w Twoim samochodzie. Jej zakres obejmuje również wymianę części eksploatacyjnych. Zadbaj o idealny stan techniczny Twojego samochodu regularnie wymieniając m.in. klocki hamulcowe, amortyzatory czy pióra wycieraczek.

UMOWY SERWISOWE CITROËNA 

BASIC COMFORT COMFORT PLUS PREMIUM

Assistance 

Całodobowe usługa Citroën Assistance dostęna 7 dni w tygodniu.

Zawarte Zawarte Zawarte Zawarte

Przedłużenie gwarancji

Naprawa usterek mechanicznych, elektrycznych lub elektronicznych włącznie z częściami i robocizną. 

Zawarte - Zawarte Zawarte

Przeglądy okresowe

Pokrycie kosztów czynności serwisowych podczas przeglądów zgodnie z założeniami producenta (oryginalne części zamienne, robocizna, homologowane oleje, płyny i materiały marne). 

Zawarte Zawarte Zawarte

Częsci eksploatacyjne

Pokrycie kosztów wymiany części zużywających się eksploatacyjnie (klocki, tarcze hamulcowe, sprzęgła, amortyzatory, ...) wraz z kosztem tych części, jednakże z wyłączeniem opon (o ile nie dokupione tej opcji)

- - - Zawarte

Opcje

- Usługi mobilności (pojazd zastępczy, kontynuowania podróży lub powrót do domu, hotel ...).
- Opony ( o ile dokupiono tę opcję) 

 

Zawarte

 

-

 

-

-

Zawarte

-

Zawarte

Zawarte

Szanowni klienci,

zapraszamy do zapoznania się z zaktualizowanymi Ogólnymi Warunkami Umów Serwisowych - są korzystniejsze dla Państwa dając większą swobodę decyzji, a dotyczą zarówno umów nowych jak i uprzednio zawartych.

 

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu poprzez formularz Kontakt na stronie Marki lub telefonicznie z naszym Centrum Obsługi Klienta. Zapraszamy do współpracy.

KALKULATOR UMÓW SERWISOWYCH

Określ czas trwania umowy, wymierz model i przebieg i sprawdź najkorzystniejszą ofertę umowy serwisowej dla Ciebie! 

 

 

 

 

ŁATWA SUBSKRYPCJA

Subskrypcja umowy serwisowej jest łatwiejsza, niż myślisz:

  • Możesz to zrobić przy zamówieniu samochodu
  • W przypadku przedłużenia gwarancji masz na to 2 lata od daty wydania samochodu 
  • W przypadku pozostałych umów decyzję należy podjąć przed wykonaniem pierwszego przeglądu okresowego 

 

Wybierz umowę dostosowaną do Twoich potrzeb i specyfiki eksploatacji samochodu. Możesz określić zakres przebiegu (nawet do 200 000 km) oraz sposób płatności, który najbardziej Ci odpowiada (gotówka lub raty miesięczne).  

FAQ: PYTANIA DOTYCZĄCE PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI I UMÓW SERWISOWYCH  

JESZCZE NIE ZAWARŁEM UMOWY PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI LUB UMOWY OBSŁUGI SERWISOWEJ SAMOCHODU. CO ZROBIĆ? 

Jeżeli jesteś zainteresowany przedłużeniem gwarancji, możesz zawrzeć umowę w okresie do 2 lat od daty odbioru samochodu z salonu. Chcesz zdecydować się na umowę uwzględniającą obsługę serwisową samochodu? Wykup ją przed pierwszym przeglądem lub przy jego okazji, bez względu na przebieg samochodu. Możesz tego dokonać w dowolnym punkcie sprzedaży. 

CZY MOGĘ ZMODYFIKOWAĆ UMOWĘ PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI LUB OBSŁUGI SERWISOWEJ?

Tak, to możliwe! Możesz przed wygaśnięciem umowy serwisowej wydłużyć okres jej obowiązywania lub podnieść limit przebiegu w ramach obowiązującej oferty.  

Należna kwota zostanie naliczona z uwzględnieniem kosztu pierwotnej umowy.

CO SIĘ STANIE, JEŻELI PRZEKROCZĘ OKRES TRWANIA UMOWY LUB LIMIT PRZEBIEGU? 

Zgodnie z przyjętymi zasadami umowa przedłużenia gwarancji lub obsługi serwisowej przestaje obowiązywać w momencie przekroczenia daty jej wygaśnięcia lub limitu przebiegu.  

Warto jednak pamiętać, że masz możliwość przedłużenia jej lub podniesienia limitu przebiegu przed wygaśnięciem umowy.  

CO SIĘ STANIE W PRZYPADKU KRADZIEŻY LUB ZNISZCZENIA SAMOCHODU?

W takiej sytuacji umowa wygaśnie w dniu kradzieży lub kasacji samochodu. Jeżeli umowa została opłacona gotówką, przysługuje Ci zwrot w proporcjonalnej kwocie. Jeżeli umowa została zawarta w abonamencie, wygaśnie w chwili zdarzenia, a przyszłe płatności zostaną anulowane. 

CO SIĘ STANIE W PRZYPADKU SPRZEDAŻY MOJEGO SAMOCHODU?

To możliwe ! Umowa może zostać bezpłatnie przeniesiona na nowego nabywcę Samochodu - należne świadczenia zostają przeniesione.